2021-06-30, 13:56
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannetreiber93
Grand är orimligt ja där är vi helt överens. SE tyckte illa om palme och när han blev avsnäst på ett föraktfullt sätt samtidigt som han råkade ha med sig revolvern då slog de slint

Förklara Grandmannen då. Det ingår om man ska påstå att SE är mördaren.
Citera
2021-06-30, 13:58
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
SE lurade säkert skiten ur ME, riktigt psykopat den där SE men den mörkblå rocken såg hon ju med egna ögon när SE kom hem på natten

Tidigare har du sagt att hon vet att SE är GM. Då kan hon väl ljuga om rocken? Då är det väl rent troligt att hon och SE ljuger om rocken. Hur ska du ha det? Man kan inte helgardera sig.
Citera
2021-06-30, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Tidigare har du sagt att hon vet att SE är GM. Då kan hon väl ljuga om rocken? Då är det väl rent troligt att hon och SE ljuger om rocken. Hur ska du ha det? Man kan inte helgardera sig.

Jag har omvärderat den punkten, med tanke på att jag vet vilken psykopat SE är så har han självklart lurat skiten ur henne, SE hade allt att vinna på att bli vittne med folket han lyckades ju dupera LL till den grad att chevamannen trodde att SE var ett vittne vilket är helt omöjligt. Hans dupering av JA och chevamannen gav honom alibi, ett alibi som definitivt inte stämmer men som vissa mindre begåvade köper, detta lyckades han med genom att först dupera media och svenska folket.

SE var en orm en riktigt smart manipulativ tokpsykopat och återigen jag vet vad jag pratar om , jag skulle aldrig publicerat detta inlägg om jag inte varit helt säker på att jag har rätt
Citera
2021-06-30, 15:14
Bannlyst
Citat:
Nej, vittnesmålen går inte ihop bara för att du helt utan argument väljer att bortse från vissa vittnesmål.

Du säger att de som var närmast ser fel plagg men rätt färg (!?) och att de på långt håll ser rätt plagg men fel färg (!?). Det är helt ologiskt. Helt bakvänt mot sannolikheten.

Du har alltså inga argument?

Den rimliga slutsatsen är att vittnena som är närmast är de som har bäst möjlighet att se rätt. Man måste värdera vittnesmålen, inte välja på måfå.

"Felmarginalen" är något du själv hittar på, så den byter inget.

Definitionen av Rock och jacka är inte helt entydig, så det är definitivt inom felmarginalen.
Citera
2021-06-30, 15:28
Bannlyst
Citat:
Förklara Grandmannen då. Det ingår om man ska påstå att SE är mördaren.

Haha grandmannen är ingenting, att vissa människor står och glor lite extra för att dem ser statsministern på stan är 100 procent naturligt, hade jag sett löfven hade jag nog också blivit nyfiken och kollat lite extra. Den såkallade grandmannen har naturligtvis inget med mordet att göra
Citera
2021-06-30, 16:42
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Jag har omvärderat den punkten, med tanke på att jag vet vilken psykopat SE är så har han självklart lurat skiten ur henne, SE hade allt att vinna på att bli vittne med folket han lyckades ju dupera LL till den grad att chevamannen trodde att SE var ett vittne vilket är helt omöjligt. Hans dupering av JA och chevamannen gav honom alibi, ett alibi som definitivt inte stämmer men som vissa mindre begåvade köper, detta lyckades han med genom att först dupera media och svenska folket.

