Citat:
Ursprungligen postat av
fiesp
Det är du långt ifrån ensam om att misstänka. Eller, inte direkt ett troll, jag antar att han har aktier i någon av Renaults värsta konkurrenter eller helt enkelt står på deras lönelista. Ingen bil i världshistorien, och det inkluderar antagligen första generationens T-Ford, har haft så många problem på så kort tid. Eller en ägare som ändå anser att det är världens bästa bil. Underhållande är det iaf. Jag är bara lite orolig att torpeder från Renault ska spåra upp honom och tysta honom framöver ... de måste väl ha ett helt team som jobbar på det redan?
Håller med att det är underhållande,,,,lite Mr Bean över det hela.
Det bästa hittills tycker jag nog va när han fastnade i sin carport