2021-07-02, 21:23
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Vad dillar du om nu? Titta på länken jag lade in så kanske det klarnar.

Varför ägnar du så mycket att titta på hemmavideos och sedan ska vi göra det oxså?
Du kan ju själv göra en revision av Fultons poströster då bilder på dessa har offentliggjorts så du kan granska VARJE röstsedel och jmf med hur den registrerats:
https://theatlantajournalconstitution.sharefile.com/share/view/s3c2d5cda4b5a42a88b6a76990379d181/fo8028b0-c150-45f5-911d-f9959144930e

Sätt igång nu! Dra ditt strå till stacken! (Och sluta titta på alla dessa hemmavideos och sedan säga källa om dessa!)

2021-07-02, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Vad har dina källor givit för anledning till att de hade fel då? Du säger "flera oberoende håll" - okej, är det fler än den där snubben som pratar på någon föreläsning alltså, har du några länkar?

Som jag skrev (men som du uppenbart inte läste) så får vi förhoppningsvis en förklaring senare. För att du ska förstå så betyder det att jag inte vet.

Angående mina källor så framkommer detta i ett helt annat sammanhang och du (ni) kommer förmodligen inte göra er besvär att ta del av det som sägs.

Du får fortsätta ha problem med mina källor helt enkelt. Du kan ju alltid prova att tröstäta du också så kanske det går över.
2021-07-02, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Varför ägnar du så mycket att titta på hemmavideos och sedan ska vi göra det oxså?
Du kan ju själv göra en revision av Fultons poströster då bilder på dessa har offentliggjorts så du kan granska VARJE röstsedel och jmf med hur den registrerats:
https://theatlantajournalconstitution.sharefile.com/share/view/s3c2d5cda4b5a42a88b6a76990379d181/fo8028b0-c150-45f5-911d-f9959144930e

Sätt igång nu! Dra ditt strå till stacken! (Och sluta titta på alla dessa hemmavideos och sedan säga källa om dessa!)

Varför svarar du på mina inlägg när du inte kan hålla dig till saken?
2021-07-02, 21:34
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Varför svarar du på mina inlägg när du inte kan hålla dig till saken?

Funkar inte din översättningsmaskin?

DU kan själv göra en revision (AUDIT) på Fultons poströster DÅ ALLA har offentliggjorts här:

SÅ gå igenom dessa och ge oss dagliga rapporter om valfusket DU hittar!

Fulton ger dig 100% transparens och vi ska titta på en hemmavideo istället?

2021-07-02, 22:01
Medlem
0rganets avatar
Mellan akt i EM och då framkommer ett nytt uppenbart försök att påverka valresultatet i Maricopa!
Med text meddelanden och röstmeddelanden!
Wow Donald och hans goonies gjorde verkligen allt för att fuska i valet.

https://eu.azcentral.com/story/news/politics/elections/2021/07/02/records-show-trump-allies-kelli-ward-rudy-giuliani-pressured-county-officials-over-election-results/7813304002/

We need you to stop the counting': Records detail intense efforts by Trump allies to pressure Maricopa County supervisors

2021-07-02, 22:06
Bannlyst
Citat:
Nej, mina källor luras inte, informationen kom från flera oberoende håll. Tror vi så småning om får veta varför dom ändrade sig

Personligen tycker jag att det var ett klokt beslut, även om det skulle kännas bra att läsa era reaktioner redan nu.

Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge

Så vi får se var det exploderar först.

Ska vi verkligan dansa den här dansen igen?
I 6 månaders tid.
Vilka är dina ursp.källor?
Varför maskinöversätter du dem?
2021-07-02, 22:08
Bannlyst
Citat:
Mellan akt i EM och då framkommer ett nytt uppenbart försök att påverka valresultatet i Maricopa!
Med text meddelanden och röstmeddelanden!
Wow Donald och hans goonies gjorde verkligen allt för att fuska i valet.

https://eu.azcentral.com/story/news/politics/elections/2021/07/02/records-show-trump-allies-kelli-ward-rudy-giuliani-pressured-county-officials-over-election-results/7813304002/

We need you to stop the counting': Records detail intense efforts by Trump allies to pressure Maricopa County supervisors

Citat:
Then-President Donald Trump tried to speak directly with the chair of the Maricopa County Board of Supervisors in the weeks after the November 2020 election as his allies sought to change the election results in a state he narrowly lost to Democrat Joe Biden.

Det här är djupt olämpligt. En kandidat ska inte försöka påverka valnämnden i ett enskilt distrikt till att leverera önskat resultat.
Att han har följare som fortfarande tror på hans lögner bevisar helt enkelt att de är fångade i en sekt.

