2021-06-29, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennis7254
KWW är med i Studio Ett och kommenterar

Det var Reportern själv som hade berättat för honom om sin vänskapsrelation med Raad Al Duhan

Det är dock ingen vänskapsrelation, det är ett förhållande. Att de kommer undan med att kalla det "vänskapsrelation" är otroligt.
Citera
2021-06-29, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Det är dock ingen vänskapsrelation, det är ett förhållande. Att de kommer undan med att kalla det "vänskapsrelation" är otroligt.
Vad har dessa Islamist män som inte svenska fredliga män har.
Vem är denne Sanna Dyrsen då?
Citera
2021-06-29, 19:33
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:

Vet du att det är ett förhållande, och icke en vänskapsrelation, Eller gissar du bara??

Återge i så fall för oss andra vad du vet..
Citera
2021-06-29, 21:22
Medlem
Citat:
Vet du att det är ett förhållande, och icke en vänskapsrelation, Eller gissar du bara??

Återge i så fall för oss andra vad du vet..

Det är redan konstaterat att islamisten upprepade gånger fått parkeringsböter efter att hattetid ha haft sin bil stående utanför och i närheten av Sanna Dryséns hus. Doku har också uppgett att han bor hos henne. Hela hennes familj är indragen i en pervers lojalitet till islamistkräket. Men de är förstås bara goda vänner.
Citera
2021-06-29, 21:58
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Det är redan konstaterat att islamisten upprepade gånger fått parkeringsböter efter att hattetid ha haft sin bil stående utanför och i närheten av Sanna Dryséns hus. Doku har också uppgett att han bor hos henne. Hela hennes familj är indragen i en pervers lojalitet till islamistkräket. Men de är förstås bara goda vänner.

Det finns INGENTING som bevisar att de har ett förhållande trots det du skriver

Det är vanligt att Journalister jobbar och gör intervjuer på kvällstid, vanligare än vad folk tycks tro. Det kom ju fram i det inslag som SR Jönköpings journalister gjorde för ett par veckor sedan att de flesta intervjuer gjorts i hennes hem, så det du skriver bekräftar inget

Så att en man och en kvinna som är vänner, kan inte bo ihop för att då har de ett förhållande??

Jag själv har en manlig kompis som bor ihop med en kvinna utan att de har ett förhållande, dock är de studenter som av den anledning delar boende men ändå
Citera
2021-06-29, 22:15
Medlem
Citat:
Det finns INGENTING som bevisar att de har ett förhållande trots det du skriver

Det är vanligt att Journalister jobbar och gör intervjuer på kvällstid, vanligare än vad folk tycks tro. Det kom ju fram i det inslag som SR Jönköpings journalister gjorde för ett par veckor sedan att de flesta intervjuer gjorts i hennes hem, så det du skriver bekräftar inget

Så att en man och en kvinna som är vänner, kan inte bo ihop för att då har de ett förhållande??

Jag själv har en manlig kompis som bor ihop med en kvinna utan att de har ett förhållande, dock är de studenter som av den anledning delar boende men ändå

Oklart om du är så här naiv på riktigt eller om du trollar.

Tror du på allvar att en part i målet skulle tala sanning om vilken typ av relation de har/hade?

Konkreta bevis finns det inte, det finns däremot en hög sannolikhet. Det enda du går på är vad SR-reportern själv och hennes chefer - samtliga med uppenbart intresse av att ljuga - uppger. Tror du på allt som sägs i MSM? Var inte alltför stolt över att vara hjärntvättad.
Citera
2021-06-29, 22:42
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Oklart om du är så här naiv på riktigt eller om du trollar.

Tror du på allvar att en part i målet skulle tala sanning om vilken typ av relation de har/hade?

Konkreta bevis finns det inte, det finns däremot en hög sannolikhet. Det enda du går på är vad SR-reportern själv och hennes chefer - samtliga med uppenbart intresse av att ljuga - uppger. Tror du på allt som sägs i MSM? Var inte alltför stolt över att vara hjärntvättad.

Jag litar mer på SR än på Fria Tider som du tycks tro blint på, Jag vet inte hur stolt du själv är att vara hjärntvättad
Senast redigerad av Svennis7254 2021-06-29 kl. 23:03.
Citera
2021-06-29, 23:04
Medlem
Citat:
Jag litar mer på SR än på Fria Tider som du tycks tro blint på, Jag vet inte hur stolt du är att vara hjärntvättad

Till skillnad från dig tar jag del av båda sidor och har möjlighet att jämföra verklighetsbilder och perspektiv. Personer som du är vanligtvis så rädda för alternativmedia att ni aldrig knappt går in på dessa sidor. De har ju pratat så mycket om "hatsajter" och "järnrör" och "rötter i nazismen" i MSM att ni är alldeles uppskrämda. I bakgrunden finns förstås också en rädsla för att skilja ut er från den stora massan (av lättledda får).
Citera
2021-06-29, 23:21
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Till skillnad från dig tar jag del av båda sidor och har möjlighet att jämföra verklighetsbilder och perspektiv. Personer som du är vanligtvis så rädda för alternativmedia att ni aldrig knappt går in på dessa sidor. De har ju pratat så mycket om "hatsajter" och "järnrör" och "rötter i nazismen" i MSM att ni är alldeles uppskrämda. I bakgrunden finns förstås också en rädsla för att skilja ut er från den stora massan (av lättledda får).

