2021-06-26, 15:40
Medlem
"varför vägrar feminister erkänna att det handlar psykiskt sjuka individer som har låg impulskontroll, lägre IQ och saknar mycket av den empati som vårt samhälle bygger på?"

Det är ju det vi gör! Vi säger att det är i princip bara män som besitter dessa egenskaper och begår dessa brott. Något som tydligt gått snett i den manliga utvecklingen, alternativt mutation på Y kromosomen som tillför efterblivenhet.

Dags att sätta in regler och ramar för hur dessa lågställda ting skall styras och hanteras för att ens ha en plats i samhället.
Citera
2021-06-26, 19:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av maniaesthai
"varför vägrar feminister erkänna att det handlar psykiskt sjuka individer som har låg impulskontroll, lägre IQ och saknar mycket av den empati som vårt samhälle bygger på?"

pratar du om de som gör att ljuset tänds, att det kommer vatten ur kran och att du kan nå instagram från din "smarta telefon"?

Citat:
Det är ju det vi gör! Vi säger att det är i princip bara män som besitter dessa egenskaper och begår dessa brott. Något som tydligt gått snett i den manliga utvecklingen, alternativt mutation på Y kromosomen som tillför efterblivenhet.

Fanns svaret i den extra arvsmassan som pojkar har gentemot flickor (dvs de +6-7 % som pojkar har tillskillnad från flickor ("man" har ju bara 1 aktiv y-kromsom ....), så skulle rimligtvis problemet vara kopplat till det ena könet, nu är det ju låååångt ifrån så. gör man det olagligt för kvinnor att mörda bebisar (igen) så återfår de ju sin traditionella position som "värst i klassen", och där spöar ju våra vita svenska kvinnor "samtliga" i ligan...

Citat:
Dags att sätta in regler och ramar för hur dessa lågställda ting skall styras och hanteras för att ens ha en plats i samhället.

Jag tror man har fängelser och dyl för sånt, av någon märklig anledning så behandlar man dock kvinnor som oansvariga barn nuförtiden, på bekostnad av givetvis, barn....
Senast redigerad av slö 2021-06-26 kl. 19:40.
Citera
2021-06-26, 23:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Majoriteten psykiskt labila är ju även uppväxta med singelmödrar så det blir ju lite moment 22 när det är feministerna som skapar problemet.
Drog du denna ur arslet eller?
Citera
2021-06-26, 23:48
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Försöker du tuta i någon att du bryr dig om något annat än dig själv?
Har du hängt med i samtalet överhuvudtaget? Läs om, och återkom ifall det är några oklarheter.
Citera
2021-06-27, 05:18
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Mördare är värst, därför det har det högsta straffet så igen skall du vara tyst. Jag gav gav dig en lista på hur ordningen gäller och den kom från mig alltså någon med moral som varken boxar kvinnor, mördar, våldtar eller någonsin suttit på kåken. Du saknar moral, du har inga principer, du är ett själlöst monster som utan tvekan bara kan sitta där och vänta in helvetet. Du saknar moral valpen, du är och förblir det lägsta, samhällets absoluta bottenskrap. Du kan aldrig någonsin använda moral som argument, aldrig någonsin och det borde tom en simpel pundare förstå. Du är absurt patetisk och korkad så det gör ont i oss andra.

Du är mer djur än människa. Djur har ingen uppfattning om moral. Shhhhh.
Valp.... Jo du! Du kommer lära dig när du blir erfaren nog. Pundare, det vet du nog inte vad det är. Moral har ingen religiös, det vet vi alla. Skulle gärna vara hund , tänk va trevligt att kunna slicka sin egen pick utan att skämmas, när man har lust överallt.
Citera
2021-06-27, 08:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Drog du denna ur arslet eller?

Nä,

det är fakta,

http://forumdafamilia.com/arquivo/mortality-single-parents.pdf
Citera
2021-06-27, 12:03
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Valp.... Jo du! Du kommer lära dig när du blir erfaren nog. Pundare, det vet du nog inte vad det är. Moral har ingen religiös, det vet vi alla. Skulle gärna vara hund , tänk va trevligt att kunna slicka sin egen pick utan att skämmas, när man har lust överallt.

Du måste intala dig rätt mycket nonsens för att kunna sova om nätterna va? Sluta prata om moral, du har ingen och kan inte ens förstå konceptet.
Citera
2021-06-27, 12:18
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Du måste intala dig rätt mycket nonsens för att kunna sova om nätterna va? Sluta prata om moral, du har ingen och kan inte ens förstå konceptet.
Jag sover extremt bra eftersom inget samvete är bäste huvudkudden. Jag klarar dessutom av att aldrig slå på någon som är svagare.
Citera
2021-06-27, 12:42
Avslutad
Citat:
Jag sover extremt bra eftersom inget samvete är bäste huvudkudden. Jag klarar dessutom av att aldrig slå på någon som är svagare.

Ok, du säger att du suttit på Kumla bunkern i flera år men aldrig i livet slagit någon som är svagare?

..vilket jävla skitsnack.
Citera
2021-06-27, 12:47
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Så den empatistörda psykopaten med moral är nu bilden du försöker måla upp av dig själv.
Citera
2021-06-27, 13:08
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ok, du säger att du suttit på Kumla bunkern i flera år men aldrig i livet slagit någon som är svagare?

..vilket jävla skitsnack.
Vad vet du om kumla? Och speciellt om bunkern annat än det era medier skriver.vilket alltid är osanning. Och vem tror du sitter där? Vad får dig att tro våld är något som gör någon till samhällsfarlig?
Citera
2021-06-27, 13:43
Medlem
Teus avatar
Citat:
Vad vet du om kumla? Och speciellt om bunkern annat än det era medier skriver.vilket alltid är osanning. Och vem tror du sitter där? Vad får dig att tro våld är något som gör någon till samhällsfarlig?
Invandrare. Särskilt apiga sådana ska tilläggas. Du ska i princip fortsatt begå brottslighet på gatan från din cell för att bli placerad i bunkern. Det enda andra alternativet till föregående är att du utgör en fara för medbrottslingar och därför behöver isoleras ytterligare. Kumla-bunkern är Sverige's svar till SHU.
Senast redigerad av Teu 2021-06-27 kl. 13:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in