Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Många uppgifter är lite felaktiga. L hade full vårdnad av 2 av sina barn och de andra 2 hade hon delad med ex. Som jag sagt tidigare, något måste ha hänt den senaste månaden eftersom hon tycks ha mått dåligt. Men fram tills dess hade hon vårdnaden som jag påtalat.
Så fram tills dess har hon absolut varit berättigad dessa olika bidrag, utan tvekan. Och som man också sagt, sedan ungefär mitten av april behövde hon ej betala för den lägenheten hon hade i Farsta, vilket då gör att hon hade pengar över. Så att hon betalade av på billån är ganska troligt måste jag få säga.
Ok, tack för klargörande ang vårdnaden.
Så du menar att det är lögn det som postats här i tråden om att LB inte hade nånsomhelst vårdnad rörande sina fyra?/många barn?
Jag begär inte att du skall svara på min fråga om vem som skulle ha nåt att vinna på att sprida den sortens osanning, fast det vore intressant om du har nån teori att presentera.
Ang det jag fetat:
Varför skulle det ha varit just nåt som hänt den senaste månaden som lett fram till ett dåligt mående hos LB? Ett så dåligt mående så att en skjutning av sin tidigare kärlek/relation skulle ha blivit "nödvändig"?
En helt annan sak: Jag blir inte riktigt klok på varför du återkommer till frågan om LB:s förmåga att betala av billån. Har just frågan om att betala bil varit uppe till debatt?
Det har iofs påpekats att EF tillhandahållit fordon för LB att utnyttja, av pur generositet får man väl då förmoda, många män är ju trots allt generösa och utan att ha fula baktankar.
Vad är det för bil som LB nu -än så länge- står som ägare till, vet du det?