2021-07-02, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Hur ser du polismössan under en hjälm?
Kutym är att polisman i tjänst utomhus bär huvudbonad med polisens emblem. Samma sak för ordonnans i försvaret, de tar av hjälmen, sätter på basker/kepa och levererar därefter meddelandet.
Citat:
Ursprungligen postat av wildbutgone
Som jag skrev tidigare i ett inlägg, på videon ser man att han inte bär en uniform och dessutom haft på sig eller hållt i en moped hjälm då den låg bredvid honom.
Du kan ha rätt, men att han varit uniformerad har påståtts tidigare!
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
precis, de har en 17 årig psykopatisk kille i förvar...varför ens fortsätta utreda?
jag håller på Andreas kollegor detta var ett brutalt jävla polismord. han blev lurad in i en fälla..
Jag var också av den uppfattningen förut.
När det framkom att 17-åringens tidigare offer var på platsen och flydde därifrån så tror jag inte på den teorin längre. Det är lite mycket slump att han skulle vara där samtidigt som hans antagonist lurar polisen i fällan.

Jag kan tänka mig att 17-åringen avsiktligt skjuter polisen när han ser honom på platsen och det tänkta offret flytt. Däremot tror jag inte att det handlar om någon utstuderad planering där man lockat polisen i en fälla.
Citera
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Varför kan vådaskott uteslutas om han träffades på mopeden? Ett vådaskott kan ju träffa vad som helst som råkar finnas i kulans färdriktning.
Nu hade ju måltavlan flytt till fots och niggern beslutade då att tömma magget på polisen!

Dena jävla neger ska inte komma undan med nåt bögstraff…..
Citera
2021-07-02, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercedez18
2 polisbilar med blåljus och sirener på väg mot Länsmans hållet i detta nu

edit: 3 nu
Samt ambulans och helikopter uppe.
Citera
2021-07-02, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercedez18
2 polisbilar med blåljus och sirener på väg mot Länsmans hållet i detta nu

edit: 3 nu
Körde förbi solstråle och neråt mot björlanda
Citera
2021-07-02, 20:26
Medlem
Mgm = Sakariye Ali Achmed
Citera
2021-07-02, 20:28
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Varför kan vådaskott uteslutas om han träffades på mopeden? Ett vådaskott kan ju träffa vad som helst som råkar finnas i kulans färdriktning.

Ingen förutom några i tråden som vill bygga halmgubbar att argumentera mot för att de tror att polisen ljuger har talat om "vådaskott" (oavsiktligt avlossade skott), "olycka" eller liknande.

Allt tyder på att skotten var avsiktligt avlossade, i syfte att träffa en eller flera personer. Huruvida de avlossades i syfte att träffa just en polis är en öppen fråga.
Citera
2021-07-02, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag var också av den uppfattningen förut.
När det framkom att 17-åringens tidigare offer var på platsen och flydde därifrån så tror jag inte på den teorin längre. Det är lite mycket slump att han skulle vara där samtidigt som hans antagonist lurar polisen i fällan.

Jag kan tänka mig att 17-åringen avsiktligt skjuter polisen när han ser honom på platsen och det tänkta offret flytt. Däremot tror jag inte att det handlar om någon utstuderad planering där man lockat polisen i en fälla.
same same but difrent.. han vet ändå att det inte är hans tilltänkta offer han skjuter på.. sen vet vi inte om det offret som påstås vara måltavla talar sanning, kanske mördaren blev lurad.. typ.. han kör moppe.. pang.. mördaren tror det är sitt offer.. poff lurad .. de va en polis.. jag köper iaf inte slumpen
Citera
2021-07-02, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvatorMundi
Samt ambulans och helikopter uppe.
NU som i NU? rapportera tack..
Citera
2021-07-02, 20:31
Medlem
Bild på MGM

Sakariye Ahmed

https://i.imgur.com/t3rEJ7g.jpg

När han var 15 år knivhögg han en på en spårvagn. Knappt två år senare är han fri som en fågel och mördar en polis.

Heja Sverige!

Längtar tills alla coronarestriktioner hävt i andra länder. Ska sälja lägenheten här och flytta utomlands. Finns ingen framtid i detta land. Tyvärr så har Sverige gått alldeles för snett. Sverige har blivit en mördarstat.
Citera
2021-07-02, 20:31
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
PK-media är det sista jag litar på!

Litar du på Samhällsnytt då?:

Citat:
Han anhölls för polismordet

https://samnytt.se/han-anholls-for-polismordet/
Citera
2021-07-02, 20:33
Medlem
Sperssons avatar
.
Är det samma neger som knivade en passagerare på spårvagnen förra året?
Senast redigerad av Spersson 2021-07-02 kl. 20:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in