2021-07-01, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggooga
Det är inte film om ni tror det de sprutar inte blod när någon blir skjuten om det är 9mm det blir inga stora hål speciellt om det inte är utgångshål

Är han skjuten i halsen är han nog blodtom sedan länge. Tar ju bara 30sek-1min innan man blött ihjäl från en sån skada. Blodet sprutar bara så länge hjärtat slår.
Citera
2021-07-01, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Filmerna finns redan i tråden

Nej inte alla. Han sa ju att han hade flera stycken.
Citera
2021-07-01, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kollega skjuten, Andreas...

Och den där jäkla dönicksmobben står som ett gäng åsnor och glor istället för att assistera de två poliserna som är på plats.

”Den där jäkla dönicksmobben” gör helt jävla rätt i att inte ”assistera” poliserna i denna situation. Hur i helvete tror du att poliserna skulle reagera på att civila lägger sig i, hjälpsamma eller ej, i en så oerhört traumatisk situation? Knappast hjälpsamt.

Det enda de borde gjort var att gå därifrån.
Citera
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper

2 är flera
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper

Ni med snapchat kan söka roastlive_nabbe och kolla igenom videos han lagt upp utan att följa honom. Finns flera där från olika vinklar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Jo, på tvåhjuliga fordon åker dom ensamma, men agerar sällan ensamma i svåra ärenden såklart.

Mycket möjligt att det är ett rutinmässigt ingripande som spårat ur - ingripandet sker mot en gärningsperson som av anledning okänd får panik, i desperation öppnar eld mot polisen och träffar.
Citera
2021-07-01, 01:32
Medlem
Costanza101s avatar
Min misstanke: Några ynglingar har blivit jagade och för att undvika torsk så sköt man mot polisen för att skrämma/döda honom och en kula träffar i halsen. Blod sprutar inte ut men forsar ut lite sådära.

Kommer tillbaka till min misstanke när det visar sig vara korrekt.
Citera
2021-07-01, 01:33
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kollega skjuten, Andreas...

Och den där jäkla dönicksmobben står som ett gäng åsnor och glor istället för att assistera de två poliserna som är på plats.

Ärligt..

De kunde inte göra något. Polisens kolleger har nog bättre utbildning i vad som behövs göra i detta akuta skede.

De de kan göra, är att peka ut var "problemen" finns. Dessvärre är skräcken nog större för de som bor där.., för de kriminella gängen, än för staten.

Dvs, det behövs drakoniska straff för att utmana staten.

Som det blev i NY med maffian på 80-talet, och där sköt maffian aldrig på poliser.
Citera
2021-07-01, 01:33
Medlem
Imorgon på morgonen kommer det stå säkert en artikel polis död efter skottlossning
Citera
2021-07-01, 01:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roptera
Jag gick förbi platsen på väg hem till Biskop. Det var det största pådrag jag sett på de 12 år jag bott här.

Verkar fruktansvärt. Verkligen.

Det är flera poster om att här är över 90 % invandrare osv. Men de skrivs av folk som inte bor här. Bisakopsgården är trots allt ett ganska lugnt och trivsamt område. De flesta åker till jobb och skola varje dag och lever ett svenssonliv. Hur vet jag det? Jo, jag har bott här i många år.

Vad i helvete snackar du om? Lugnt och fint?
Normalt folk är livrädda. Folk som har bott där i 30 år och kommer hem från nattpasset från Volvo blir stoppade av maskerade ungdomar och pistolhotade, för att se att det inte är "fienden".

Det har inte bara dött en drös kriminella, många oskyldiga har strykt med under dina 12 år kan jag lova.

Det är totalt öppen droghandel på gårdarna. I svalarna. Trädgården.
Helt öppet. Sluta snacka skit nu. Det har nog skjutits fler i Biskopsgården under dina 12 år där än det gjort i hela Norge. Mongo!
Citera
Medlem
fernebos avatar
Varför verkar polisen ha varit ensam på platsen? Låter otroligt vanskligt för en polis att röra sig själv i Biskopsgården. Om så har varit fallet, så kan det mycket väl handla om en direkt attack och ett planerat mord.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggooga
Imorgon på morgonen kommer det stå säkert en artikel polis död efter skottlossning
Känns som det borde dyka upp närsomhelst..
Men här vågar media inte chansa så det dröjer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in