Citat:
Du är alldelles för engagerad emotionellt för att ens ha en diskussion om detta. Men om du tar ett steg tillbaks och ser på situationen i enbart fakta framlagda och logik så är mgm gripen med mordvapnet och bo är skjuten. Han kan ju ha bilder på vänner och kanske barnens mor, det är många som inte bränner relationer bara för att man inte är partners längre. vad är det för trams att ifrågasätta bilder på offrets facebook? Är det logik. Du måste ta ett steg tillbaks, din vän är en mördare, hon har erkänt ett mord. visst kan du vittna om hennes underbara personlighet, men hon är en person som har barn med flera män och brända relationer till höger och vänster. Skuldsatt över öronen, med ett extremt lyxliv hon inte själv kan försörja. Hela historien som målas upp här skriker att hon duperar människor och du är därmed en i mängden. Det är logik. Stå upp för det som är rätt, stå inte upp för dina vänner om dom gör fel.
E har en profilbild på sig och L och detta tycker ni är helt normalt när E gång på gång sagt enligt folk härinne att han ville bli av med L...., hör ni själva hur ologiskt detta låter? De allra flesta har endast sig själva på sin profilbild, men E han har en bild på sig och den person som han vill bli av med, jodå, det låter ju högst normalt

Att E har bilder på sina ex bland sina bilder är mer normalt så klart.
L däremot har inte en enda bild på E, hon har aldrig haft det heller. Hon är inte ens i ett förhållande med honom, ingenstans på hennes sida kan man se E namn. Underligt va? När man frågar henne, så svarar hon att de inte är i ett förhållande, den bilden på dessa två finns för att de skulle reta en tredje person- kanske lögn? Vem vet

Ja, hon må dupera och utnyttja folk - hon har skulder som ingen utav er känner till varför, men visst har hon det.
Men ingenstans står det att E gett L bilar, MC m.m, det är nog så att det finns någon form av avtal, överenskommelse dom emellan. Tråden är så infekterad av avund, och det kan jag ha en viss förståelse för men det blir lite fel

Och du har ingen aning om hennes lyxliv eller hur mkt pengar hon har själv. Ni utgår helt ifrån skvaller nu och av att hon har skulder.
Jag försvarar inte detta hon gjort, men jag vill gärna veta sanningen och jag tror inte att hela sanningen handlar om att L skulle iskallt skjuta honom, något annat har hänt. Medicin? Droger, sprit? Vad har hänt?
Tänk på att ni inte bara svärtar ner hennes namn, det gör ni såklart för hon är mördaren. Men ni har vid detta laget i denna tråd idiotförklarat hans val av partners, att han bara träffat kvinnor som misshandlat honom psykiskt, läser man denna tråd skulle man tro att han är en liten oskyldig pojke som aldrig haft med kvinnor att göra och att han hela tiden blev utsatt för ondskefulla kvinnor och att han var from som ett lamm...., låt oss nu behålla detta i vårt minne, den bild vi målat fram. Så får vi se sedan om någon hade rätt!
Och återigen, jag försvarar definitiv inget mord. Men jag är ett stort fan som jag sagt av sanningen!