2021-06-29, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Jag har känt henne länge ja. Och vad jag vet, så var dom inget par, och det är lite svårt att bryta med någon man inte är ett par med.
Så var vänlig att inte prata en massa lögner tack.

Så du menar att hon bodde hos honom och körde runt i hans bil för att dem var ”friends”?

Dem hade en relation tills för ca 2v innan detta hände. Det borde du veta om du kände henne.

Men du kanske bara är en av dem som betalade för sex? Så du ”kände” henne inte på riktigt
2021-06-29, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Så du menar att hon bodde hos honom och körde runt i hans bil för att dem var ”friends”?

Dem hade en relation tills för ca 2v innan detta hände. Det borde du veta om du kände henne.

Men du kanske bara är en av dem som betalade för sex? Så du ”kände” henne inte på riktigt

Jag känner henne sedan många år tillbaka. Kanske E betalde för det, vad vet jag.
Det man dock vet är ju att om dom skulle ha varit ett par, hur kommer det sig då att han inte skrivit något på hennes fb sida, varför lade hon inte upp att dom var ett par, varför lade han inte upp koppling till henne på hans sida m.m. Många frågor där va?
Och du framstår verkligen som en avundsjuk person när du försöker smutskasta någon som du gör. Jag vet inte vad ditt problem är, men du kan ju hålla dig till sanningen någon gång.
Och hon studerade på SLU, det finns registrerat och du kan ju alltid höra med hennes klasskompisar om du nu vill.
Och nej, vi har enbart en vänskap och inget annat.
2021-06-29, 12:31
Medlem
Som jag redan skrivit - det låg massor med inlägg och bilder på dem 2 ihop - tills för ca 2v sen innan detta.
Då tog E bort allt samt att han var i en relation.

Vem flyttat ens in till nån man inte känner? Vem tar ens emot förmånen att få en mc och en bil som sin egen , gratis? Ingen normalt funtad människa utnyttjar en annan person så.

Och framför allt - vem fan skjuter en små barns far?
Vilken normal människa ?

Du verkar ju helt tappad som sitter och försvarar L. Hon är ett psykfall och skulle inte fått gå lös.
2021-06-29, 13:01
Medlem
Citat:
Som jag redan skrivit - det låg massor med inlägg och bilder på dem 2 ihop - tills för ca 2v sen innan detta.
Då tog E bort allt samt att han var i en relation.

Vem flyttat ens in till nån man inte känner? Vem tar ens emot förmånen att få en mc och en bil som sin egen , gratis? Ingen normalt funtad människa utnyttjar en annan person så.

Och framför allt - vem fan skjuter en små barns far?
Vilken normal människa ?

Du verkar ju helt tappad som sitter och försvarar L. Hon är ett psykfall och skulle inte fått gå lös.

Och som man har frågat innan, varför ligger profilbilden kvar på dom båda. För om man nu är så arg som du säger att E var på L och att han bryter med henne, då plockar man väl bort profilbilden om något. Varför lade han aldrig upp en koppling till L där han då skrev att han var i ett förhållande? Varför lade aldrig L upp att hon var i ett förhållande? Varför skrev han aldrig på L fb sida om man nu var ett par? Som sagt, jag har hört en annan story om varför denna profilbild kom upp.
Och L sökte lägenhet i Stockholm, så varför är det så konstigt att hon flyttade in tillfälligt hos E? Och vänner kan väl låna ut fordon till varandra, det är fullt normalt i min värld.
Jag säger det igen, det som har hänt är fruktansvärt och absolut inget jag försvarar. Men det var väldigt mycket skitsnack i tråden, och ni frågade om ingen hade någon info om L. Jag gick in och skrev lite, och allt man kom med var helt plötsligt lögn tydligen??
Skärp dig EmmeLee!
2021-06-29, 13:23
Medlem
Okey- då tar vi den en 3dje gång
Du verkar inte förstå

Det stod på E fb att han hade ett förhållande , det gick han ut med samma dag som den profilbilden las upp på hans fb.
Det fanns väldigt många inlägg med dem 2 på bilder ihop.
Det är bekräftat av flera vänner till E att dem hade en mycket destruktiv relation, som han avslutade.
Alla bilder på fb det - utom just profilbilden tog E bort för ca 3v sen. Ganska drastiskt att deleta va?
Varför han valde att behålla profilbilden vet jag inte. Och det är sjukt tragiskt att man ska behöva se det fula fejset där.
2021-06-29, 13:28
Medlem
Citat:
Okey- då tar vi den en 3dje gång
Du verkar inte förstå

Det stod på E fb att han hade ett förhållande , det gick han ut med samma dag som den profilbilden las upp på hans fb.
Det fanns väldigt många inlägg med dem 2 på bilder ihop.
Det är bekräftat av flera vänner till E att dem hade en mycket destruktiv relation, som han avslutade.
Alla bilder på fb det - utom just profilbilden tog E bort för ca 3v sen. Ganska drastiskt att deleta va?
Varför han valde att behålla profilbilden vet jag inte. Och det är sjukt tragiskt att man ska behöva se det fula fejset där.

