2021-06-24, 21:03
Medlem
qwerty-66s avatar
Intressant intervju av en läkare vars sjukhus räddar många fler liv än andra.

Om läkare använder den kunskap vi har så ska inte många behöva dö av Covid.

https://www.bitchute.com/video/rvccR4Tg6fRS/
Citera
2021-06-24, 21:06
Medlem
IMBILDENs avatar
Man undrar ju hur de som vägrar vaccinera sig tänker. Är de verkligen mer rädda för vaccinet än för sjukdomen? Låter inte jättebegåvat
Dessutom blir de väl i praktiken belagda med reseförbud, för många länder vägrar ju släppa in folk utan vaccinpass.
Citera
2021-06-24, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Man undrar ju hur de som vägrar vaccinera sig tänker. Är de verkligen mer rädda för vaccinet än för sjukdomen? Låter inte jättebegåvat
Dessutom blir de väl i praktiken belagda med reseförbud, för många länder vägrar ju släppa in folk utan vaccinpass.

Tja, om man får en fejksjukdom så händer ingenting. Om man däremot får ett fejkvaccin så kan vad som helst hända, så valet är faktiskt extremt lätt för alla med fler än två hjärnceller...
Citera
2021-06-24, 21:24
Medlem
Citat:
Jag är övertygad om att pengar har en stor del i de beslut man tar. Det är inte så att den totala folkhälsan skulle förlora på stängda köpcentrum, eller ens distansundervisning i skolan även om många, inte minst intressegrupper gärna vill sprida den bilden för att motivera sin egen existens.

Vi har helt enkelt olika syn på detta..
Att barnens hälsa påverkas av distansundervisning tycker jag är en självklarhet. Vissa passar det självklart bättre, men i stort mår barnen bättre i skolan.

Att jag tycker FoHM har tagit ett antal miserabla beslut tänker jag inte förneka, men jag tror att man tänker för snabbt om man tror att FoHM har ekonmin högt på sin agenda..
Citera
2021-06-24, 21:25
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty-66
Intressant intervju av en läkare vars sjukhus räddar många fler liv än andra.

Om läkare använder den kunskap vi har så ska inte många behöva dö av Covid.

https://www.bitchute.com/video/rvccR4Tg6fRS/

Ochså högintressant att de säger i inslaget att han är bättre än alla
andra. Trots det har 6.7% av hans patienter avlidit.
Och att de säger att 20% är snittet internationellt.
Citera
2021-06-24, 21:32
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attackocopter
Låter faktiskt väldigt logiskt och ett bevis på att man använder hjärnan.
Jag kan förstå att du prioriterar en chartervecka på Kreta över ditt och dina eventuella barns välmående men det är inget jag respekterar. Det är jätte sinnessjukt bara. Well well vi alla prioriterar olika.

Inte jättebegåvat att falskcitera mig.
Citera
2021-06-24, 21:40
Medlem
qwerty-66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Ochså högintressant att de säger i inslaget att han är bättre än alla
andra. Trots det har 6.7% av hans patienter avlidit.
Och att de säger att 20% är snittet internationellt.

Det blir ganska höga dödstal när man väntar med behandling tills folk är blå om läpparna....

Behandlar man direkt vid första symptom ska ju ingen behöva dö.
Citera
2021-06-24, 21:42
Medlem
Citat:
Självklart att man vaccinerar sig mot "jättefarliga" covidsnuvan med "vaccinet" som är bara 500 gånger dödligare än vaccinet mot influensan.
Det är bara början...
Citat:
Inventor of mRNA Interviewed About Injection Dangers

Even with that manipulation, the number of deaths reported post-vaccination against COVID-19 is beyond anything we’ve ever seen. According to Kirsch, the rate of death from COVID-19 shots exceeds that of more than 70 vaccines combined over the past 30 years, and it’s about 500 times deadlier than the seasonal flu vaccine, which historically has been the most hazardous.
https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/06/21/mrna-inventor-interviewed-about-injection-dangers.aspx
Citera
2021-06-24, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune

Det är bara att säga att " det har inte du med att göra."

För mig är det helt obegripligt att ingen ställer en enda kritisk fråga. Vacciner går inte att ta fram så här snabbt. Det borde väcka en del frågor åtminstone kan jag känna. Men så fort man börjar undra så kommer glåporden... "men är du en antivaxxer eller?", "mäh... är du spruträdd eller?"

..

För många är det inte så. Man vet att det sätter vänskapen på spel.

Många vågar inte ställa kritiska frågor, svensken i natur är blyg och vill inte stöta sig.
Säger man nej till vaccinet blir man uppfattad som udda, dum , svikare, foliehatt.
You name it.
Så låter det från Ja sidan.
Det är en väldigt laddad fråga detta för flera. Direkt när det kommer på tal blir det känslosamt.
Det är rädslan som styr detta.

nästa gång ska jag säga att jag inte tänker vara med som försöksperson åt big pharma.
Citera
2021-06-24, 21:55
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
För många är det inte så. Man vet att det sätter vänskapen på spel.

Många vågar inte ställa kritiska frågor, svensken i natur är blyg och vill inte stöta sig.
Säger man nej till vaccinet blir man uppfattad som udda, dum , svikare, foliehatt.
You name it.
Så låter det från Ja sidan.
Det är en väldigt laddad fråga detta för flera. Direkt när det kommer på tal blir det känslosamt.
Det är rädslan som styr detta.

nästa gång ska jag säga att jag inte tänker vara med som försöksperson åt big pharma.

Man har iof väldigt konstiga vänner om de bryr sig om man är vaccinerad eller inte. Vem fan gör det? Är det någon i tråden här som gör det?
Citera
2021-06-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty-66
Det blir ganska höga dödstal när man väntar med behandling tills folk är blå om läpparna....

Behandlar man direkt vid första symptom ska ju ingen behöva dö.

Vilken behandling föreslår du?
Citera
2021-06-24, 22:00
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Varför skulle man vara rädd för sjukdomen? Är man inte en sockerberoende tjockis är den inte farlig.

Att då agera försökskanin och låta sig injiceras med ett otestat experimentvaccin är inget annat än idioti. Bara för att du är en metabolt sjuk flodhäst betyder inte att alla andra också är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in