2021-06-28, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponykalle
Är det bara jag som börjar tro att BAB7 är ett troll?Så här mycket fel kan det inte va på en bil,som bara är några år gammal?En teori som jag och mina kompisar har är att han skriver det här för att han vill misskreditera Renault Zoe eller elbilar överlag.
Oavsett hur mycket som går sönder eller ställer till det för Babsan, så är det helt normalt och något som man kan förvänta sig.
Om Babsan inte är ett troll så har han samma utstrålning som Bagdad-Bob hade vid alla tv sändningar.
Det är du långt ifrån ensam om att misstänka. Eller, inte direkt ett troll, jag antar att han har aktier i någon av Renaults värsta konkurrenter eller helt enkelt står på deras lönelista. Ingen bil i världshistorien, och det inkluderar antagligen första generationens T-Ford, har haft så många problem på så kort tid. Eller en ägare som ändå anser att det är världens bästa bil. Underhållande är det iaf. Jag är bara lite orolig att torpeder från Renault ska spåra upp honom och tysta honom framöver ... de måste väl ha ett helt team som jobbar på det redan?
Citera
2021-06-28, 12:51
Medlem
ponykalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Det är du långt ifrån ensam om att misstänka. Eller, inte direkt ett troll, jag antar att han har aktier i någon av Renaults värsta konkurrenter eller helt enkelt står på deras lönelista. Ingen bil i världshistorien, och det inkluderar antagligen första generationens T-Ford, har haft så många problem på så kort tid. Eller en ägare som ändå anser att det är världens bästa bil. Underhållande är det iaf. Jag är bara lite orolig att torpeder från Renault ska spåra upp honom och tysta honom framöver ... de måste väl ha ett helt team som jobbar på det redan?
Håller med att det är underhållande,,,,lite Mr Bean över det hela.
Det bästa hittills tycker jag nog va när han fastnade i sin carport
Citera
2021-06-28, 12:59
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Är det bara jag som börjar tro att BAB7 är ett troll?Så här mycket fel kan det inte va på en bil,som bara är några år gammal?En teori som jag och mina kompisar har är att han skriver det här för att han vill misskreditera Renault Zoe eller elbilar överlag.
Oavsett hur mycket som går sönder eller ställer till det för Babsan, så är det helt normalt och något som man kan förvänta sig.
Om Babsan inte är ett troll så har han samma utstrålning som Bagdad-Bob hade vid alla tv sändningar.

Klart som fan det är sant, vartenda ord. Ibland får man ett måndagsexemplar, inte mer med det.
Citera
2021-06-28, 16:58
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Det är inte så konstigt att man lägger på trollfiltret, men det är inget regelbrott att trolla.
Citera
2021-06-28, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Varför då?
Min ZOE har inte speciellt mycket onödig teknik eller utrustning.
Möjligt, däremot verkar den krångla mer än en 20 år gammal BMW 7-serie med 25 tidigare albanska ägare.
Citera
2021-06-29, 01:03
Medlem
Citat:
Håller med att det är underhållande,,,,lite Mr Bean över det hela.
Det bästa hittills tycker jag nog va när han fastnade i sin carport

Den har jag missat...

Upp till bevis med länk!

Jo, ibland så känns det som det är så mycket Mr Bean över BAB7 att man tror att det är en trollande internetpersona som tagit stark inspiration från Atkinsons kända TV-karaktär. Humor är det oavsett!
Citera
2021-06-29, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Den har jag missat...

Upp till bevis med länk!

Jo, ibland så känns det som det är så mycket Mr Bean över BAB7 att man tror att det är en trollande internetpersona som tagit stark inspiration från Atkinsons kända TV-karaktär. Humor är det oavsett!

(FB) Hjälp! Bilen sitter fast!

Det finns skäl för att dessa trådar är de mest underhållande på flashback.
Citera
2021-06-29, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekonomi3
Jag tycker mig se att man kan leasa en Zoe 41 kWh för 3243/månad (oklart antal mil, gissar på 1000). Var det något du övervägde?
https://www.bilia.se/bilar/renault/renault-privatleasing/
Med facit i hand skulle TS leasat istællet. Jævlar vad dyr hela affæren blev!
Citera
2021-07-02, 19:18
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Med facit i hand skulle TS leasat istællet. Jævlar vad dyr hela affæren blev!

Om gränsen var 1000mil, så behövde han ju ha leasar tre, fyra stycken ...

Zoe ska läggas ner 2024

https://www.vibilagare.se/nyheter/renault-zoe-laggs-ner
Citera
2021-07-02, 21:07
Medlem
Renault ZOE läggs ner

https://www.vibilagare.se/nyheter/renault-zoe-laggs-ner
Citera
2021-07-02, 21:08
Medlem
Hur kommer detta påverka andrahandsvärdet?
Frågar åt en annan forummedlem..
Citera
2021-07-02, 21:11
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag kan inte tro att jag skriver detta men R5-prototypen såg läcker ut.

Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Hur kommer detta påverka andrahandsvärdet?
Frågar åt en annan forummedlem..
Huh? Finns det en flashbackare som har en Zoe? Vem då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in