2021-06-29, 20:49
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KansasCityFagot
Jo, det handlar visst om att vi vill ha ut invandrare. Negrer och araber har egna kontinenter och länder de kan bo i. I Sverige ska bara riktiga svenskar bo. Därför måste invandrarna åka hem.

Med vi så menar jag SD'are. Jag tror inte på ett 100% homogent Sverige, det gör väl inte ens NMR?
Citera
2021-06-29, 20:50
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Åh, du kan länka!

Själv ser jag just nu ut genom min bilruta och ser en man söka skydd för ovädret jag själv väntar ut i bilen. Han är genomsur och jag vill egentligen erbjuda honom en plats i bilen. Dock har han någon konstig hjälm på huvudet och har täckt ansiktet med något nät. Kanske är han psykiskt sjuk? Jag vet inte, och jag vågar inte hjälpa honom.

Läs du vidare i dina länkar om det Sverige din 7k skapat!

Fast du är en sjuk fundamentalist. Åsikter må gå isär men du har nått en ny galanskapsnivå, sorry.
Citera
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justinai
Eftersom Helena nu gått ut och sagt att hon inte kommer gå emot sitt parti, så hej då Ulf. Fan vad tragiskt.. alla vet att Löfven kommer tillbaka.
SD är fortfarande vinnaren. Nu står det mellan Nooshi och Steffe.
L åkte nog just ur riksdagen.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
lol

Om inte Stefan så vill jag se Annie som statsminister. Tror majoriteten av partierna tycker samma

Och? Är du en sådan där som har förtroende för juntan? Ja antagligen.

Ditt land är slut.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Man argumenterar inte i det här läget. Alla vet hur landet ligger.
Så talar en sann fundamentalist!
Ta väl hand om dig!
Citera
2021-06-29, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfimo
Varför det? Samtliga i oppositionen måste rösta rött. Om någon lägger ned sin röst(röstar gult) i oppositionen så har vi en högerregering.

Citat:
Ursprungligen postat av Valaskjalf
Det är några politiska vildar till i riksdagen, så all votering sker ju med ett mandats övertag, som kan förskjutas i endera riktning.
Sedan så kanske Löfvén får regera med Kristerssons budget. 1Blir det så, så kastar Löfvet in handduken.

Spännande...
Vilka skulle trycka på den gula knappen? Den sjukskrivna sossen, Sara Heikkinen Breitholtz, som körde bil på fyllan kanske dyker upp och tror hon är på systembolaget och ska trycka fram en nummerlapp? Hon är ersättare för landsbygdsministern och det pågår enligt svt diskussioner att landsbygdsministern ska avgå från regeringen och återta sin riksdagsplats. Peshmegakrigaren i vänsterpartiet? Hon hatar förmodligen SD och Kristersson mer än turkar och IS och kommer inte bidra till en borglig regering.
Citera
2021-06-29, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justinai
Eftersom Helena nu gått ut och sagt att hon inte kommer gå emot sitt parti, så hej då Ulf. Fan vad tragiskt.. alla vet att Löfven kommer tillbaka.

Men vi har en sosse-representant i form av Sara Heikkinen som inte kommer till omröstningen. Hon är anklagad för drograttfylleri, har bland annat krockat med en buss. Hon har ingen ersättare.
Citera
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Fast du är en sjuk fundamentalist. Åsikter må gå isär men du har nått en ny galanskapsnivå, sorry.

Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Så talar en sann fundamentalist!
Ta väl hand om dig!
Korrekt, jag har ett stadigt fundament.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ja det skall vi minnas. -Aldrig glömma, aldrig förlåta.

Finns inget att förlåta, hon gjorde bara det vad man förväntar av en centerpartist. Tycker att det är bra att hon röstar grönt, ser hellre ett nyval så MP och L åker ut så det är slut med all småpartiers kohandel, kappvändning, stödröst osv.
Citera
2021-06-29, 20:53
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krytte
Vilka skulle trycka på den gula knappen? Den sjukskrivna sossen, Sara Heikkinen Breitholtz, som körde bil på fyllan kanske dyker upp och tror hon är på systembolaget och ska trycka fram en nummerlapp? Hon är ersättare för landsbygdsministern och det pågår enligt svt diskussioner att landsbygdsministern ska avgå från regeringen och återta sin riksdagsplats. Peshmegakrigaren i vänsterpartiet? Hon hatar förmodligen SD och Kristersson mer än turkar och IS och kommer inte bidra till en borglig regering.
Enligt mig så känns det tryggt om hon är imot IS, så kanske vi kan få en förändring.
Citera
2021-06-29, 20:54
Medlem
fendadens avatar
Finns det hopp för att någon ledamot inom (S) går rogue och röstar för Kristersson? Det vill säga någon som tänker lite längre än vad näsan räcker och inser att gängskjutningar, gruppvåldtäkter, stenkastning m.m. inte är det bästa för Sverige trots Löfvens försäkran om att så är fallet.
Citera
2021-06-29, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Finns det hopp för att någon ledamot inom (S) går rogue och röstar för Kristersson? Det vill säga någon som tänker lite längre än vad näsan räcker och inser att gängskjutningar, gruppvåldtäkter, stenkastning m.m. inte är det bästa för Sverige trots Löfvens försäkran om att så är fallet.

Nej, det ser jag som helt uteslutet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in