Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDahmer
Jag har dock aldrig sett en svensk kärring med en ung arabisk kille som är född/uppvuxen i Sverige dvs. Kärringarna brukar söka sig till unga flyktingar som inte har bott särskilt länge i Sverige.
Så vem blir den försvenskade araben ihop med? Jag har sökt hitta svar på den frågeställning och hur de ska kunna maximera chansen att få en partner:
Jag tycker försvenskade araber ska sluta raggar på svenska tjejer, och raggar på invandrarbrudar som inte är försvenskade.
För försvenskade arabbrudar vill också ha svenskar.
För att de försvenskade arabmännen ska ha en chans på invandrarbrudar som inte är försvenskade, så får dom sluta umgås med svenskar på fritiden och istället umgås med invandrare som inte är försvenskade för att då sakta ändra sin mentalitet, och maxa sina chanser att bli ihop med en invandrartjej.
Varför bli försvenskad om man ratas på arbetsmarknaden och bland svenska tjejer? Bättre att hålla till sina egna. Detta borde bli större, så att det blir som i usa där det är uppdelad mellan vita, afroafrikaner och latinos, för då kan varje grupp va lyckliga inom sin grupp. Det är onödigt att försöka integrera sig, när den vita mannen har mest status. Det förlorar invandrarmännen på. invandrarmännen måste redan nu börja dela upp sig! Skapa arabtown, och vägra lära er svenska. Skapa enklaver!!