2021-06-24, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Ok, exakt hur många var det då och vilket geografiskt begränsat område flög de över?

Chemtrailar de bara på ett begränsat område? Typ bara rakt ovanför dig? Inte undra på att så få ser dessa mystiska plan.

Aldrig funderat på att syssla med chemtrails-spotting? Guidade turer där du mot betalningen visar upp dessa okända flygplan. Jag är helt övertygad om att du skulle kunna göra grova pengar, det är nog ganska många som likt mig är villiga att pröjsa en hel del för att äntligen få syn på dessa rariteter. Och tänk bara vilket lyft det skulle vara för chemtrailsrörelsen - äntligen skulle du få en massa vittnen som kan intyga att dessa plan verkligen existerar.
Citera
2021-06-24, 16:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Men du har ju knappast kunnat se alla utsläpp av kemikalier I Sverige som kommer från flygplan kontra Flightradar, särskilt när militära flygplan inte ens syns på samma radar.

Vilka kemikalier har du sett?
Citera
2021-06-24, 16:14
Medlem
Citat:
Men du har ju knappast kunnat se alla utsläpp av kemikalier I Sverige som kommer från flygplan kontra Flightradar, särskilt när militära flygplan inte ens syns på samma radar.

Vilka kemikalier? Du har ingen som helst aning om innehållet i spåren. Och eftersom contrails är så vanligt skulle jag tro att det är contrails du ser. Dvs kemikalien du ser är vanligt vatten.
Citera
2021-06-24, 16:16
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Nej däremot så har alla strimmor jag sett kommit från passagerarflygplan och då har jag använt FR24 ganska mycket. Därför tror jag inte på dina mystiska militärplan.
Citera
2021-06-24, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det är tyvär vad bevisen säger.. men visst förstår jag att du inte vill acceptera sånna bevis eller ens tänka på anledningen till att nån terraformar hela Jorden genom chemtrails.

Inte blir Jorden densamma efter ett sånnt projekt.. under så lång tid.

Det händer inte över en natt att dom lyckas terraforma Jorden, men nu är det cirka 20 år av besprutning i atmosfffären och nu börjar det väl hända lite saker med ekosystem och värmen.

Människor har fantiserat om att terraforma Mars men när nån terraformade Jorden så höjdes inte många ögonbryn eftersom verkligheten är svår att greppa när man lever i en fantasi vilket de flesta människor tyvär gör.
Vad är syftet med det här? Det måste vara en enorm organisation som är involverad, var får de pengar ifrån?
Citera
2021-06-24, 16:53
Medlem
Citat:
För det finns ingen lika intensiv civil flygtrafik på den veckodagen, så tidigt på morgonsidan av dygnet, där kemikalier fyller himlen med kors (och tvärs) som skulle göra Jesus på korset avundsjuk. Den militära diktaturen gör uppenbarligen som den behagar.
Citat:
Och? Tror du att det är fullt av plan på ett ytterst begränsat område geografiskt, söndagar 04.00-06.00, vilka inte syns på Flightradar bara för att du säger att det pågår olika slags (längre) flighter? Vilket snille du är.
Citat:
Ok, exakt hur många var det då och vilket geografiskt begränsat område flög de över?
Om jag förstått dig rätt så är de plan som lämnar kvarvarande strimmor på himlen samt är synliga på Flightradar24 vanliga civila passagerarplan/fraktplan som lämnar ett spår av contrails bakom sig medan plan som inte är synliga på FR24 antingen är civila flygplan och då är det vanliga kondensstrimmor de sprider eller så är det militära flygplan och då är det chemtrails de lämnar efter sig.
Inom ett ytterst begränsat område ovanför där du bor är chemtrailandet schemalagt till söndagar mellan 04 - 06 och att det är militärt chemtrailande vet du eftersom det omöjligen kan vara civila flygplan i en transkontinental luftkorridor vid den tiden på dygnet.

