2021-06-25, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayIV
Lenna•t Bla•h. •= r & d

Han har en egen youtubekanal
Länk till ett klipp, https://youtu.be/Mv1bdpI5M74

Han är eller har varit idrottslärare, rykte om sig att gärna titta in hos tjejerna, kanske har han gjort mer.

Blivit avstängd från ett antal gym efter att tagit utmanande bilder på sig själv.

Någon som har skvaller om honom? Vad gör han idag förutom att vara allmänt creepy?
Är han ännu lärare? Får en lärare bete sig så som han gör? Inte olagligt vad jag kan se, men olämpligt väl?

Hörde senast att han tagit livet av sig.
2021-06-28, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toby26
Hörde senast att han tagit livet av sig.

Ja det verkar stämma.
2021-07-21, 12:02
Medlem
Cyprezs avatar
Är påståendet att dödsorsaken var självmord en gissning eller är det någon som sitter på faktisk information som säger att det är så?
2021-07-21, 18:41
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyprez
Är påståendet att dödsorsaken var självmord en gissning eller är det någon som sitter på faktisk information som säger att det är så?
Rena gissningar.
2021-07-21, 23:39
Medlem
RIP Lennart, we miss you!
2021-08-01, 23:51
Medlem
Har hört att han skall vara under psykvårdens armar. Finns en youtuber som gjorde mycket videos om denna Lennart och hade mycket koll. Sen vad som är sant kan jag inte stå för. Med Alexander Rask heter Youtubern i alla fall. Tror han nämnde Lennart för en vecka sen 😂
2021-08-02, 21:49
Medlem
CtrlAltCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyprez

Hans död är bekräftad utav skatteverket (som säger död när de menar död, så ny identitet är uteslutet).

Det finns såvitt jag vet ingen fakta kring hans dödsorsak, utan bara spekulationer. Jag hade gissat självmord, fel/övermedicinering eller naturlig död i den ordningen.
2021-08-04, 02:20
Avstängd
abandoftrusts avatar
Tjena, befinner mig sedan i fredags på Gotland. Bor i Havdhem tills den 23:e Augusti. Är det nåt ni vill att ja kollar upp? Har bil och varit runt ön en del. Kom då att tänka på lenny. Pratat med "lokal borna" dem säger ej mkt. Alla känner alla typ. Men dem vet att han bodde här. Minns ej vart det var han bodde riktigt. Det var längesedan ja var inne i Lenny tråden och har ej koll på vad som hänt senaste 1.5- 2 åren. Minns att lenny åkte rullskidor någonstans bla och gick promenader. Ska absolut ej störa familjen eller nåt. Men är det nåt ni vill ja kollar upp så kan jag göra det.

Mvh Aband.
2021-08-04, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayIV
Lenna•t Bla•h. •= r & d

Han har en egen youtubekanal
Länk till ett klipp, https://youtu.be/Mv1bdpI5M74

Han är eller har varit idrottslärare, rykte om sig att gärna titta in hos tjejerna, kanske har han gjort mer.

Blivit avstängd från ett antal gym efter att tagit utmanande bilder på sig själv.

Någon som har skvaller om honom? Vad gör han idag förutom att vara allmänt creepy?
Är han ännu lärare? Får en lärare bete sig så som han gör? Inte olagligt vad jag kan se, men olämpligt väl?
.

Han tog livet av sig. Min polare hade han som gympalärare.
2021-08-06, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltCat
Hans död är bekräftad utav skatteverket (som säger död när de menar död, så ny identitet är uteslutet).

Det finns såvitt jag vet ingen fakta kring hans dödsorsak, utan bara spekulationer. Jag hade gissat självmord, fel/övermedicinering eller naturlig död i den ordningen.

Lennart var ju aldrig synbart deprimerad utan tvärtom väldigt manisk. Därför tror jag inte på självmord.

Finns arkivet sparat för eftervärlden som torrent förresten?

Jag träffade Lennart under legendariska tour de runk 2017 då han verkligen var i sitt esse. Minns att han hade en uppsjö av ungdomar som följde efter honom och hyllade honom i nästa varje stad han besökte .
Senast redigerad av Matthewpopper 2021-08-06 kl. 17:27.
2021-08-06, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matthewpopper
Lennart var ju aldrig synbart deprimerad utan tvärtom väldigt manisk. Därför tror jag inte på självmord.

Finns arkivet sparat för eftervärlden som torrent förresten?

Jag träffade Lennart under legendariska tour de runk 2017 då han verkligen var i sitt esse. Minns att han hade en uppsjö av ungdomar som följde efter honom och hyllade honom i nästa varje stad han besökte .

Om medicinen funkade som tänkt och psykosen släppte så ligger väl inte ett självmord långt bort med tanke på hans eskapader, sabbade ekonomi osv.

Han hade skapat sig ett rykte bland tusentals personer som nog uppmärksammande honom vart han än gick..
2021-08-08, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SleePy1
Om medicinen funkade som tänkt och psykosen släppte så ligger väl inte ett självmord långt bort med tanke på hans eskapader, sabbade ekonomi osv.

Han hade skapat sig ett rykte bland tusentals personer som nog uppmärksammande honom vart han än gick..

Minns även tydligt Lennarts sista videos. Han visade inga tecken alls på att ha släppt sin världsåskådning utan trodde på ungefär samma saker mer var mer trött.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in