2021-03-24, 04:08
Medlem
[quote=lagrummet|74450502]musikaliskt geni? har du rökt på? en amatör gangster vars lysnare lyssnar för de tycker han är häftig,inte bra. en okänd rappare från Rinkeby[ yasin e en riktig musikalisk geni du säger han e okänd rappare men hans låtar har flera miljoner lyssningar både på Spotify och youtube han fick även pris av P3 där folket själva röstade fram vinnaren
Citera
2021-03-24, 06:51
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Okej hur många röstade i p3 cirkusen, yasin fick 48 röster av sin släkt och vänner?

Ingen känner till p3guld, noll kollar . Alltid varit dåligt och pinsamt men blir stadigt sämre.
Citera
2021-03-24, 15:38
Medlem
Så jävla dålig kan man inte sjunga då blir man rappare skitmusik
Citera
2021-04-13, 12:17
Medlem
2n00b4Us avatar
Nu även två grammisnomineringar, kanske blir fler nomineringar när resten av kategorierna utannonseras.
Citera
2021-04-21, 20:05
Medlem
YungJadas avatar
Yasin Byn, Negerkungen av Rinkeby, denne medelmåttige rappare med lama beats vars främsta talang är antisocial personlighetsstörning. Han förpestar sin närmiljö genom att våldta, råna, mörda och sälja droger, men alla dessa miljöpartiststjärtgossar på P3 blir våta i trosorna. Ultima Thule var populärt när det begav sig men släpptes aldrig in i salongerna. Men en mördarneger kan få pris? Se här ett ypperligt exempel på kulturvänsterns urspårade moraliska kompass.
Citera
2021-05-29, 22:02
Medlem
Yasin visar sig vara en liten pajas i sitt förhör i rättegången. Han babblar på osammanhängande och ljuger som en liten pojke för att komma undan. Han har inga svar på åklagarens frågor och hans fattiga ordförråd hjälper knappast. Man förmodar att han har tagit reda på vad det är för bevisning mot honom och hans advokat har säkert försökt förklara det för honom. Men han är så van att ljuga och förleda att han tror att det kommer går hans väg. Respektfolket i förorten visar sig vara helt utan heder när det väl gäller. Han gör ett omanligt intryck som avviker diametralt från hans texter. En vek fegis som vägrar ta ansvar är mitt intryck. Hela hans taktik går ut på att babbla och skylla på sina "bröder". Det visar sig att skaffa sig respekt och makt genom hot och våld inte är ett tecken på intelligens. Att det fortfarande finns folk som tar hans musik på allvar är ett mysterium nu när han visat hur true han är. All trovärdighet
är borta. Han ville förnedra Einar, det ironiska är att han förmodligen kommer bli analt förnedrad på anstalten av nåt skägg...
Citera
2021-06-04, 05:01
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jalzo
Även fast han är en "gangster" rappare så är han väldigt mångsidig och har även kärlekslåtar osv, detta är en sån. https://www.youtube.com/watch?v=bdgSE4AYZx0

"50 hade 21 frågor jag har hundra"
Väldigt bra kärlekslåt. Han kan definitivt skriva bra lugna låtar!
Citera
2021-06-04, 05:45
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Är Grammis finare än P3 guld ?

De första priserna delades ut igår och bästa hippityhopper blev förortsgrabben.

https://grammis.se/

Importerade ”balladsångerska” Ane Brun vann dubbelt så mycket och att Hurula fick pris som bästa rock ger lite hopp för det tredje största exportlandet av engelskspråkig musik. 😎

https://youtu.be/44XVgNRdu_w
En liveinspelning av Bob Dylan ballad med norskan.
Senast redigerad av Ny.Deodorant 2021-06-04 kl. 05:52.
Citera
2021-06-29, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggig
Yasin är inte Sveriges största artist,han är en SOPA.

Hörs på namnet att du är en boomer, för även om Yasin är en idiot som fuckat upp sitt liv är han oerhört begåvad. Kan man inte se det - oavsett musiksmak - är man förmodligen van att träska runt i Lasse Stefanz land och vet inte ett skit om musik.
Citera
2021-06-29, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YungJada
Yasin Byn, Negerkungen av Rinkeby, denne medelmåttige rappare med lama beats vars främsta talang är antisocial personlighetsstörning. Han förpestar sin närmiljö genom att våldta, råna, mörda och sälja droger, men alla dessa miljöpartiststjärtgossar på P3 blir våta i trosorna. Ultima Thule var populärt när det begav sig men släpptes aldrig in i salongerna. Men en mördarneger kan få pris? Se här ett ypperligt exempel på kulturvänsterns urspårade moraliska kompass.

Du tänker så du. Jämför Ultima Thule med Yasin. Åker du runt med fyrhjuling?
Du är förmodligen avundsjuk på Yasin som förmodligen kommer att sitta många år, inte få behålla en krona och har sabbat hela sin karriär. Men det spelar ingen roll, sätt du på dig dina hörlurar och lyssna till gubb -bandet Ultima Thule.
Citera
2021-06-29, 20:48
Medlem
Rosenkreutzares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Du tänker så du. Jämför Ultima Thule med Yasin. Åker du runt med fyrhjuling?
Du är förmodligen avundsjuk på Yasin som förmodligen kommer att sitta många år, inte få behålla en krona och har sabbat hela sin karriär. Men det spelar ingen roll, sätt du på dig dina hörlurar och lyssna till gubb -bandet Ultima Thule.

Som jag förstår det, menar han:

Varför är det inte okej att släppa in Ultima Thule i finrummet, som måhända har några texter med en mild nationalistiskt framtoning, medan det är okej att släppa in den uppenbart begåvningshandikappade Yasin och höja honom till skyarna?

Jag förstår faktiskt inte heller det. Kanske du kan bringa klarhet i saken?
Citera
2021-06-30, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkreutzare
Som jag förstår det, menar han:

Varför är det inte okej att släppa in Ultima Thule i finrummet, som måhända har några texter med en mild nationalistiskt framtoning, medan det är okej att släppa in den uppenbart begåvningshandikappade Yasin och höja honom till skyarna?

Jag förstår faktiskt inte heller det. Kanske du kan bringa klarhet i saken?

För mig få man lyssna på vad man vill, jag reagerade på att han hävdade att Yasin var en sopa musikaliskt. Jag tycker inte Yasin visar prov på smartness då han nu kastat bort sin karriär, däremot är han en naturbegåvning rent musikaliskt.

Jag har inte lyssnat så mycket på Ultima Thule eftersom jag inte klarar av kategorin könsrock. Det är väl lite hårdrock över dem.? Går därför inte att jämför med Yasin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in