2021-07-01, 09:13
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jag trodde jag hörde fel. Polis på moped?

Jag var i området för Bravida arena (fd Rambergsvallen 4 hållplatser från mordplatsen) för 5 dagar sedan väntar på 2 släktingar som har ett ärende på kullen mot Ramberget. Bakom mig kommer två poliser snabbt på skootermoppar i uniform ljudlöst, elmopeder med bra tryck i farten.
De patrullerar på cykelstigar mm för att snabbt komma fram.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennis7254
Tyckte de sa på PK att det var en kvinna, stämmer detta??
Nej det är en man. I 30-årsåldern.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valtieri
Sa de på PK att Polisen/erna färdades på moped i området eller hörde jag fel?

Ja, en "en vanlig metod i området.".
Citera
Medlem
fenomenals avatar
Polisen heter alltså Andreas, blev 33 år och färdig polis 2020.

Må aset som gjort detta ruttna bort i en jävla avgrund! Fy fan!
Citera
2021-07-01, 09:14
Bannlyst
Så polisen glider runt på moped på kvällen i Biskopsgården 👮🏽‍♀️
Kanske var ett kriminellt gäng som trodde det var ev skyttar från annat gäng som närmade sig deras territorium 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Mördare i utsatta områden brukar ju färdas på mopeder.
Citera
Medlem
Valtieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
De finns mycket som tyder på att denna polis inte har alla kort gröna i fickan

Din tomte, och vad skulle det vara? lägg ner det snacket om du inte kan ge bevis.
Citera
Medlem
blagyltas avatar
Det som kommer att hända nu innan uppgifter om förövarna kommit fram är:

1) har radannonser börjat, att statstelevisionen och media försöker arbeta in en bild av biskopsgården som en något tilltufsad förortsidyll, där "alla bryr sig och känner varandra" och där man nu intervjuar "bestörta invånare" på väg till " arbetet" dvs hämta ut sina frikostiga sossebidrag och råna folk och sälja knark i Göteborg. Samtidigt läggs grunden för............

2) ..........SNYFTHISTORIEN, eftersom det är biskopsgården det handlar om kommer ingen at köpa en eller ett par "ensamma galningar" underförstått svenskar, utan med tanke på biskopsgården och att de flydde i moped och elsparkcykel är det förmodligen babbeyngel företrädesvis från Somalia och när ngt pekar på det rullas historien om Muhammad och Hakim som hamnat lite snett och kommer från en miljö där olika apklaner kastar nötter och skjuter varandra.

Senare kommer dessas föräldrar som inte bryr sig ett skit så länge bidragen rullar in att sjunga "we shall overcome" med offrets anhöriga och massimporten av kaosblattar fortsättet....
Citera
Medlem
Poliserna som jobbar i dessa område brukar oftast va blattepoliser va?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenomenal
Polisen heter alltså Andreas, blev 33 år och färdig polis 2020.

Må aset som gjort detta ruttna bort i en jävla avgrund! Fy fan!
Varför i helvete skickar polisen ut helt nya unga poliser i en krigszon?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cerious
Som vanligt begriper du inte att polisen inte berättar allt de vet!

Varför ska dom då ha presskonferens?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Stör mig på att de skriver ”polis död efter skottlossning”

Nej han blev mördad, avrättad. Stor skillnad

Reagerar också på detta. Känns spontant som ett sätt att förminska händelsen och få det att verka som polisen deltagit i en utväxling av skott, skjutit själv och sedan blivit träffad. I själva verket är det en ren och skär avrättning men i dessa, sanna, ordalag lär knappast mainstream media i Sverige benämna dådet, någonsin. Har faktiskt suttit och tänkt på detta ett bra tag, undra när babbeluringarna börjar att avrätta poliser. Tror inte detta kommer vara sista gången de utför en liknande avrättning, detta kan mycket väl vara startskottet. Svarar polisen och samhället med hårda tag kommer det att eskalera. Det kan låta hemskt att säga och självklart tycker jag händelsen i sig är helt förjävligt, men det kan vara just sådana här saker som måste hända för att gemene man i Sverige inser allvaret på RIKTIGT som landet befinner sig i och sätter press på politiker, poliser och militärer att göra någonting åt det.

Vad har vi egentligen för väl? Antingen så fortsätter vi kuva oss för de kriminella invällarna och deras avkommor och fortsätter att se på i tysthet medan våra döttrar blir våldtagna och söner förnedringsånade och våldtagna, eller också så sätter vi hårt mot hårt. Babianerna i vårt land kommer liksom inte en dag att vakna upp och tänka "vet ni vad, nu lägger vi av med allt det här och blir hederliga medborgare" , det händer inte, det kommer ALDRIG att hända. Det kommer bara bli värre. Jag har sagt det i 20 år och haft rätt hela tiden, det kommer bli värre och värre successivt och svenska barn som växer upp idag vet inget annat, dom minns inte det gamla fina Sverige som fanns en gång i tiden.

Svenska folket befinner sig mitt i dödsryckningarna men det är inte för sent än att vända det här. Men då kräver det enorma uppoffringar. Men vad är alternativet...?
Citera
Medlem
RickRozays avatar
Var ser man film klippen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in