Citat:
While Hickman and others on the county’s board sought to instill confidence in their ballot count, Ward pressed them to further question it.

When her efforts failed, Ward declared them “unAmerican.”

Text messages and voicemails revealed multipronged attempts by Ward to halt Trump’s impending loss in Arizona.

She tried to get the supervisors "to stop the counting," delay certifying the results and to look into whether voting software added votes for Democrats. Her attempts continued as Trump’s legal challenges fell short across the country.

I en fungerande demokrati hade Kelli Ward sparkats och åtalats för otillbörlig påverkan av myndighetsperson.
Senast redigerad av Zielinsky 2021-07-02 kl. 22:11.
2021-07-02, 22:25
Medlem
Citat:
Funkar inte din översättningsmaskin?

DU kan själv göra en revision (AUDIT) på Fultons poströster DÅ ALLA har offentliggjorts här:

SÅ gå igenom dessa och ge oss dagliga rapporter om valfusket DU hittar!

Fulton ger dig 100% transparens och vi ska titta på en hemmavideo istället?

Tack för länken. Kul att se att offentliga uppgifter också är offentliga. 2000 spänn för alla dessa röstsedlar är ju faktiskt ett ok pris. Eftersom jag inte tror på fusket avstår jag dock från att göra en revision av alla röstsedlarna. Har gjort revision av ett halvdussin och de ser alla fina ut.

Samtidigt drar jag återigen en suck av lättnad över vi, som importerat så många idéer från USA, inte har tagit till oss just idén om röstsedlars utformning...
2021-07-02, 22:33
Medlem
Citat:
Och så den här på det också, japp nu kan man ta fredagmys och gotta sig hela helgen

JUST IN - Republican-controlled Pennsylvania Senate considers Arizona-style audit into 2020 election (AP)

https://t.me/disclosetv/3174
Bara undrar, vem försöker du övertyga med dessa lite panikdoftande inlägg mer än dig själv? Finns ju ingen riktig trovärdig substans i det du påstår utan bara det du vill skall hända men som ju inte kommer hända. Presidentvalet är över sedan länge.
2021-07-02, 22:45
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Din översättningsmaskin funkar illa igen...

Varför inte hjälpa till?
Här har du alla absentee ballots för Fulton (147,000 bilder i Tiff format):

Är från denna artikel där de visar exempel på olika sätt att fylla i röstsedeln och hur sedan rösten har registrerats:
https://www.ajc.com/politics/see-fulton-ballots-with-questionable-markings-and-how-officials-ruled/TIVBD3MTNRD2FL6CIU4K352ZAM/

Så vinkelhaken dra ditt strå till stacken! (Sv. ordspråk som är: om varje myra gör sitt jobb och hämtar barr så blir stacken klar!)

Är det ändå inte väldigt märkligt att Demokraterna i Fulton hyrt Georgias mest kostsamma advokater för att stoppa auditen i Fulton om alla röstsedlar nu är helt ok. Varför vill man spendera miljoner kronor för att pausa domarens order om audits. Jag menar vad vinner man på detta om allt ändå är i sin ordning ?

I alla andra logiska sammanhang skulle ingen vilja lägga ned dessa resurser och pengar.
2021-07-02, 22:47
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Bara undrar, vem försöker du övertyga med dessa lite panikdoftande inlägg mer än dig själv? Finns ju ingen riktig trovärdig substans i det du påstår utan bara det du vill skall hända men som ju inte kommer hända. Presidentvalet är över sedan länge.

Pennsylvania är enligt uppgift staten med det kanske största fusket av alla swingstates. Man beräknar kring 2.000.000 felaktiga eller fake röster. Givetvis är det stort att staten nu går mot en full forensic audit redan nu denna Juli månad. Eller hur tänker du?

Pennsylvania Audit

Pennsylvania startar sin forensic audit i Juli.

Tjänstemän i Pennsylvania arbetar redan "bakom kulisserna" tillsammans med Cyber Ninjas från Arizonas audit för att samordna sin start.
Senast redigerad av CapsLock99 2021-07-02 kl. 23:00.
2021-07-02, 22:49
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Är det ändå inte väldigt märkligt att Demokraterna i Fulton hyrt Georgias mest kostsamma advokater för att stoppa auditen i Fulton om alla röstsedlar nu är helt ok. Varför vill man spendera miljoner kronor för att pausa domarens order om audits. Jag menar vad vinner man på detta om allt ändå är i sin ordning ?

I alla andra logiska sammanhang skulle ingen vilja lägga ned dessa resurser och pengar.

Och källan gillade jag!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in