2021-07-01, 23:13
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Självklart firas det nu hejvilt bland de kriminella klanerna/gängen när en "gris" har blivit mördad.

Om det skjuts smällare nu, då hoppas jag att det finns kollegor som tappar besinningen.
Snälla, jämna dessa områden med marken, och enkel biljett tillbaks till hemlandet, även föräldrar,
ingen rök utan eld.
Citera
2021-07-01, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Mörda polis ska ge livstid oavsett ålder.

Håller med dig men inte enligt svensk lag där kommer mördaren få sitta av sitt straff och sedan får hjälp med att få jobb och en fin lägenhet centralt som tack för allt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Precis. Även vid trafikolyckor, bränder m.m. gäller detta.

I detta fall så var ju skytten på fri fot och kanske i närheten. Den stora mängden människor kring platsen utgjorde ju också ett potentiellt hot.
Och även ett hot mot folk i närheten.
Hon som gjorde HLR verkade jobba på bra med det men tappa koncepten helt och var "tvungen" att släppa loss sina känslor. Är hon lämplig för ett sådant här arbete, i ett kritiskt läge bör det vara 100 % fokus på vad som måste göras och inte vad man själv "känner".
Citera
Medlem
Så fruktansvärt trött på hur dessa kålapor får härja.. så oerhört sorgligt, tankar går till de anhöriga..
Finns bara en positiv sak med det inträffade och det är att det sker inför ett ev extraval/val.
Citera
2021-07-01, 23:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Viproom
Mördaren har med stor sannolikhet lämnat landet och det lär blir olöst sedan får dagens nya generation till kriminella att tänka att det går även att mörda poliser utan några konsekvenser.

Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att han åker fast och polisen har på hårdhandskarna och visar att dessa kräk inte ska få som de vill.

Är väl det som är största faran med det här, att nån annan yngling gör likadant och att det blir nån slags trend.

Hoppas verkligen silkeshandkarna är kastade.
Citera
Medlem
99,9% att GM bor vääääldigt nära. Vad tror ni? Ska vi försöka oss på en profil?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Tror det blir tvärtom. Det blir tufft för de kriminella och all kaxighet från gängen kommer hanteras brutalt och det är det Nord är orolig för. Poliserna kommer inte acceptera samma skit under en period nu och det finns risk för "övervåld" vid ingripanden. Med övervåld menar jag att de inte använder silkesvantarna som de varit tvungna att göra under BLM-galenskapen
Hur tror du kriminella svarar då? Blir det hämnd osv?
Citera
2021-07-01, 23:17
Medlem
Alilziuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Hur tror du kriminella svarar då? Blir det hämnd osv?

Det blir väl blodshämnd.
Citera
2021-07-01, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alilzius
Det blir väl blodshämnd.
Känns som det är onödigt isåfall. Bättre ge hårdare straff.
Citera
2021-07-01, 23:18
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han har alltså varit i fält och undkommit oskadd, så kom han hem till fredliga Sverige och blir kallblodigt mördad.

Tänk på det ni som röstade fram denna tafatta regering. Hur många fler ska dö innan Lööfven ser det komma?

Jag kan minnas att jag hört en eller ett par föräldrar nämnt det i media tidigare. Dvs att de flytt från krig för att få sina barn mördade i Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eziel
Sådär jag, få ur dig all ilska hat anonymt på nätet som den stora orädda vikingen du och hela din släktträd är? Om ett par år så är det ni små vita svenska chihuahuor som inte lyder som kommer hänga från lyktstolpar. Vänta bara

Haha, trollar du eller är du så dum på riktigt?
Kolla alla invandrare som tvingas fly sina hemländer, till Sverige, ni har inte klarat er utan Svenska mannen & kvinnans beskydd.
VI har gett DIN familj mat på bordet och säkerhet/trygghet något riktiga män gör.
Senast redigerad av Timmerstock 2021-07-01 kl. 23:20.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
"Nya Syrien"
Ha ha.
Fan vad du överdriver

Det enda som kanske är överdrivet är att sverige = nya syrien inom "bara" 10 år, kanske 15-20år så är vi där. annars är det 100% korrekt.

Jag personligen är trött på alla jävla störiga blattar.. ni vet, de där 99% av alla importerade små pojkar mellan 8-40 år. De drivs enbart av egotism och saknar respekt förr allt och alla.

100% att polisen vart skjuten av någon svettig jävla blatte horunge som var hög som ett hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in