2019-08-01, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
Du glömde nämna att dessa fjortisar nästintill alltid har piercingar, misslyckade tatueringar, impulsiva och halvfeta, dåligt självförtroende. Kan bara tala av egen erfarenhet att dessa töser blev helt vilda av sig när flyktingvågen var 2015, oj oj oj vad de fick åka kukkarusell, iallafall i byn där jag bodde.
Ja det stämmer, haha! En granne till mig är extremvänster, klär sig i joggingbyxor och är smällfet med slarvigt uppsatt tofs. Hon ljuger som en häst travar och vet inte hur man uppför sig för fem öre och gissa vad? Hon fick t.om. TJATA på en ful skallig egyptier med flera psykiska diagnoser att gifta sig med henne, lol! Ser dem titt som tätt och de bråkar med öppen dörr så hela gatan hör, skriker och skäller på varann eller håller jättestora fester för släkten med 8 lägenheter i huset. Det hela är så patetiskt att jag skäms för deras skull. Att t.o.m få tjata på en arab för att den ska vilja ha en..då är man verkligen värdelös.
Citera
2019-08-01, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Är själv en ung arabisk kille som undrar vad ni svenska tjejer egentligen tycker om oss? Attraheras ni av dessa? Har själv bott i Sverige största delen av mitt liv och talar svenska som vilken infödd Stockholmare som helst. Men jag har inte haft det så bra på tjejfronten, därav ställer jag denna fråga.

Jag är vit och attraheras faktiskt främst av vita. Visst kan jag ibland se att personer av annat ursprung är attraktiva; jag vill absolut inte säga ”objektivt” men jag lixom ser att folk bör, i allmänhet, tycka att dessa personer är snygga. Men jag attraheras sällan av dessa icke-vita ändå. Kan icke förklara det.
Citera
2019-08-01, 09:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dafug
Fräscha, ärliga, mogna, sekulariserade med svenska värderingar, ja vad finns det inte att gilla?

Araber med svenska värderingar, hur gick det till?'

Vad är det förresten för svenska värderingar du tänker på, som dessa araber tagit till sig?
Citera
2019-08-01, 12:57
Medlem
Jag attraheras inte av arabiska män. Har absolut sett några som ser bra ut, men jag attraheras inte av er. Anledningen är att ni har såna elaka och aggressiva drag i ansiktet, är sjukt håriga och har ofta fula kläder samt stinker gammal svett och AXE. Araber gillar fula jeans med en massa krimskrams på. Associerar tyvärr er alla med våld och är alltid på min vakt när jag ser araber. Har självklart stött på trevliga araber, menar bara att min instinkt direkt blir att förbereda mig på eventuella otrevligheter. Samma sak med somalier.

Fast samtidigt är det skillnad på araber som vuxit upp i Sverige och beter sig svenskt. De ser oftast snällare ut och klär sig bra och då får jag inte samma dåliga vibbar.

Jag attraheras enbart av vita män.
Citera
2019-08-01, 20:22
Medlem
Vilken tråd alltså haha.. Kommentaren före mig pratar om svett osv haha och jag har faktiskt läst det även förut om att somalier luktar och så och då tänkte jag "kan det vara så att somalier också tycker svenskar är äckliga och luktar illa?" "tycker de kanske att det är äckligt att inte tvätta sig efter att man har bajsat?" -- Ja, många frågor ställde jag till mig själv när jag läste det.

När det gäller dejting med araber så handlar det just om att ta risker. Tjejer som är så svenska kan inte falla för araber men de som är medvetna om hyckleriet och ljugandet och fakeness av det svenska samhället, världen och sina egna liv dras självklart till dessa. Araber är mer högljudda, våldsammare, modigare, roligare, barnsligare, allvarligare och tar inte livet på så stort allvar som svenskar gör. De har tid att dricka te och snacka. Vad finns det bättre än att snacka liksom. Riktiga arabiska män är Män med all vad ordet innebär. Araben inte bara dör för sin kvinna utan dödar för henne. Det finns inte så mycket som är så heligare än Allah för en arab som sin kvinna. Araber förlåter inte sig själva för att ha förlorat det som förfäderna hade arbetat hårt för. Det gör att araben känner så stor besvikelse och failar i att förstå hur det kunde ha gått till såhär. Det skapar en förvirrad människa som inte ser någon framtidshopp vilket gör att han inte bryr sig längre om hur han beter sig.

Slutsats: Det finns inget som är bättre än en arab som VET och FÖRSTÅR vad orden ARAB och ARABISKA och ARABIA (dvs arabiska halvön eller t.o.m MENA) innebär för mänskligheten och som förstår framförallt:

sig själv, sin kultur och sin religion. Dagens araber förstår inte dessa tre. Självklart finns det undantag. Vi pratar inte om individer här.

