Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Ja, bryr man sig inte om att genomföra ordentliga tester så går det givetvis att ta fram ett "vaccin" hur snabbt som helst.
Den enda anledingen till att jag fortfarande besöker det här dårhuset till tråd är för att få mitt dagliga gapskratt när du tjatar om skolorna.

Teorin är så fullständigt efterbliven att man kan undra om du någonsin gick i en skola själv.
Fast sen när man skrattat färdigt så inser man det sorgliga i att människor som du existerar.
Och?
Nej, det har vi inte. Sluta ljug.
2020 var ett mirakelår. Tänk dig själv, ett helt år med ett helt nytt mördarvirus, NOLL vaccinerade människor, NOLL immuna människor, och ÄNDÅ dök det inte upp en enda ny mutation under hela året, förrän veckan före jul. Sjukt. Speciellt med tanke på att världen var rätt öppen från juni till oktober.
Men att det existerar mirakel är väl knappast något nytt för en religiös fanatiker som dig?
Ojoj, ännu mer medicinska experiment. Mer har någon "expert" sagt att det går bra så lär ju inte du ifrågasätta det i alla fall...
Vaccinen är testade i tre stycken faser och godkända av europeiska läkemedelsmyndigheten. Sedan hävdade ju massor av dårar att det absolut inte skulle gå att få fram något fungerade vaccin på flera år. Man hänvisade till att det ännu inte finns något vaccin mot HIV
Att barnen driver smittspridningen är samtliga experter så gott som eniga om så jag förstår inte vad som är så underhållande med det. Lena Einhorn varnade för detta redan förra sommaren och hon fick naturligtvis rätt.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qL23Oo/sverige-tycks-inte-forbereda-sig
Vad menar du med och ? Det är naturligtvis väldigt allvarligt om vi får en variant som är betydligt mer smittsam av ett dödligt virus. Eller du kanske vill att folk ska dö? Hur sjukt är nu inte det.
År 2020 var ett katastrofalt dåligt år med en överdödlighet som inte skådats på mycket länge.