2021-07-02, 20:15
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViaGetty
MGM är inte en nigger. Så mycket är klarlagt.

Vad är han då?:

https://samnytt.se/wp-content/webp-express/webp-images/doc-root/wp-content/uploads/2020/03/feat-ahmed-1.jpg.webp
https://samnytt.se/15-arige-ahmed-domd-for-mordforsok-efter-knivhugg-far-lagt-straff/
Citera
2021-07-02, 20:16
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Har det kommit fram någon info om mgm?

Hur gick gripandet till, var det klanledaren som gjorde överförandet?
Vittnesmål och DNA som skickades med helikopter till NFC i går kväll.
Citera
2021-07-02, 20:16
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Ifall det där är GM:s Idiotbookprofil så är den sannerligen inte vad jag väntade mig. Inte en enda like av peka-på-knäna-pratmusiker som viftar med soft air guns och sedlar. Inte ett ord om hur ens egna del av ockupationszonen är överlägsen konkurrerande klaners delar av ockupationszonen. Ingenting om hur gärna man vill ha samlag med ainas mor.

Bara vanligt khattuggargaggande om koranen och dylikt. Javisstja, Region Sörmland hör tydligen till hans favoriter häri livet också.

Tvivlar på att det är hans sida. Var står det? Det fanns ju en 19-åring med samma namn.
Citera
2021-07-02, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViaGetty
Enligt polisen är MGM hemmahörande i Biskopsgården. Nigger hör hemma i Afrika och således kan det ju inte vara en nigger som är MGM.

Det stämmer, han är en afro-svensk.
Citera
2021-07-02, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Utredningen fortsatte efter deras pressträff ... hmm - himla konstigt. Allt borde ju varit klappat och klart innan.
precis, de har en 17 årig psykopatisk kille i förvar...varför ens fortsätta utreda?
jag håller på Andreas kollegor detta var ett brutalt jävla polismord. han blev lurad in i en fälla..
Citera
2021-07-02, 20:19
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Nä jag märker det. Här döms det på förhand och läggs ut namn, tel.nr etc...

Snabbare domstol får man leta efter

I en "riktig" svensk domstol så fälls knappt de som erkänner och där vittnen pekat ut gärningsmannen. Vittnen kan se fel och gärningsmannen kan ha varit förvirrad
Citera
2021-07-02, 20:20
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Tvivlar på att det är hans sida. Var står det? Det fanns ju en 19-åring med samma namn.

Fråga den jag citerade. Jag delar alltså dina tvivel.
Citera
2021-07-02, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Talar starkt för att han blev klippt på mopeden och således kan vådaskott uteslutas. Oavsett hur mycket politikerna vill tona ner de facto, så kommer utredningen visa hur och var han dog.

Varför kan vådaskott uteslutas om han träffades på mopeden? Ett vådaskott kan ju träffa vad som helst som råkar finnas i kulans färdriktning.
Citera
2021-07-02, 20:22
Medlem
Mörkhyad 17-åring gripen alltså.

17 år - det innebär oändliga straffrabatter i detta landet. Att han avrättade en polis lär stanna vid högst något år eller två i fängelse.
Citera
2021-07-02, 20:22
Medlem
2 polisbilar med blåljus och sirener på väg mot Länsmans hållet i detta nu

edit: 3 nu
Citera
2021-07-02, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Är det korrekt att kollegan inte lyfte ett finger för att besvara elden?
Hon verkar inte varit i närheten vilket är också konstigt, poliser ska väl jobba i par minst?
Citera
2021-07-02, 20:24
Medlem
Niggwards avatar
Klart som fan att han skulle vara under 18.
Nu blir det ungdomsvård i 6 månader.

Det bästa som kan komma över det här är debatten kring ungdomsrabatter, sänka åldern från 18 till 13 för att ge ut hårdare straff och mer pengar till polisen , hårdare tag. För denna yngling är ute innan du vet ordet av på grund av det samhälle 7klövern byggt.

I dessa tider önskar man för USA straff. Då hade denna 17 åring aldrig sätt utsidan av ett fängelse igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in