Citat:
Ursprungligen postat av
Pcg04k
Bla bla finns en del att läsa om henne i hennes tidigare domar hur hon är som person.
Dessutom så är det så att e inte har några vapen hemma förutom knviar i köket som alla andra människor har. Likaså hade han absolut inte vapen hemma. Helt plötsligt håller hon i ett vapen som hon hittade i hans trädgård eller? Eller vapnet kanske ramla ner från himlen och landade framför hennes fötter?
Eftersom e inte just hade vapen hemma och att det just fanns en vapen där vid den kvällen är det väl ett överlag mord? Oavsett vad som har hänt i deras förhållande/vänskap så är dom flesta människorna tillräckligt funtade att man INTE tar någon liv och inte heller efter 3månader i en relation/vänskap.
Om e hade förstått vad som ens skulle hända skulle han inte ens vara där. Han var glad och precis som vanligt när han lämnade jobbet ett par timmar innan. Klart att allt är ett överlag mord i grund och botten och det är ju det allt handlar om i längden. Att du sitter och påstår att hon är så begåvad osv när man är kapabel till att ta någons liv säger mer om dig hur du är som person.
Flashback är Flashback men visa lite respekt va.
Hon och dessa skulder har ingenting med detta att göra kan jag säga. Det är skulder som hon betalade av på precis som man gör normalt sett. :-)
Och som jag skrev, jag vet inte vad som hänt där på kvällen, knappast du heller väl? För om du nu gör det, gå genast till polisen och berätta, sitt inte här och skriv då, för då är du ju dum.
Jag har heller inte påstått att hon var begåvad. Det jag skrev var att hon visst läste på SLU i Uppsala och att det är ingen lätt uppgift när man då exempelvis har dyslexi och plugga på distans under denna pandemi. Och som jag skrev, det är mycket bra gjort utav ALLA de som har dessa problem under denna pandemi.
Precis, visa lite respekt åt samtliga håll när man INTE vet exakt hur saker har gått till. Det är det enda jag har sagt, och sen har jag fyllt i med lite info om henne eftersom det frågades om det.
Men, allt kommer väl fram vid en rättegång, eller hur? Då först har vi svaret, eller hur?