Citat:
Ursprungligen postat av
BAB7
Som sagt, jag köper endast bilar från europeiska biltillverkare, tillverkade i europa med huvudkontor i europa.
Ok, då är du ju iaf. ganska konsekvent måste jag medge.
En sista undran; vad tycker du om bilar som är nästan helt konstruerade i asien och med huvudsakligen asiatisk teknologi i hela bilen (bottenplatta, chassi, arkitektur, drivlina, etc.) men som sedan tillverkas/monteras i Europa, och säljs med ett europeiskt varumärke i nosen (även om hela bilen är asiatisk i konstruktionen och hela själen)?