Citat:
Ursprungligen postat av
Kurdistanskij
Wow, flyktingförläggning i innerstaden, och här har man minsann stått i bostadskö i 20 år och inte fått någe som redig skattebetalare i generationer.
Eller juste, jag är ju trots allt i slutet av dagen en vit medelålders man, så det säger ju sig självt att man är värt skräp och skit till skillnad från nyadeln.
Hur blir jag flykting eller så kallat nyadel med dessa adelsprivilegier som gratis bostad i sthlms innerstad?
Räcker det att byta namn till Muhammed och snyfta lite på arabiska inför soc-kärringen på miggan? Vi kan säga jag är från Damaskus och är bög.
Finns även borta på Söder, Vintertullen är också ett konverterat ålderdomshem där man kastade iväg gamlingar till några baracker för att placera in Islamiska staten på Södermalm, mitt bland de värsta PK slöddren. Lite poetiskt faktiskt. Ifall någon undrar varför en massa fula hucklen är mitt in i delarna av Söder med usla kommunikationer (ungefär som det här området).
Så det är nog på "flykting"förläggningen vi letar förövare, gissar på att någon IS mördat någon eller att någon sett sin IS plågoande på plats och tagit livet av IS snubben.
Någon typ av kurd letar vi säkert efter. IS eller Anti-IS.
Om snuten är smart så toppsar man hela boendet så har man till registret för framtid brott för "flykting"förläggningar är rena rama Brottscentralerna. De flesta boende är kriminellt slödder.