Citat:
Ursprungligen postat av
BAB7
Grillen på min Renault ZOE lossnade förra veckan när jag körde på en dålig grusväg i Polen.
Nu är jag hemma igen och enligt min Renault-verkstad hade en del av grillens infästningar eller dyl gått sönder, därför måste en ny grill beställas.
En ny grill kostar 1.500 kr, det känns väl som ett okej pris?
En begagnad kan väl inte vara mycket billigare?
Monteringskostnaden är ca 1.500 kr, bla måste stötfångaren monteras av, så även monteringskostnaden är väl helt i sin ordning?
Fan, vi får snart skapa ett eget underforum till dig - "
BAB7 och hans ständigt problematiska Renault Zoe".
Oddball
Moderator