Citat:
Ursprungligen postat av
börsvalp
Kan väl nästan hoppas på att det är han så att man verkligen sätter fokus på att även 15-åringar måste kunna dömas såsom vuxna! Om han suttit inne hade denne polisman levt, idag! Begår du allvarliga och bestialiska brott så förstår inte jag varför dessa skall ut i samhället igen - varför? varför vill man chansa med att dessa får möjligheten att begå liknade brott, igen?!
Jag är så äcklad av zoomalier och de är verkligen världens avskum tillsammans med zigenare! Vi tar emot dem och de behandlar oss såsom skit och vi kan inte ens utvisa dem efter att de dömts för grov brottslighet för att detta kan vara skadligt för dem! Har ni hört något så djävla patetiskt och dumt???!!! Mörda fem, men det är klart att du får vara kvar i landet för ditt forna hemland kanske inte vill dig så väl. Vem FAAAANNN bryr sig???!!! Förutom bögdjävlarna i Rosenbad, då!!!
Att polisen mördades med en AK47 tvivlar jag starkt på. Inte en som inte är omgjord i grunden, i alla fall. Troligtvis någon "mildare" kaliber såsom .22.