Nej, du verkar inte förstå. Du är förblindad av hat! Du skriver hela tiden att jag försvarar, jag försvarar för fan inte, utan förklarar vad jag vet och känner till. Hur vore det om DU nu satte igång och förklarade hur du känner honom? Hur du vet allt det du skriver och inte bara sitter och hittar på en massa dumheter!

Vad var din relation till E då du är så hatisk?

Finns det i din värld att L kanske var den som bröt?

Har E vapen hemma? Med tanke på att han skjutit ihjäl ett rådjur som han så stolt visar upp på FB, stackars djur för den delen.

Har E sagt till dig att L utnyttjar honom eller är det ren inbillning i ditt huvud?

Att du är ledsen och arg förstår jag, det är jag med, jätteledsen. men jag försöker finna svar i vad som hänt och det är inte lätt om tråden infekteras av en massa lögner och hörsägen.

Var har du fått ifrån att L betalade med sex? Har du köpt utav henne då?

Försök hålla dig till att svara nu utan att spåra ut igen.
2021-06-29, 13:38
Medlem
Citat:
Nej, du verkar inte förstå. Du är förblindad av hat! Du skriver hela tiden att jag försvarar, jag försvarar för fan inte, utan förklarar vad jag vet och känner till. Hur vore det om DU nu satte igång och förklarade hur du känner honom? Hur du vet allt det du skriver och inte bara sitter och hittar på en massa dumheter!

Vad var din relation till E då du är så hatisk?

Finns det i din värld att L kanske var den som bröt?

Har E vapen hemma? Med tanke på att han skjutit ihjäl ett rådjur som han så stolt visar upp på FB, stackars djur för den delen.

Har E sagt till dig att L utnyttjar honom eller är det ren inbillning i ditt huvud?

Att du är ledsen och arg förstår jag, det är jag med, jätteledsen. men jag försöker finna svar i vad som hänt och det är inte lätt om tråden infekteras av en massa lögner och hörsägen.

Var har du fått ifrån att L betalade med sex? Har du köpt utav henne då?

Försök hålla dig till att svara nu utan att spåra ut igen.

Du har tyvärr inget vettigt att komma med. Du kommer bara med dina egna teorier om vad du TROR.

Sluta och tro så jävla mycket och släpp gåsen och lyssna på folk med insikt istället..

Är inte så konstigt att man lackar ut på dig..
2021-06-29, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pcg04k
Du har tyvärr inget vettigt att komma med. Du kommer bara med dina egna teorier om vad du TROR.

Sluta och tro så jävla mycket och släpp gåsen och lyssna på folk med insikt istället..

Oj, är du en vän till E? Varför denna ilska mot mig?
Ingen av er som säger er känna eller veta en massa säger ngt om E? Ingen utav er har svarat på de få frågor jag ställt som är högst relevanta, nämligen. varför har E bild på dom två om han nu lämnat henne?

Har E vapen hemma då han skjuter djur eller har skjutit ett djur iaf. Blir ni arga för att jag ställer frågor om E som är relevanta? Vill ni bara skriva om hur dålig människa L var? På vilket sätt svarar de på något om alla frågor?

jag har aldrig försvarat mordet, kommer aldrig göra det heller! Jag vill dock gärna veta, varför?

Jag tror, ja jag tror nu Att E ville straffa L för ngt, därför tog han bort de bilder ni säger att han hade på dom, men behöll profilbilden, för innerst inne tror jag han tyckte om henne, för hon är faktiskt go, eller var iaf Finns ingen anledning annars för E att ha kvar bilden.

Finns en fin bild på dom också när bilen hämtades ut, så söta dom är Så synd att det slutade så hemskt.
2021-06-29, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pcg04k

Jag har också hört häpnadsväckandesaker om denna kvinna av folk som känt henne väl.... Tror absolut hon är kapabel till och sälja sex
2021-06-29, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Jag har också hört häpnadsväckandesaker om denna kvinna av folk som känt henne väl.... Tror absolut hon är kapabel till och sälja sex

Ok, kan du berätta mer om detta eller är det återigen skvaller bara? Avund från brädade kvinnor kanske?
Om hon nu sålde sex, vad fan skulle hon då med honom till? Var han då en kund, eller vad tusan snackar ni om? Ni är inte snälla mot E eller L nu
2021-06-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ok, kan du berätta mer om detta eller är det återigen skvaller bara? Avund från brädade kvinnor kanske?
Om hon nu sålde sex, vad fan skulle hon då med honom till?
Du får tro och lita på vad du vill Lasseliten
2021-06-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Du får tro och lita på vad du vill Lasseliten

Ok, då var det bara skvaller. Synd att sprida sånt, synd om både E och L Försök hålla er till sanningen nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in