2021-07-02, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
BB??? Varför inte bara skriva Rask, som tråden ändå handlar om.
Han behöver inget ”hederligt” jobb.
Han har redan YouTube… Varför ska han skaffa sig annat jobb när han har YouTube?

Exakt, finns inga anledningar för Rasken att göra det. För i hans värld så är han Sveriges största youtuber.

Rask är ju känd som BajsBaronen därav BB
Citera
2021-07-02, 20:22
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Han har redan YouTube… Varför ska han skaffa sig annat jobb när han har YouTube?

Exakt, finns inga anledningar för Rasken att göra det. För i hans värld så är han Sveriges största youtuber.
Du är så coolt edgy asså! Missförstår självklarheter sådär lite med flit...
Citera
2021-07-02, 20:45
Medlem
Citat:

Gillade dina inlägg i början men nu har du tappat det helt. Ta helg och kom tillbaka på måndag, ny och fräsch!

Att Alexander inte tar sig till arbetsförmedlingen är ett jävla skämt. Punkt slut!
Citera
2021-07-02, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Gillade dina inlägg i början men nu har du tappat det helt. Ta helg och kom tillbaka på måndag, ny och fräsch!

Att Alexander inte tar sig till arbetsförmedlingen är ett jävla skämt. Punkt slut!

Nej… Det som är ett skämt är att såna som Rask existerar ens… Arbetsförmedlingen hade inte gjort ett jävla skit. Ge honom jobb hade inte gjort ett jävla skit. Han är INTE kapabel till det! Tror knappast någon skulle vilja anställa honom heller.

Jag vill hans barn och fru det bästa, jag vill att hans ärthjärna förändras, men för att det ska ske måste ALLA lämna honom. Rask är som hans pappa med missbruket. Att bete sig som Rasks far är ändå normalt med tanke på missbruket. Men att en Alexander är som han är UTAN droger är helt jävla sjukt. Jag tycker man borde kastrerat äcklet för länge sedan.
Hur i Helvete är det ok att två idioter skaffar barn tsm i det skicket dom är i….
Citera
2021-07-02, 20:59
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Det är du och många fler som är totalt fucking jävla efterblivna…

Det är SÅ Rask tänker! Hur jävla dum i huvet kan man bli?

”Ååå rask borde söka sig ett riktigt jobb”

Nej era jävla feta idioter, Rask borde inte existera…. Folk som han är bortkastat. Tror ni puckon att han är kapabel till något annat än att gnälla, fisa, och bråka etc? Åh och glömde nästan, skryta om sig själv? Att ni är så många som påriktigt tycker det är KONSTIGT att fettot inte har ett jobb skrämmer mig.
Nämn mig 1… ETT ENDA arbete som ni verkligen tror att han skulle kunna klara av.
Å säg förhelvete inte telefonförsäljare!
Fuck! Nu är jag helt ställd!
Har aldrig fått så många starka poänger mot mig förut!
Du vinner 10.000 flashbackpoäng!
Citera
2021-07-02, 21:05
Medlem
Citat:
Nämn mig 1… ETT ENDA arbete som ni verkligen tror att han skulle kunna klara av.
Å säg förhelvete inte telefonförsäljare!

Han har ju talets gåva så typ bilförsäljare eller Elgiganten fast problemet är att han ser förjävlig ut med sin ansiktestatueringar
Citera
2021-07-02, 21:22
Medlem
Hur går det med han frivård, egentligen?
Han borde behöva ta sig till dem, personligen.
Att han har "möte" liggandes i sängen varannan vecka, eller är det mer sällan?
Det är ingenting som är kännbart, han skulle behöva visa upp sig, lämna drogtester, gå i terapi, vara tvungen att söka jobb, med allt vad det innebär, med redovisningar på sökta jobb osv.
Inte någon ställer några krav på honom.
Han är en parasit, bryr sig inte om sina barn eller fru, ser bara till sig själv.
Sätter frun framför datorn, för att tigga pengar. Pinsamt.
Han snackar så mycket om hans olika ideer och företag, varför gör han ingenting utav det då?
Han känns efterbliven på riktigt.
Hans psykiska ohälsa, som är åtrkommande i takt med hans tillgång på olja och piller, hans egna utredning? Blev det inget med det? Sonens utredning? Kan det inte vara så att det är pga bristande familjeförhållanden som barnen blir utåtagerande, dålig kost, osv.
Att trycka in killarna i det lilla rummet, känns inte rätt någonstans.
Missär.
Citera
2021-07-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Han har ju talets gåva så typ bilförsäljare eller Elgiganten fast problemet är att han ser förjävlig ut med sin ansiktestatueringar
Han skulle väl ta bort sina ansiktstatueringar?

Yrken jag tror han skulle briljera i:

* Tv-spels testare

* Sol & vårare

* Koma-liggare
Citera
2021-07-02, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hur går det med han frivård, egentligen?
Han nämnde i någon video nyligen att han medgav att sin frivårdsinspektör skulle få direktkontakt med Rasks psykolog.

Något som säkerligen kommer hjälpa Bajsbaronen att undgå att trilla tillbaka på den kriminella banan han levt på i flera år..
Citera
2021-07-02, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Han skulle väl ta bort sina ansiktstatueringar?

Han måste väl tigga pengar till det först
Citera
2021-07-02, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Han måste väl tigga pengar till det först
Grattis till inlägg #11989 och det första inlägget på sida #1000!

Grattis Bajsbaronen! Din tråd är överlägset lång i deforumet, förmodligen pga din ärlighet.
Citera
2021-07-02, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Sluta med det där om att han skulle ha "talets gåva". Han kan låta med munnen, men det han säger är närmast att likna vid munpruttar. Han använder ord han inte förstår innebörden av som bäst. Han lyckas på sin höjd pladdra omkull sina efterblivna trogna fans som alla har exakt samma erfarenheter och gått igenom exakt samma saker som han.
Hur gick det med den där gamla båten han påstods sparka sönder på fyllan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in