SE var en orm en riktigt smart manipulativ tokpsykopat och återigen jag vet vad jag pratar om , jag skulle aldrig publicerat detta inlägg om jag inte varit helt säker på att jag har rätt
Jag tror du har fångat det bra med den manipulativa psykopaten. Han lyckades till exempel lura Skandiakollegorna med sitt snack om springet efter gärningsmannen, tydligen även exfrun. Och i stort sett alla andra med den påhittade förväxlingen.
Citera
2021-06-30, 17:22
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Läs gärna de förhör jag hänvisar till. I just det här fallet alltså det med Lisbeth P från 860301:
"Snett bakifrån såg hon en man som sprang in på Tunnelgatan. Han stannade en bit in och vände sig om varefter han fortsatte."
Sedan det här du skriver om att SE inte har sett någon springande man, det kan du säkert ha helt rätt i. Det jag förklarade i mitt inlägg var alltså att hans påhittade alter ego, "Vittnet Stig", tydligen skall (precis som Lisbeth P och Hans J) ha sett gärningsmannen springa vidare efter ett kortare stopp ca 25 m in på Tunnelgatan.

Nej, SE har aldrig sett att han såg mannen springa därifrån. Han såg en man i gränden, i senare förhör uttryckligen stillastående. Vi hamnar återigen där att den SE beskriver har 100% gemensamt med LJ, den man SE beskriver har betydligt mycket mindre gemensamt med mannen från nyheterna 04:00. Det var uppenbarligen LJ som SE såg.
Citera
2021-06-30, 17:28
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:

Men denna tokpsykopat som alltid ljuger (fina ord) talar alltså sanning om sin klädsel? Det han har absolut störst anledning att ljuga om? Det är helt ologiskt.

Försök en gång att klä SE i blå jacka så kommer du hitta en betydligt mer logiskt handlande GM SE.

Att du inte inser hur mycket mer logisk SE blir som GM om han hade blå jacka antyder ju att du inte är speciellt analytisk, att du inte kan tänka på egen hand.
Citera
2021-06-30, 17:31
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Definitionen av Rock och jacka är inte helt entydig, så det är definitivt inom felmarginalen.

Det är ganska entydigt när de nära säger jacka och de längre bort säger rock. Ganska uppenbart att det är en blå jacka om man värderar dessa uttalanden objektivt.

Du gissar ju rakt av att de som ser blå jacka ser fel, helt utan anledning. Ren chansning.
Citera
2021-06-30, 17:33
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Haha grandmannen är ingenting, att vissa människor står och glor lite extra för att dem ser statsministern på stan är 100 procent naturligt, hade jag sett löfven hade jag nog också blivit nyfiken och kollat lite extra. Den såkallade grandmannen har naturligtvis inget med mordet att göra

Varför har man inte fått tag på denna person då? Den som glor och är intresserad av Palme, klädd som de närmaste vittnena säger mördaren var klädd. Klädd på samma sätt som den man NF ser bakom Palme. Men så klart, du har inga argument för nånting du påstår, gissningar utan stöd i materialet. Du är en riktigt tom tunna.
Citera
2021-06-30, 17:36
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
Jag tror du har fångat det bra med den manipulativa psykopaten. Han lyckades till exempel lura Skandiakollegorna med sitt snack om springet efter gärningsmannen, tydligen även exfrun. Och i stort sett alla andra med den påhittade förväxlingen.

Du och Jannetreiber93 passar bra ihop menar du? Grattis...

Konstigt att psykologer som uttalat sig inte nämner psykopati hos SE. Men ni två stolpskott ser det.
Citera
2021-06-30, 17:43
Bannlyst
Citat:
Men denna tokpsykopat som alltid ljuger (fina ord) talar alltså sanning om sin klädsel? Det han har absolut störst anledning att ljuga om? Det är helt ologiskt.

Försök en gång att klä SE i blå jacka så kommer du hitta en betydligt mer logiskt handlande GM SE.

Att du inte inser hur mycket mer logisk SE blir som GM om han hade blå jacka antyder ju att du inte är speciellt analytisk, att du inte kan tänka på egen hand.

ME sa mörkblå rock och det är de uppgifterna jag utgår ifrån, inte vad SE säger som jag förklarat 20 gånger om. Rock och jacka är definitivt inom felmarginalen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in