Haha allvarligt talat skämtar du?

ALLTID när jag är inne på Flashback så skriver jag inlägg för att vrida på saker åt olika håll, bara att kolla mina tidigare inlägg i diverse ämnen

Jag struntar fullkomligt i ifall de har ett förhållande eller vänskapsrelation, det är deras problem,

Men tänk om det faktiskt är så, att de bara är vänner??

Hon har som Journalist tystnadsplikt som styrs av källskyddet, under tiden som hon gör inslagen och mamman har tystnadsplikt som hans ombud

Jag tycker också att det är märkligt, att mamman är hans ombud detta har jag skrivit tidigare i denna tråden, och att man faktiskt kan tro att de har ett förhållande,

Men så länge vi inte vet så är det bara spekulationer
Senast redigerad av Svennis7254 2021-06-29 kl. 23:24.
Citera
2021-06-29, 23:59
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Haha allvarligt talat skämtar du?

ALLTID när jag är inne på Flashback så skriver jag inlägg för att vrida på saker åt olika håll, bara att kolla mina tidigare inlägg i diverse ämnen

Jag struntar fullkomligt i ifall de har ett förhållande eller vänskapsrelation, det är deras problem,

Men tänk om det faktiskt är så, att de bara är vänner??

Hon har som Journalist tystnadsplikt som styrs av källskyddet, under tiden som hon gör inslagen och mamman har tystnadsplikt som hans ombud

Jag tycker också att det är märkligt, att mamman är hans ombud detta har jag skrivit tidigare i denna tråden, och att man faktiskt kan tro att de har ett förhållande,

Men så länge vi inte vet så är det bara spekulationer
Mamman måste ju tjäna som hans ombud, det är inte alls olämpligt.

Deras förhållande är parasexuellt och det är synd om den unga f.d. journalisten, att hon får stöd från föräldrahåll i att utöva denna perversitet. Det gör det sannerligen inte lättare att hoppa av. Alltid extra tråkigt när det drabbar väluppfostrade medelklassflickor, men tyvärr finns tydligen dåligt föräldrainflytande i bakgrunden även här. Förhoppningsvis tar hon sina P-piller, och håller dem gömda för honom, så att han inte spolar ned dem på dass.

"Bara vänner". Det hela är sjukt. Punkt.
Citera
2021-06-30, 00:04
Medlem
COV-NL63s avatar
Ekots utredning beskrivs av chef Klas Wolf-Watz på Sveriges Radios sida https://sverigesradio.se/artikel/ekochefsredogorelse Han skriver bl.a.:
"Det finns inga misstankar om att brott skulle ha begåtts och det finns inget som tyder på att någon säkerhetspåverkan på Sveriges Radio ska ha skett från någon."

Ett problem som han inte tar upp är om information givits till en som är klassad som ett säkerhetshot.

I ekots program sägs alldeles i början av inslaget att reportern SD har kommit över hemligstämplad information om RaD https://poddtoppen.se/podcast/951607517/ekot-granskar/rattssakerheten-och-rikets-sakerhet-raad-ska-utvisas-trots-problematisk-sapoutredning Det är sannolikt att denna information delgivits RaD av SD.

Vad det gäller Ekots utredning, se ovan, anser Robert Aschberg som är publicistklubbens ordförande att någon annan än Ekot borde ha gjort utredningen. https://sverigesradio.se/artikel/publicistklubben-vill-fortfarande-se-extern-granskning

Ett annat problem är att man måste utgå från att alla myndigheter mm bland sina anställda har personer som dessutom har lojaliteter, frivilligt eller av tvång, till främmande makt, religiösa sekter eller motsvarande och som i vissa fall planterats i myndigheten för framtida aktiviteter. Svårigheten att få beslutsfattare att inse detta är inte bara ett problem bland myndighetschefer utan även bland politiker. Det borde ha beskrivits i Ekots utredning.
Citera
2021-06-30, 00:17
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Mamman måste ju tjäna som hans ombud, det är inte alls olämpligt.

Deras förhållande är parasexuellt och det är synd om den unga f.d. journalisten, att hon får stöd från föräldrahåll i att utöva denna perversitet. Det gör det sannerligen inte lättare att hoppa av. Alltid extra tråkigt när det drabbar väluppfostrade medelklassflickor, men tyvärr finns tydligen dåligt föräldrainflytande i bakgrunden även här. Förhoppningsvis tar hon sina P-piller, och håller dem gömda för honom, så att han inte spolar ned dem på dass.

"Bara vänner". Det hela är sjukt. Punkt.

Vet En Journalist i Västsverige vars fru är god man åt en afghansk kille

Det måste råda totalt vattentäta skott mellan Journalisten och frun i detta sammanhang, vill påpeka att denna journalist INTE har något utgivningsansvar

så att det funkar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in