By the way; det har vetenskapligt bevisats att Arabia was once a lush paradise of grass and woodlands och det är precis som profeten Muhammed sa på väg att bli det igen. Muhammed alltså sa både att det var "a lush paradise of grass and woodlands" och att det kommer att bli det igen också. Hur visste Muhammed detta? En bra fråga.
Senast redigerad av Votramos 2019-08-01 kl. 20:38.
Citera
2019-08-02, 00:01
Medlem
Alltså detta till exempel med bra hörlurar men inte för högt;

https://www.youtube.com/watch?v=_dPW3uMUEF0

Sjukt. På en ljuvlig gata på kvällen i Damaskus, Zarqa, Oran, Alexandaria eller Gabes. Lyssna till exempel från 08:25.
Senast redigerad av Votramos 2019-08-02 kl. 00:03.
Citera
2021-06-29, 20:50
Medlem
De flesta svenska tjejer som man ser med araber är tyvärr ofta såna som dras till den värsta blattestereotypen från förorten, inte vanliga skötsamma araber (ja det existerar en hel del såna män, faktiskt).

Svenska kvinnor håller sig även borta från arabiska män då svenska kvinnor vill bestämma i ett förhållande. Med araben är det nästintill omöjligt. De flesta arabiska män vill för övrigt ha arabiska kvinnor, INTE svenska kvinnor som Flashback-nazisterna tror.

Sen är det stor skillnad på unga män som precis har kommit till Sverige & unga män som är födda/eller uppvuxna i Sverige. Dessa två tenderar att vara helt olika.

Jag har dock aldrig sett en svensk kärring med en ung arabisk kille som är född/uppvuxen i Sverige dvs. Kärringarna brukar söka sig till unga flyktingar som inte har bott särskilt länge i Sverige.
Senast redigerad av JeffDahmer 2021-06-29 kl. 20:52.
Citera
2021-06-29, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Jag har dock aldrig sett en svensk kärring med en ung arabisk kille som är född/uppvuxen i Sverige dvs. Kärringarna brukar söka sig till unga flyktingar som inte har bott särskilt länge i Sverige.

Så vem blir den försvenskade araben ihop med? Jag har sökt hitta svar på den frågeställning och hur de ska kunna maximera chansen att få en partner:

Jag tycker försvenskade araber ska sluta raggar på svenska tjejer, och raggar på invandrarbrudar som inte är försvenskade.

För försvenskade arabbrudar vill också ha svenskar.

För att de försvenskade arabmännen ska ha en chans på invandrarbrudar som inte är försvenskade, så får dom sluta umgås med svenskar på fritiden och istället umgås med invandrare som inte är försvenskade för att då sakta ändra sin mentalitet, och maxa sina chanser att bli ihop med en invandrartjej.

Varför bli försvenskad om man ratas på arbetsmarknaden och bland svenska tjejer? Bättre att hålla till sina egna. Detta borde bli större, så att det blir som i usa där det är uppdelad mellan vita, afroafrikaner och latinos, för då kan varje grupp va lyckliga inom sin grupp. Det är onödigt att försöka integrera sig, när den vita mannen har mest status. Det förlorar invandrarmännen på. invandrarmännen måste redan nu börja dela upp sig! Skapa arabtown, och vägra lära er svenska. Skapa enklaver!!
Senast redigerad av stroganof 2021-06-29 kl. 21:24.
Citera
2021-06-29, 21:23
Medlem
När brudar blir tillsammans med insekter så får de skylla sig själva. Är döv för allt eftergnäll.

Har de inte lärt sig, handling och konsekvens är det på tiden att de gör så.. Är de 18+ så är de myndiga. Fullständigt ansvariga för sina handlingar...
Citera
2021-06-29, 22:00
Avslutad
Nu är jag inte svensk, men vill svara ändå. Om arab mannen är sekulär till sitt tänkande, men inte heller trångsynt i frågor som är av metafysisk karaktär, ser jag inget problem. Tyvärr hänger många araber fast i ett kast kultur träsk, som är misogynt. Sen finns det klass frågan med, folk med pengar har nog sökt sig till USA, där det finns möjligheter.
Citera
2021-06-30, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Är själv en ung arabisk kille som undrar vad ni svenska tjejer egentligen tycker om oss? Attraheras ni av dessa? Har själv bott i Sverige största delen av mitt liv och talar svenska som vilken infödd Stockholmare som helst. Men jag har inte haft det så bra på tjejfronten, därav ställer jag denna fråga.
Vissa tycker man om mer och vissa tycker man om mindre, vissa attraheras man av och vissa attraheras man inte av, precis som när det kommer till etniskt svenska män eller män med annat etniskt ursprung.

På samma sätt som att du inte gillar eller attraheras av alla etniskt svenska kvinnor eller kvinnor med annan specifik etnicitet.
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Ja det stämmer, haha! En granne till mig är extremvänster, klär sig i joggingbyxor och är smällfet med slarvigt uppsatt tofs. Hon ljuger som en häst travar och vet inte hur man uppför sig för fem öre och gissa vad? Hon fick t.om. TJATA på en ful skallig egyptier med flera psykiska diagnoser att gifta sig med henne, lol! Ser dem titt som tätt och de bråkar med öppen dörr så hela gatan hör, skriker och skäller på varann eller håller jättestora fester för släkten med 8 lägenheter i huset. Det hela är så patetiskt att jag skäms för deras skull. Att t.o.m få tjata på en arab för att den ska vilja ha en..då är man verkligen värdelös.
Du låter bitter och avundsjuk.
Citera
2021-07-03, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Votramos
Araben inte bara dör för sin kvinna utan dödar för henne. Det finns inte så mycket som är så heligare än Allah för en arab som sin kvinna.

Du glömde att araben också relativt också dödar sin kvinna när hon väljer att göra slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in