2021-06-25, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxLarssnohlyxxx
Nu börjar det bli bråttom att få in pengarna...

https://onlyfans.com/u145057295

Ska man betala 20 dollar i månaden för att se skridskoåkning?
Citera
2021-06-25, 18:18
Medlem
Citat:

Den människan är verkligen en äkta narcissist. Tror hon verkligen att hon är så duktig att folk skulle betala för att titta på henne.
Hon överskattar sig själv så det blir patetiskt, stackars man och barn.
Citera
2021-06-25, 18:21
Medlem
Demyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalio
Ja, Julia har skickat tre ärenden till KFM för betalningsförelägganden om kunder som inte betalat för påstått utfört arbete. Totalt fordringar på 300 000 kr.
Är inte det ungefär samma summa som de behöver för att få behålla huset? Eller har jag hittat på det i mitt huvud? Låter ju som en väldans tillfällighet om det rör sig om samma summa.

Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Gnesta
Ska man betala 20 dollar i månaden för att se skridskoåkning?
Såklart inte, var inte dum. Du betalar för att se konståkning.
Citera
2021-06-25, 18:28
Avslutad
På riktigt??? Onlyfans är ju en porrportal. Ja det finns lite yoga och sånt men jösses vad skit hon kommer få när gubbar upptäcker att hon inte visar muttan......eller gör hon det?
Citera
2021-06-25, 18:35
Medlem
Rekas avatar
S29A7: det är nog första gången jag har sett en deltagare reagera kraftigt när utgifterna har presenterats på tavlan.
Vanligtvis står de ju bara som ett mähä och säger "Men oj, att det var så mycket...", men Peter levde ut rejält han =)

Julia: hur i hela världen kan hon tro att nån vill betala >17 USD för att se hennes filmer?!
Möjligen sympatiköper föräldrarna och Peter abonnemang så att inte J:s självbild blir allt för tilltufsad.

Edit: Är det en porrportal? Ok, J är inte direkt min typ även om hon står på alla 4 med grönsaker i alla hål så jag känner fortfarande inget sug att köpa ett abonnemang
Citera
2021-06-25, 18:36
Medlem
VoktorDodkas avatar
Ju mer jag tänker på det desto mer logiskt rimmar det med att hon låtit företaget fakturera sig själva för 300000:- för att visa att dom har pengar som ska drivas in, dom har ju bara gjort arbeten hemma hos sig själva som det ser ut.

Vår skapare hade inte en bra dag när hon blev till, hon måste väl ändå inse att hennes utseende inte är till hennes fördel. Fast å andra sidan kanske hon inser det efter några har betalt och blivit förbannad över att dom får se skräckbilder, hon har ju ett horrorutseende som inget smink i världen kan dölja, bara tänderna ger mardrömmar, hua... Jag tror inte hon gör det av desperation, hon klarar helt enkelt inte att tänka normalt, hon har något fel på någon synaps som blivit förbikopplad.

Hon behöver psykvård det är tydligt, hon har en extremt skev självbild och världsbild, eller kanske total avsaknad av desamma. Jag tror hon förtränger verkligheten med drömmar och att fortsätta drömma håller henne från att vakna.
Citera
2021-06-25, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
S29A7: det är nog första gången jag har sett en deltagare reagera kraftigt när utgifterna har presenterats på tavlan.
Vanligtvis står de ju bara som ett mähä och säger "Men oj, att det var så mycket...", men Peter levde ut rejält han =)

Julia: hur i hela världen kan hon tro att nån vill betala >17 USD för att se hennes filmer?!
Möjligen sympatiköper föräldrarna och Peter abonnemang så att inte J:s självbild blir allt för tilltufsad.

Edit: Är det en porrportal? Ok, J är inte direkt min typ även om hon står på alla 4 med grönsaker i alla hål så jag känner fortfarande inget sug att köpa ett abonnemang

Det finns annat än porr där, men det är främst porr.
Tio spänn på att hon läst artikeln om influencern som påstår sig ha tjänat 300.000 i månaden (underligt då hennes företag deklarerade 250.000 för hela året,)
Citera
2021-06-25, 18:57
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalio
Hon skriver:
"Hoppas att KFM gör ett bra jobb nu".

Något säger mig att dessa tre jobb varit dåligt utförda av "mesen".
Eller så är de oense om betalningssumman, eftersom Julia är VD.

