2021-07-01, 09:09
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
Va var de jag sa om moppeden att polisen åkte på den

Jag trodde jag hörde fel. Polis på moped?
Citera
2021-07-01, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Polisen har presskonferens och kan inte ens svara på om han hade uniform på sig när han blev skjuten
Ingen koll som vanligt. Finns ju tom filmer på sociala medier som visar att han har uniform!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av graslok07
Så jävla meningslös pressträff. Trygghetsförebyggande arbete och vi ska lösa detta. Bla bla bla. Förundersökningssekretess osv osv. Ut och jaga slöddret istället för detta meningslösa dravel.

Ha ha. Det hade räckt med Kojak själv någon utan sidekick.
Citera
Medlem
Ingen som har efternamn eller lite mer exakt ålder?
Citera
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jag trodde jag hörde fel. Polis på moped?

De stämmer om du läser tidigare i tråden så sa jag de långt innan polisen sa de
Citera
Bannlyst
Den här presskonferensen var lika givande som när dom avslöjade skandiamannen som Palmes mördare.👮🏽‍♀️👎
Citera
Medlem
okok1s avatar
Han nämnde att man åker två tillsammans på mopeder? Vad hände med den andra polisen då?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Ingen gripen... as usually. Hoppas VERKLIGEN detta mord blir löst. Annars skam till poliskåren

Jag är helt övertygad om att GM kommer gripas, detta är något som kommer påverka alla kriminella grupperingar och deras verksamhet så ett snabbt gripande är bra för alla parter.
Citera
2021-07-01, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Enligt presskonferensen är polisen som sköts ihjäl drygt 30 år och relativ ny i yrket. Ingen gärningsman gripen ännu och man hänvisar till sekretess så man vill inte gå ut med för mycket information ännu.

Namn och bild?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Jag tror att detta kommer att skapa en ny polismördartrend framöver nu. Tidigare har det inte varit en trend att gängkriminella skjuter mot polisen. Nu har den barriären brytits och jag tror det bara kommer fortsätta.

Se tex på fenomenet att skjuta måltavlans KVINNOR. Det gjordes heller inte ofta förr men när en bröt trenden hakade sen hur många som helst på.

Det här är bara början. Sverige kommer bli ett fullständigt sinnessjukt land att bo och leva i de kommande 10 åren. Bara titta på alla 12-13 åringar idag som REDAN börjat med sina ”Bäcknarväskor”. De rånar och stjäl REDAN! Och man kan se dom ÖVERALLT på stan, gallerior etc.

Jag säger till er: Der kommer att bli galet! Vänta bara tills dagens småungar hinner fylla 18-22 år.

Det här tror jag också på...
Citera
Medlem
”Var polisen uniformerad?”
”Enligt våra preliminära uppgifter var han det, ja”

Vad har vi för journalister i Sverige, jag som inte har någon som helst insikt i någonting har redan sett en video där det tydligt framgår att han var uniformerad.

Vill journalisten påskina att hen har hög etik och inte kollat såna videor på nätet, eller är hen verkligen så dåligt uppdaterad när hen sätter sig för att delta i presskonferens?
Citera
Medlem
Aftonhoran69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graslok07
Så jävla meningslös pressträff. Trygghetsförebyggande arbete och vi ska lösa detta. Bla bla bla. Förundersökningssekretess osv osv. Ut och jaga slöddret istället för detta meningslösa dravel.

Det är bara PR-snack för arga massorna. Inget köttigt kommer lämnas ut än. Händelsen är bara några timmar gammal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in