Citat:
Ursprungligen postat av
Hunter85
Allt är i studien, med grafer och diagram, sid 90 har du t ex rapporterade fall av hjärtinfarkt;
Herzinfarkt: 4695 bekannte Fälle
Heart attack: 4695 known cases
Sid 92 kan du läsa om;
Atemnot: 25725 bekannte Fälle
Difficulty breathing: 25,725 known cases
170 sidor med ren fakta.
edit: Sid 98;
COVID-19: 10575 bekannte Fälle
COVID-19: 10575 known cases
Så endast 10.575 personer hade Covid 19, medans över 600.000 personer har fått biverkningar för att inte få ett virus som drabbat inte ens en promilles promille av Europas befolkning (som dessutom har en dödlighet på endast 0.03%).
Oj, här kom den klassiska "blanda ihop icke jämförbara siffror för att få det att styrka min tes"!
Vi har i Sverige väl över 1 miljon bekräftade fall av covid? Och ca 15k döda som fått covid i närtid till dödsfallet?
Dödligheten du fått fram antar jag är utslaget på hela befolkningen, oavsett om de haft covid eller inte? Samt att den siffran inte innehåller eventuella dödsfall där inte covid diagnostiserats?
Och biverkningarna inkluderar som vanligt alla de fall av sjukdom mm som inträffar naturligt i en befolkning, oavsett om de vaccinerats eller inte?
Så för att få fram siffrorna så tar vi en siffra som garanterat är kraftigt överdriven (misstänkta biverkningar) och jämför den med en kraftigt underberäknad dödlighet...
Nåja, ska man se det positivt så känner jag mig klart lugnad när "skeptikerna" måste ta till den typen av extrema vinklingar och missrepresentation av fakta för att styrka sin tes. Uppenbarligen finns det inte någon reell fakta som visar att vaccinen är farliga, hade det funnits så hade man inte behövt ta till denna typ av skräpargumentation.