Några frågor:
1. Varför väljer militären att chemtraila när det, enligt dig, inte finns civil flygtrafik i luften? Det vore ju mindre uppenbart och mindre avslöjande om de beblandade sig med civil trafik.
2. Hur vet du att ett plan som inte syns på FR24 är militärt och inte civilt?
3. Har militära plan specialmotorer som inte skapar vattenånga eller hur kan du veta att strimmor bakom det som, enligt dig, är militära plan består av kemikalieutsläpp och inte vanlig kondenserad vattenånga från motorerna?
Citera
2021-06-24, 17:57
Medlem
Citat:
... De militära planen, som ju diskuteras syns ju inte på Flightradar. Långt ifrån alla civila heller.

Nyfiken på de här militära planen. Du har alltså sett dem på så nära håll att du har kunnat identifiera dem som militära?

Kunde du avgöra modellen? Det finns ju inte så himla många olika flygplansmodeller, speciellt med tanke på att de måste bära med sig tonvis med chemtrailsjuice, så det borde var lätta att identifiera.

Ungefär hur stora är planen? Propeller eller jet? Hur många motorer? Färg och betäckningar? Har du några bilder? Om inte så passa på att ta några bilder nästa gång de kommer så kan jag hjälpa till och identifiera modellen.

Citat:
... http://mobiltelefoni.tv/2016/05/12/fotobevis-for-avsiktliga-skadliga-flygutslapp-chemtrails-och-konsekvenser-pa-agg/ ...

Du har "glömt" att förklara hur ett foto på ett passagerarplan från Emirates kan vara ett bevis för den här hemliga militära operationen.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-06-24 kl. 18:11.
Citera
2021-06-24, 23:07
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prudent
Fetat: Hur tänker du här?
Radar ser alla tillräckligt stora ekon inom dess upptagningsområde så militära flygplan syns givetvis på samma radar som civila flygplan.

Menar du att militära plan visas på Flightradar?
Citera
2021-06-24, 23:10
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Chemtrailar de bara på ett begränsat område? Typ bara rakt ovanför dig? Inte undra på att så få ser dessa mystiska plan.

Aldrig funderat på att syssla med chemtrails-spotting? Guidade turer där du mot betalningen visar upp dessa okända flygplan. Jag är helt övertygad om att du skulle kunna göra grova pengar, det är nog ganska många som likt mig är villiga att pröjsa en hel del för att äntligen få syn på dessa rariteter. Och tänk bara vilket lyft det skulle vara för chemtrailsrörelsen - äntligen skulle du få en massa vittnen som kan intyga att dessa plan verkligen existerar.

De släpper bara ut kemikalier där du inte befinner dig. Och du skulle av flera skäl ändå inte märka något, inte minst då du verkar har gjort till din livsuppgift att försöka slå in öppna dörrar på denna tråd. Viftar blint med händerna...
Citera
2021-06-24, 23:12
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Vilka kemikalier? Du har ingen som helst aning om innehållet i spåren. Och eftersom contrails är så vanligt skulle jag tro att det är contrails du ser. Dvs kemikalien du ser är vanligt vatten.

Exempel på kemikalieinnehåll i radarsystem har beskrivit några inlägg bakåt. Klarar du av att leta upp denna uppgift på egen hand?!
Citera
2021-06-24, 23:13
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Nej däremot så har alla strimmor jag sett kommit från passagerarflygplan och då har jag använt FR24 ganska mycket. Därför tror jag inte på dina mystiska militärplan.

Det räcker att du känner till att kemikalier används för radarsystem. Chemradars.
Citera
2021-06-24, 23:17
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Det räcker att du känner till att kemikalier används för radarsystem. Chemradars.
Problemet med chemtrailsteorin är att det ena dagen handlar om radar, nästa dag väderkontroll, den tredje gifter som påstås göra oss sterila. Varför skulle radarkommunikation fungera bättre om man sprutar ut kemikalier från flygplan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in