Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Har man inget annat för sig kan man alltid läsa tomtarna som dumförklarade mig och andra vaccinförespråkare för 1+ år sedan och kallade oss helt dumma i huvudet som sa att det skulle komma vaccin för covid19 under år 2021. Det skulle ju "ta minst 4-5 år" att utveckla vaccin och så länge kunde inte ett samhälle köra med restriktioner om publik, mötesbegränsningar, jobba hemma osv osv. Jag tror tom vissa personer från Folkhälsomyndigheten har uttryckt stor skepsis mot att vi skulle få vaccin redan år 2021.
Ja, bryr man sig inte om att genomföra ordentliga tester så går det givetvis att ta fram ett "vaccin" hur snabbt som helst.
Citat:
Hotbilden som jag ser det är att tillräckligt många inte vaccineras tillräckligt fort. Nu lättar man på restriktioner (för tidigt enligt mig), om 8 veckor öppnar skolorna.
Den enda anledingen till att jag fortfarande besöker det här dårhuset till tråd är för att få mitt dagliga gapskratt när du tjatar om skolorna.

Teorin är så fullständigt efterbliven att man kan undra om du någonsin gick i en skola själv.
Fast sen när man skrattat färdigt så inser man det sorgliga i att människor som du existerar.
Citat:
Vi har mutationer som är mer smittsamma
Och?
Nej, det har vi inte. Sluta ljug.
Citat:
Vaccinen tycks fungera, men det går långsamt. Det skulle verkligen behöva speedas på. Sedan har vi förstås hotet att det dyker upp mutationer som vaccinet inte biter på. Då blir det riktigt illa.
2020 var ett mirakelår. Tänk dig själv, ett helt år med ett helt nytt mördarvirus, NOLL vaccinerade människor, NOLL immuna människor, och ÄNDÅ dök det inte upp en enda ny mutation under hela året, förrän veckan före jul. Sjukt. Speciellt med tanke på att världen var rätt öppen från juni till oktober.
Men att det existerar mirakel är väl knappast något nytt för en religiös fanatiker som dig?
Citat:
Sedan hade jag nog gärna sett att alla som fått Astras vaccin vaccinerar om sig med ett mRNA-vaccin.
Ojoj, ännu mer medicinska experiment. Mer har någon "expert" sagt att det går bra så lär ju inte du ifrågasätta det i alla fall...