2021-06-27, 14:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Vad vet du om kumla? Och speciellt om bunkern annat än det era medier skriver.vilket alltid är osanning. Och vem tror du sitter där? Vad får dig att tro våld är något som gör någon till samhällsfarlig?

Haha, din clown! Så du menar på allvar att det inte på något sätt kan härledas att de som sitter på Kumlas (eller de andra) säkerhetsavdelning antingen själva är våldsbenägna eller lever och umgås i sådana miljöer (fritagningsrisk)??

..men nänä. Vi ska tro att du är en sån 'Helgonet' typ som gör smarta juvelkupper ala Mission Impossible och satt där för att du helt enkelt är en säkerhetsrisk för att du är så jävla smart??

Sluta sniffa.
Citera
2021-06-27, 14:27
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Invandrare. Särskilt apiga sådana ska tilläggas. Du ska i princip fortsatt begå brottslighet på gatan från din cell för att bli placerad i bunkern. Det enda andra alternativet till föregående är att du utgör en fara för medbrottslingar och därför behöver isoleras ytterligare. Kumla-bunkern är Sverige's svar till SHU.
Samhällsomstörtande verksamhet, stora onåbara tillgångar, internationell brottslighet, det glömde du. Var där många år. Har inget våld som helst mot någon överhuvudtaget.
Citera
2021-06-27, 14:29
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Haha, din clown! Så du menar på allvar att det inte på något sätt kan härledas att de som sitter på Kumlas (eller de andra) säkerhetsavdelning antingen själva är våldsbenägna eller lever och umgås i sådana miljöer (fritagningsrisk)??

..men nänä. Vi ska tro att du är en sån 'Helgonet' typ som gör smarta juvelkupper ala Mission Impossible och satt där för att du helt enkelt är en säkerhetsrisk för att du är så jävla smart??

Sluta sniffa.
Snacka om dårskap. Du vet väl att kunskap inte är direkt tungt att bära.
Citera
2021-06-27, 15:12
Medlem
Teus avatar
Citat:
Samhällsomstörtande verksamhet, stora onåbara tillgångar, internationell brottslighet, det glömde du. Var där många år. Har inget våld som helst mot någon överhuvudtaget.

Har du inte dödat, planerat att döda (och då menar jag verkligen massmord) eller beordrat andra att döda så sitter du inte i Kumla bunkern. Det finns endast en person som rört Kumla bunkern utan att ha gjort något av dessa 3 och så vitt jag vet så sitter han fortfarande.
Citera
2021-06-27, 15:48
Avslutad
Citat:

Nänä, där du satt var du antagligen en liten bitch som inte vågade säga pip. Men utanför muren då? ..aldrig lagt handen på någon svagare sa du ju. ..i hela ditt liv.

DU är verkligen en unikum du. ..eller så lever du i dimman.
Citera
2021-06-27, 19:48
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Har du inte dödat, planerat att döda (och då menar jag verkligen massmord) eller beordrat andra att döda så sitter du inte i Kumla bunkern. Det finns endast en person som rört Kumla bunkern utan att ha gjort något av dessa 3 och så vitt jag vet så sitter han fortfarande.
Stämmer absolut inte.
Citera
2021-06-27, 20:04
Medlem
Teus avatar
Citat:
Stämmer absolut inte.
Kan du namnge en person förutom Daniel Maiorana som inte stämmer in på min beskrivning då?
Citera
2021-06-27, 22:02
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Kan du namnge en person förutom Daniel Maiorana som inte stämmer in på min beskrivning då?
Jag skulle kunna namnge flera som jag personligen kände i sin tid men vill inte outa dem. Det är riktigt många som suttit där p.g.a. grova internationella narkobrott av olika slag. Redan när det fanns bunker på norrköpingskåken. De flesta som handlade med stora mängder narko internationellt blev 7:3 klassade direkt ända in på sent 80 tal.
Citera
2021-06-27, 22:16
Medlem
Citat:
Jag skulle kunna namnge flera som jag personligen kände i sin tid men vill inte outa dem. Det är riktigt många som suttit där p.g.a. grova internationella narkobrott av olika slag. Redan när det fanns bunker på norrköpingskåken. De flesta som handlade med stora mängder narko internationellt blev 7:3 klassade direkt ända in på sent 80 tal.
Det är då 40 år sedan. Vad har det med dagens situation att göra? Ska vi jaga nazister 76 år efter andra världskrigets slut också. Sök hjälp.
Citera
2021-06-27, 22:34
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Det är då 40 år sedan. Vad har det med dagens situation att göra? Ska vi jaga nazister 76 år efter andra världskrigets slut också. Sök hjälp.
Detta fortsätter ännu, idag, att vara en idiot är lätt. Ta reda på fakta innan man påstår något.
Citera
2021-06-27, 23:49
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Drog du denna ur arslet eller?
Madame verkar vara väl införstådd med ett moment 22 och bör således förstå sambandet mellan feminister och deras psyksjuka barn.
Citera
2021-06-28, 02:04
Medlem
Teus avatar
Citat:

Det där låter som ett väldigt konstigt resonemang i mina öron. Fenix-bunkern är inte speciellt gammal så vitt jag vet och fångarna som sitter där är inte heller någon hemlighet. Vad jag kan se så är alla som sitter där idag inom en av kategorierna jag listade och det enda undantaget jag kan komma på är som sagt DM som blev placerad där efter han avvek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in