2021-06-23, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kakksakker
Dom försöker o försöker, men det läcker ut iafl!

https://www.thegatewaypundit.com/2021/06/breaking-cdc-admits-finding-cases-rare-heart-inflammation-expected-young-adults-covid-vaccine-shots/

Bitamin CE dig gillar jag, rätt inställning!

Mv
Det bjuder jag på
2021-06-23, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gertvillbada
Hej.

Mår perfekt efter båda doserna.
Dos 2 gav biverkningar influensakänsla feber värk i leder osv. Höll i ca 2 dagar.

Förr övrigt:
Trodde denna tråden handlade om biverkningar. Tråkigt att den skulle bli en tjafstråd ang vaccinets vara eller icke vara.

Mod borde rensa och ge varningar ordentligt.

Välkommen till flashback. Så här är det. Det är lika bra att du vänjer dig om du vill vara kvar. Det enda som krävs är att du ignorerar 99% av alla som postar här.
2021-06-23, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Men alltså…. Driver du med mig?
Du tror väl ändå inte att detta betyder att vaccinet smittar? Eller att biverkningar smittar?
Det en ganska standariserad formulering i hur en säkerhetsstudie med kontrollgrupper går till.

Vill du övertyga någon att vaccin är livsfarligt och dessutom smittar behöver du nog höja nivån ett par snäpp och presentera vetenskapliga belägg.

Vetenskapliga belägg finns men infon hålls separat från studien. Misstänktsamt.

Du tror väl ändå inte att de som styr någonsin erkänner något, eller driver du med mig?
De kan inte ens erkänna sanningen för det skulle ge gigantiska följdverkningar.
Men du har väl inte förmåga att tänka flera steg fram eller bak.
2021-06-24, 00:17
Medlem
Kalas-Kukens avatar
En kompis blev yr, fick feber och ont i halsen efter båda doserna.
Kände även en enorm trötthet.
2021-06-24, 00:54
Medlem
Min mammas liv är tyvärr över efter sin andra dos för 2 månader sen. Hon har alltid varit pigg och glad men nu kan hon inte ens jobba längre på grund av att hennes biverkningar är så stora och inte går över. Läkaren säger att de inte finns några bevis som pekar på att det är vaccinet som skapat detta.
2021-06-24, 01:01
Medlem
Kakksakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DedMoroz
Doktor Mercola skriver om "vaccinet"

Inventor of mRNA Interviewed About Injection Dangers

The spike protein also has reproductive toxicity, and Pfizer’s biodistribution data show it accumulates in women’s ovaries. Data suggests the miscarriage rate among women who get the COVID “vaccine” within the first 20 weeks of pregnancy is 82%

Israeli data show boys and men between the ages of 16 and 24 who have been vaccinated have 25 times the rate of myocarditis (heart inflammation) than normal

According to Kirsch, the rate of death from COVID-19 shots exceeds that of more than 70 vaccines combined over the past 30 years, and it’s about 500 times deadlier than the seasonal flu vaccine, which historically has been the most hazardous...

https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/06/21/mrna-inventor-interviewed-about-injection-dangers.aspx

Israel har vaccinerat sitt folk hårt, borde vara en grupp att ha koll på om de inte mörkar som andra gör.
2021-06-24, 01:02
Medlem
Kakksakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallisen
Min mammas liv är tyvärr över efter sin andra dos för 2 månader sen. Hon har alltid varit pigg och glad men nu kan hon inte ens jobba längre på grund av att hennes biverkningar är så stora och inte går över. Läkaren säger att de inte finns några bevis som pekar på att det är vaccinet som skapat detta.

Tråkigt men det spelar egentligen ingen roll eftersom "vaccin"tillverkarna är helt friskrivna från ansvar.

BTW, hur många nya "läkemedel" tvingas mor äta nu?
2021-06-24, 01:22
Moderator
Psilosophers avatar
Första dosen Moderna: Sticket kändes inte men var lite öm i injektionsstället dagen/dagarna efter.

Andra dosen: Sticket gjorde ont. Fortfarande smärta samt svullnad dagen efter, lite märkliga domningar i armen och benet på samma sida Några gamla krämpor som normalt kommer och går (nacken, ett knä och en tumled) värker samtliga + en del annan muskel- och ledsmärta. Febrig och off.
2021-06-24, 01:44
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
En kompis blev yr, fick feber och ont i halsen efter båda doserna.
Kände även en enorm trötthet.

Ganska vanligt, med alla vaccin.
2021-06-24, 02:17
Medlem
Neroxxs avatar
Har inte själv haft möjlighet att ta vaccinet men däremot mina föräldrar, syskon samt partner. Ingen av dess har haft oturen att få någon värre biverkning. Framåt slutet av sommaren kan det väl bli aktuellt för min årgång att kunna ta vaccinet då man inte tillhör en riskgrupp eller något jobb som kräver ett skydd.
2021-06-24, 02:37
Medlem
För mig var det Feber, huvudvärk och muskelvärk, symptomen kom ett dygn efter sprutan och varade ca ett dygn.
2021-06-24, 05:09
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Känns som du jämför äpplen och päron. Hur många är konstaterade dödsfall respektive biverkningar?

Såklart, allt jag jämför kommer att vara fel för dig.

Jag jämför influensa med covid så visst är det äpplen och päron vilket är själva poängen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in