Märkte detta när jag kollade på agenda och försökte genast hitta en artikel eller video där hon faktiskt sa det, men kunde bara hitta de tidigare artiklarna som länkats i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bestick
Expressen läser Flashback...
https://www.expressen.se/nyheter/nekar-atta-ar-senare-det-har-jag-aldrig-sagt/
I en artikel som publicerades i Expressen den 9 oktober 2013 formuleras det hela så här:
– Jag äter hellre upp min högra sko än att bli ett stödhjul till S. Småföretagen, de unga och landsbygden skulle förlora stort med en S-styrd regering, säger Annie Lööf via sin presschef Anna-Karin Nyman.
Om man läser denna nya artikel från expressen så avslutas den såhär:
”
I en artikel som publicerades i Expressen den 9 oktober 2013 formuleras det hela så här:
– Jag äter hellre upp min högra sko än att bli ett stödhjul till S. Småföretagen, de unga och landsbygden skulle förlora stort med en S-styrd regering, säger Annie Lööf via sin presschef Anna-Karin Nyman.”
”Säger Annie Lööf via sin presschef Anna-Karin Nyman” ??
Har försökt leta men hittar ingen artikel där det formuleras på det sättet, att det är via presschefen uttalandet har gjorts, sitter visserligen på telefonen för tillfället så är lite svårt att djupdyka i ämnet men hur det än är så har hon flertalet gånger haft chansen att säg att det är inte jag utan en annan som har sagt detta genom åren utan att ha gjort det. Nu helt plötsligt när det är regeringskris så är det såklart att även det här ska rättas till.
Förövrigt ljuger hon som en häst travar vilket är passande när hon pratar som jag tänker mig att en efterbliven häst hade pratat om den nu hade kunnat prata. Jävla pedofil parti som vill ha någon slags diktatur i Sverige där man räknar bort 30% utav det svenska folkets röster.