2021-07-01, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jag fick den tanken också. Han var kanske en rasist polis?

Frågan är väl hur många sekunder man måste jobba som polis innan man är fullblodsrasist.

Man ser ju vilka problemet är.

Nu har han tjänstgjort som svensk soldat så lite svenska flaggor här och där är inget konstigt.

Inget nytt?

Jag vill veta tillvägagångssättet. Drive by eller gick någon upp och avrättade stackaren?

Grisar ska dödas av friskyttar, inte babbar.
Citera
2021-07-01, 22:32
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sloppys
Med det Sverige som skapats sista 20-åren, kan man bara konstatera att GW än en gång har rätt.
Det kommer bara bli värre. Fler oskyldiga kommer dö.
Fattiga outbildade flyktingar och en hungrig medelklass på kola gubbar till helgen är en dålig kombo.
För mycket pengar att tjäna, riskerna är värda insatsen.
Så länge efterfrågan finns kommer politikernas prat eka tomt.
Varför gå i skola 20 år för att torka pensionärer i rumpan för 25 000kr när du kan dra in miljoner och va kung.
Hoppas den döde polisen får en soldatbegravning med hedersvakt, han var en soldat som vaktade oss andra. Evigt Tack!

Vad jag läst mig till i FUP:ar så verkar det ofta väldigt fattigt.
Citera
2021-07-01, 22:32
Medlem
Xolicones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Fint men borde inte familjen redan få miljonbelopp i skadestånd?

Om rent hypotetiskt personen som begick mordet blir dömd pratar vi om ett ersättningsbelopp på runt 50 000..
Rätt klen tröst för en änka vars älskade har tjänat Sverige som polis.
Citera
2021-07-01, 22:33
Medlem
gofigurs avatar
Vad skönt att polisen inte var förstahandsmålet enligt polisen!

Då slipper polisen pressen på sig att få någon fälld och kan arbeta i lugn och ro som vanligt.
Semestern inte längre i fara för någon polis.
Citera
2021-07-01, 22:33
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Hur ser det ut rasmässigt i Biskopsgården? Är det mycket negrer?

Det kan bli svårt att få tag på en neger om det är ett negernäste.

Har du kollat på nyheterna och sett vilka dom intervjuar? Personerna som media pratar med är ju ett axplock av folket där och det är bara mellanöstern och afrika. Som det ser ut i alla andra förorter.
Citera
2021-07-01, 22:34
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
Men är du helt dum i huvudet, hur kan du gå på sånt skitsnack? Idiot. BLM är ju i grunden antivåld.
Nej. Det är lika mycket rasism som kkk - fast från det godkända hållet.
Citera
2021-07-01, 22:35
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Har du kollat på nyheterna och sett vilka dom intervjuar? Personerna som media pratar med är ju ett axplock av folket där och det är bara mellanöstern och afrika. Som det ser ut i alla andra förorter.

Jo, jag menade om det var ett negernäste eller inte. Typ 70% nignogs.
Citera
2021-07-01, 22:35
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xolicone
Om rent hypotetiskt personen som begick mordet blir dömd pratar vi om ett ersättningsbelopp på runt 50 000..
Rätt klen tröst för en änka vars älskade har tjänat Sverige som polis.

Skulle bli förvånad om poliser inte är ganska bra försäkrade via sitt arbete.
Citera
2021-07-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Den avlidna polisens pappa verkar ju inte så förtjust i invandrare så kanske hans son hade samma tänk och då var hård mot tonåringarna i området och en var instabil nog att hämnas på detta sätt?

Pappan sa att Sverige var i ett kaos och igår drabbades hans son av kaoset.

Han nämnde även att politiker som hört av sig befinner sig på Lidingö och i palats.

Det är inte mycket där som kan tolkas som rasistiskt om man själv inte har tolkningsproblem eller en viss agenda. Du borde skämmas som direkt angriper en fader till en mördad son med liknande anklagelser.
Det verkar vara syntax-error inom vänsterflummet just nu och det enda ni har att komma med är rasistkortet.

Ytterst pinsamt.
Citera
2021-07-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shermz
Polismärken och typiska blå klädseln syns väl tydligt.

Jag vet inte hur uniformen ser ut. Jag citerade polisens egna ord om att den uniformen han bar var diskret.
Citera
2021-07-01, 22:37
Medlem
MaxHeisenbergs avatar
Någon skribent har säkert redan spekulerat att det kanske är någon sorts gänginitiation bara?
Någon halvsopa som vill gå med i Gangland-Biskopsgården och får i uppdrag att skjuta en snut.
Säkert inte helt unikt att sånt sker i vissa lågutvecklade länder, och sen vill man vara lika hård gangbanger här.

Att det är någon sorts olyckligt misstag ser jag som högst osannolikt om inte skytten var ett 5-årigt barn eller hade grav närsynthet men råkade tappa sina brillor strax innan han skulle göra sin driveby.

Man ser ju om det står en polis i ens utsatta område, man ser nog ofta även om den ljushyade personen som står o hänger i ens ghetto är en civilklädd polis eller inte.
Trots att 95% av dessa gangsters antagligen är ganska så efterblivna på det mentala planet så är ändå oddsen för en "olyckshändelse" minimal hur gärna än media försöker mjuka upp den här soppan.
Citera
2021-07-01, 22:38
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Nej. Det är lika mycket rasism som kkk - fast från det godkända hållet.

Precis så, vet man inte det har man bara kollat svt/tv4.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in