2021-06-29, 06:57
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uurk
Ser ut som Norrbackagatan 31 alt. 33.

Skabbigaste huset i området.
Citera
2021-06-29, 08:06
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Nej, det är uppe på kullen vid rödaberg.
Nej se bild,
Röda markeringen är vart fotot är taget ifrån
Blåa är flyktingförläggningen

https://i.ibb.co/mTZSSJM/sunooo.png
Citera
2021-06-29, 08:07
Medlem
Chariters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Polisen letar aldrig parkeringsplats om de ska genomföra en tjänsteåtgärd - en brottsplatsundersökning, förhör eller annat ingripande. Om det nu är polisens fordon du menar vill säga. De ställer sig alltid rakt utanför dörren. Förutsatt att det inte handlar om en tyst framkörning, av taktiska skäl förstås.
Självklart är det så, det jag menar är att det är svårt att ställa sig utanför en port i Birkastan då det alltid dygnet runt är fullt med bilar liksom en del dubbelparkerade. Polisen forslar väl inte bort bilar?
Citera
2021-06-29, 09:23
Medlem
Mailmanss avatar
Fox and the badger kanske har dragit dit nått skit. Det stället är ju riktig äckligt.
Citera
2021-06-29, 10:18
Medlem
FlashbackNegerns avatar
Säkert en överdosare.
Citera
2021-06-29, 10:32
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piggelunk
Är inte det samma adress som polisen för något år sedan sköt ihjäl en kille med Downs syndrom på grund av han viftade med en plastpuffra samtidigt som det bodde en grovt kriminell i den närliggande fastigheten, och polisen utgick från att den stackars Eric (hette han så) i själva verket var den kriminelle?

Kan dagens ärende vara den kriminelle personen som nu drabbats av karma?

Nej det var Norrtullsgatan/Dalagatan det hände på.
Citera
2021-06-29, 10:33
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackNegern
Säkert en överdosare.

Ganska ovanligt att se dessa i Vasastan dock. Knarka gör man sällan på öppna gator dessutom utan är hemma eller i en park/avskilt ställe om det är fint väder.
Citera
2021-06-29, 10:35
Medlem
Enl artikel, i början av tråden, skulle det röra sig om en äldre man.
Citera
2021-06-29, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Nej det var Norrtullsgatan/Dalagatan det hände på.
Nej, Norrrbackag 41-43.
Enligt tidigare tråd samt i denna. Googla artikel så ser du läsarbild, på var polisen går in.

Det bor tydligen ett antal dömda där i trakten. Uppgörelse? Suicid? Sjukdom?
Citera
2021-06-29, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Nej se bild,
Röda markeringen är vart fotot är taget ifrån
Blåa är flyktingförläggningen

https://i.ibb.co/mTZSSJM/sunooo.png
Wow, flyktingförläggning i innerstaden, och här har man minsann stått i bostadskö i 20 år och inte fått någe som redig skattebetalare i generationer.

Eller juste, jag är ju trots allt i slutet av dagen en vit medelålders man, så det säger ju sig självt att man är värt skräp och skit till skillnad från nyadeln.

Hur blir jag flykting eller så kallat nyadel med dessa adelsprivilegier som gratis bostad i sthlms innerstad?

Räcker det att byta namn till Muhammed och snyfta lite på arabiska inför soc-kärringen på miggan? Vi kan säga jag är från Damaskus och är bög.
Senast redigerad av Kurdistanskij 2021-06-29 kl. 11:40.
Citera
2021-06-29, 12:13
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdistanskij
Wow, flyktingförläggning i innerstaden, och här har man minsann stått i bostadskö i 20 år och inte fått någe som redig skattebetalare i generationer.

Eller juste, jag är ju trots allt i slutet av dagen en vit medelålders man, så det säger ju sig självt att man är värt skräp och skit till skillnad från nyadeln.

Hur blir jag flykting eller så kallat nyadel med dessa adelsprivilegier som gratis bostad i sthlms innerstad?

Räcker det att byta namn till Muhammed och snyfta lite på arabiska inför soc-kärringen på miggan? Vi kan säga jag är från Damaskus och är bög.

Finns även borta på Söder, Vintertullen är också ett konverterat ålderdomshem där man kastade iväg gamlingar till några baracker för att placera in Islamiska staten på Södermalm, mitt bland de värsta PK slöddren. Lite poetiskt faktiskt. Ifall någon undrar varför en massa fula hucklen är mitt in i delarna av Söder med usla kommunikationer (ungefär som det här området).

Så det är nog på "flykting"förläggningen vi letar förövare, gissar på att någon IS mördat någon eller att någon sett sin IS plågoande på plats och tagit livet av IS snubben.

Någon typ av kurd letar vi säkert efter. IS eller Anti-IS.

Om snuten är smart så toppsar man hela boendet så har man till registret för framtid brott för "flykting"förläggningar är rena rama Brottscentralerna. De flesta boende är kriminellt slödder.
Citera
2021-06-29, 13:04
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdistanskij

Köat för en hyreskvart i 20 år, puh...lite loservarning på den va?

Ska bli intressant att läsa mer om detta mord, det lär som sagt vara en känd kriminell som strukit med. Intressant med den eventuella kopplingen till det tragiska fallet ned den kvinnliga polisen som sköt ihjäl pojken med downs syndrom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in