Tror inte chanserna är så stora att hon får in pengarna.
Kan vara frågan om bristfälliga jobb, ja.
Citat:

Hm.. undrar vad Peter tycker om den saken, nä just det, han har inget att säga till om.
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tror det fula fanskapet att hon skulle kunna dra in någon större summa pengar.

Hon la in ett "offerkofta" inlägg på deras ig också. Att hon minsann tagit sig i kragen och gått vidare till kfm med alla deras ärenden med kunder som inte betalt...trots att hon varit så snäll och gett dem påminnelse på påminnelse. Men folk tror visst att allt ska vara gratis. 🤦‍♀️
Hon bör kanske ta sig själv i kragen och se till att verka för att de ska kunna betala sina skulder istället för att åka iväg på tramsiga iskurser.

Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Hon läste nog denna artikel i aftonbladet: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vA066j/smabarnsmamman-tjanar-300-000-kronor-i-manaden-vi-gor-porr

Sedan är det fullt rimligt att hon missuppfattat konceptet med onlyfans och tror det är en bloggportal.
Kan ju så vara att hon inte fattar vad OC har för syfte, men hon lär nog rätt snart bli varse. Har väldigt svårt att tro att någon skulle vilja se henne åka skridskor och betala för det. Det lär ju vara väldigt lätt att se bättre åkare gratis på Youtube.
Citera
2021-06-25, 20:39
Medlem
Demyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Ju mer jag tänker på det desto mer logiskt rimmar det med att hon låtit företaget fakturera sig själva för 300000:- för att visa att dom har pengar som ska drivas in, dom har ju bara gjort arbeten hemma hos sig själva som det ser ut.
Oh the irony om så är fallet, synd att de inte gjorde en kreditupplysning på sig själva. Nej, men skämt åsido, skulle inte kronis i så fall upptäcka att personerna de kräver på pengar är ägaren till företaget (alt. hennes karl)? Skulle det i sin tur inte bara göra deras aktuella skuld 300 000 :- värre? I vanliga fall hade jag utgått ifrån att din kommentar var skämtsam, men med Jullans historik skulle det inte förvåna mig om hon prövat detta.

Alternativt fakturerat föräldrarna, eller andra närstående (som säkert blir saliga av lycka över att få äran att hjälpa till).

Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Kan ju så vara att hon inte fattar vad OC har för syfte, men hon lär nog rätt snart bli varse. Har väldigt svårt att tro att någon skulle vilja se henne åka skridskor och betala för det. Det lär ju vara väldigt lätt att se bättre åkare gratis på Youtube.
Vem vet, hon kanske förväntar sig att om hon tar offerkoftan på en riktigt präktig catwalk-tur så kommer folk att strömma in i drivor bara för att stötta henne. Om de fokuserar på att barnen måste få hjälp att behålla tak över huvudet kan jag nog tänka att många hjälper till, men tyvärr lär väl pengar först och främst avsättas för mer skridskotid (kanske t.o.m. med motiveringen att det är en bra prioritering, då det kommer att leda till ännu fler videor).

Hade hon inte kunnat skaffa ett konto på patreon istället? Med lite tur kan hon ju då få en kontinuerlig summa pengar från folk varje månad, utan att sälja sin kropp. Fast iofs tror jag ingen tjänar hundratusentals kronor på patreon varje månad utan att vara YouTube-stjärna först.
Citera
2021-06-25, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Det finns annat än porr där, men det är främst porr.
Tio spänn på att hon läst artikeln om influencern som påstår sig ha tjänat 300.000 i månaden (underligt då hennes företag deklarerade 250.000 för hela året,)

Vad är det för tävling hon ska på i Augusti? Var det nåt jippo i Malmö eller Köpenhamn?

”I love figure skating, preparing for the competition in august. Have to save for the dress for my artistic program.😀someone would like to make it real?”

Husförsäljning i juli, tävling i Augusti...
Citera
2021-06-25, 21:15
Medlem
Citat:

Julias OF-konto Verkar vända sig både till en svensk och engelsktalande publik:

”More videos like this and more will we posted.
Berättar sedan mer detaljer kring livet efter lyxfällan och varför huset är till försäljning.”
Citera
2021-06-25, 21:19
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Vad är det för tävling hon ska på i Augusti? Var det nåt jippo i Malmö eller Köpenhamn?

”I love figure skating, preparing for the competition in august. Have to save for the dress for my artistic program.😀someone would like to make it real?”

Husförsäljning i juli, tävling i Augusti...
Hon tigger alltså pengar till sin dress, vad sägs om att lägga eventuella inkomster på att få behålla huset. Snacka om att leva i en fantasivärld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in