Citat:
Ursprungligen postat av
Sunimod
Ofattbart att det finns föräldralösa stackare här som vräker ur sig skit om att äldre och de som är sjuka inte räknas som människor och ändå kunde få avlida med covid.
Så låg nivå på humanism att man mår illa av deras skit. Att det finns de som tror att mediciner enbart är till för att folk inte äter kost riktig mat mm.
Att de sedan förespråkar kost och motion för att hålla sig frisk och sitter själva framför datorn dagarna i ända bevisar att de ljuger och troligen äter skräpmat och rör sig bara mellan sängen, toaletten och datorn.
Vi som ser allvaret i pandemin är enligt deras utsagor sängvätare och oroliga stackare är ett bevis för att de ser för mycket på amerikanska krigsfilmer där de får sådan skit ifrån. Troligen har de aldrig själva gjort militärtjänst och hade de fått mönstra hade de fått frisedel på grund av att de bedömts som psykiskt instabila.
Det finns många som trots de ätit rätt kost och motionerat regelbundet har utslitna kroppar på grund av fysiskt tungt arbete och behöver mediciner mot värk mm och dessa tycker de att de kan lika gärna avlida av covid. Icke humana grisar som skriver skit här som troligen är arbetslösa stackare.
Min far blev 90+ men hade garanterat inte klarat covid då tufft arbetsliv sedan han var barn hade satt sina spår och är en person som ni tycker inte räknas som människa som ska få leva. Fy faen får sådant. Han gick 6-årig grundskola sedan arbetade han fram till 65 år och fick problem med hälsan som 70 åring men klarade sig fram till 90+ med hjälp av mediciner.
Jag behöver inte räkna upp vilka ni är men ni tillför inget vettigt till tråden och kommer avslöja er genom att svara på detta inlägg.
Konstigt inlägg... mycke mediciner går att ta bort med hjälp av en sund livstil och kost, men visst vill man inte så är det bara att plöja tabletter och injektioner, jag håller mig så långt i från de som det bara går.. du kan ju inte förneka att en bättre kost och motion inte har en effekt på hälsan?
angående din far säger jag och? min "gammel farfar " rökte , jobbade skift , hade 5 ungar och sov alldeles för lite (drack säkert en heldel) och vart 98 så vad var poängen?
finns ingen humanism idag btw