Citat:
Ursprungligen postat av
GoUoD
Du kommer och opponerar dig mot att jag påtalar amatörmässiga formuleringar i samnytts artikel ... som antyder att det är riktiga fakta och inte något annat, så ja - man kan ju tro att du upplever trovärdighet.
Ok, det här glider helt off topic men du vill ju uppenbarligen gräva ner dig... en amatörmässig formulering kan innehålla lika mycket sanning som något välformulerat. Vad jag opponerade mig mot var ditt selektiva läsande. Du valde bort alla ord som inte stödde din tes. Då du gör det sänker du din egen trovärdighet och du framstår som ett fån.
Sannolikheten att Samnytt skulle sitta på förstahandsuppgifter om detta är minimal. Det betyder dock inte att det som skrivs inte är sant, hur illa formulerat det än må vara. Allt, delar eller inget i texten kan stämma.
Personligen tycker jag det ska bli intressant att se hur saker och ting utvecklar sig. Vad som stämmer visar sig kanske, men inte nödvändigtvis, med tiden... och oavsett om det är sant eller ej, så har det potential att styra världen åt helvete. Sånt är alltid kul att diskutera.