Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Tror han har vissa poänger. Om den "metabola pandemin" som han pratat om innan covid ens kom har han helt rätt och det hänger även starkt ihop med hur illa det gått i västvärlden där många tyvärr lider av det metabola syndromet.
Även big pharma får sig en och annan välförtjänt känga...Det är mkt pengar i vaccinerna givetvis och alternativa och väl beprövade mediciner får såklart inte godkännas.
Jag lyssnade en bit nu och det är rent uselt, de kopplar ihop den danske fotbollsspelaren med de eventuella hjärtmuskelinflammationerna som CDC utreder angående vaccinet. Ungefär som att pga att Eriksen föll ihop så startade CDC en utredning, det gjorde de långt innan. Christian Eriksen var dessutom inte ens vaccinerad. 3.54 min tog det. Men jag ska fortsätta lyssna en stund för skojs skull och debunka dem. Jag betvivlar att jag kommer att orka igenom hela.
Egentligen är jag lite förvånad att du lyssnar på sån skit, men kan Tegnell lyssna på Ivor Cummings (dry tinder) så är det kanske inte omöjligt?