2021-06-28, 10:17
Medlem
"tog ansvar" yeah right
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Ja, migrationen är sannolikt den fråga där baklåset slagit i med störst kraft i svensk politik. Jag undrar dock om inte SD försvårar snarare än dyrkar upp den, med sin nationalkonservativa politik.
Ja, det kan man förstås fråga sig. Det gör jag också till och från. Men jag tolkar de flesta som röstar på SD som ett slags protest, inte att de köper hela paketet. Det tycker jag övriga partier bör ta hänsyn till när de avgör hur de ska hantera SD i politiken och även hur de ska hantera den här regeringskrisen.
Citera
Medlem
Erik Östs avatar
-Pandemin- kom redan i andra meningen ..
Citera
Medlem
Jaha. Allt är alla andras fel precis som väntat.
Valupptakten live?
Citera
Medlem
happilappis avatar
Blir nog talmansrundor och sen blir Löfven statsminister igen.
Citera
Medlem
Idioten kör pandemikortet idag också. Så tragiskt när vi är sämst i Europa gällande pandemin.
Citera
Avslutad
Why not both?

Men gissar på avgång , tror de inte vill ha ett extra val så då blir det det ”bättre ” alternativet.
Citera
2021-06-28, 10:18
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Det var en lirare i den andra regeringskristråden som hade en källa på att Löfvén kastar in handduken idag och utlyser nyval. Den uppgiften kom igår kväll. Dock hade den flashbackaren fel angående tiden,
han sa att det skulle utlysas en pressis till 11:00 idag där nyval skulle utlysas.

Jag hoppas den där flashbackaren bara hade fel på tiden med 45 minuter
Om det stämmer ska svetsarn nog ha viss. cred eftersom det faktiskt är det som är bäst för landet. Det är låst för att driva en sammanhållen politik med nuvarande riksdag.

Vi kan haja att sossarna kommer köra stenhårt blamegame på detta då.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Fattar som sagt fortfarande, och har aldrig gjort, de som räds SD och hatar dem på köpet. Jävla idioter.

Ja, de har en dålig start på sitt parti, ja de har röttägg, men det har alla, även om det gått längre tid sedan S skapades, tex.

Och man VET i princip redan vad som sker om SD får formell makt!
Inget särskilt!

För norska motparten Fremskrittspartiet, och danska Dansk folkeparti kom till makten, och vad skedde? Inget särskilt! Snarare att de hanterade flyktingkrisen oändligt många ggr bättre än oss, så vad är det för fel på folk?

Må vara att du inte delar SDs politik, OK, men att hata dem och tro att WW3 kommer om de kommer till makten, är fan 100% efterblivet hjärntvättat.

Samma anledning till trump-hatet, tron på klimatkrisen och tron på vaccinet. Vad makt och propaganda ställer till med eftersom svenskar och invandrare är dumma i huvudet. Det enda folk inte tror på längre är massinvandringens välsignelser. Fast även de som tror på den finns fortfarande kvar. Helt borta är de inte.
Citera
Medlem
ändrade riktning för vårt land 2014

jo det märks
Citera
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Idioten kör pandemikortet idag också. Så tragiskt när vi är sämst i Europa gällande pandemin.
Så tragiskt när "pandemin" i stort sett är över.
Citera
2021-06-28, 10:19
Medlem
Där verkar valrörelsen börja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här