2021-06-22, 21:58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Hon är uppenbart inte rasist utan snarare humanist.
Är det verkligen rasistiskt att påpeka att en spade är en spade? Eller är "rasist" bara ett tillmäle du gillar att kleta på folk som inte delar sina åsikter?

Måste man vilja rädda hela världen för att vara humanist? Kan man inte vara humanist om man ser till sitt eget lands medborgare innan man blir världens socialkontor?
Citera
2021-06-22, 22:17
Medlem
Citat:
V ska göra allt för att i framtiden få till en migrationslag som gör Sverige till en bättre plats.

Ställer de sig alltså bakom en massiv återvandringspolitik? Den såg man inte komma!
Citera
2021-06-22, 22:20
Medlem
SnilleFixs avatar
Förrädare allihop, jag säger det igen - politikerna i Sverige har svikit dom etniska svenskarna.
Citera
2021-06-22, 22:24
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Dagostar borde sparka ut denna kärring åt helvete. Svenska kärringar är livsfarliga och helt destruktiva.
Hon är dansk.
Citera
2021-06-22, 22:26
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Hon är uppenbart inte rasist utan snarare humanist.

Årets inlägg humanist.

Jag kan tänka mig att "humanisten" tjänar extra på att utnyttja migranter som så många andra aktivister gör. Följ pengarna.
Citera
2021-06-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Delar ni Höj Larsens frustration, ilska och sorg - bör invandringen bli mer generös istället för att skärpas?

Kommer ni rösta på V för att få till stånd en förändring mot en mer human migrationspolitik?

Varför minskar Riksdagen invandringen när en sådan förändring får oss alla att GRÅTA?

Bör Höj Larsen lämna V nu då partiet faktiskt var med och röstade igenom dessa förändringar?

Om den inte skärps nu så kommer landet snabbt vara ännu mer förstört, den där gråtande fjollan borde lämna politiken och ta sig till uganda och hjälpa såna som hon värnar så mycket för
Citera
2021-06-22, 22:38
Medlem
Vilket jävla psykfall!

https://www.friatider.se/har-borjar-v-kvinnan-gratskrika-i-riksdagen
Citera
2021-06-22, 22:58
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Varför vill hon inte rädda fler barnfamiljer då? Med Sveriges politik är det den där tugummieffekten (sök själva)
Citera
2021-06-23, 17:34
Medlem
Räck mig en spykudde.

Och du Christina, det finns medicin mot såväl klimakteriebesvär som hysteri.
Citera
2021-06-23, 17:56
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Ställer de sig alltså bakom en massiv återvandringspolitik? Den såg man inte komma!

Borde inte världen bli en bättre plats när man ger folk skydd från krig och förföljelse? Uppenbarligen skiter människan rätt komplett i resten av världen, bara dom som lyckas fly hit är viktiga. Vilket är logiskt för om en normal människa skulle börja gråta offentligt över en mindre lagändring så borde gråta ännu mer över dom som inte lyckas fly vilket man såklart inte gör. Undantaget är dom barn som drunknar på vägen.
Citera
2021-06-23, 17:58
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Årets inlägg humanist.

Jag kan tänka mig att "humanisten" tjänar extra på att utnyttja migranter som så många andra aktivister gör. Följ pengarna.

Dom flesta som lyckas fly är män så hon är väl snarare maskulinist .
Citera
2021-06-23, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Och lika illa verkar du tycka att det står till med svenska män.
Så lösningen bör väl då bli invandring för att få bort de svenska männen och kvinnorna.

Och den som inte vill hjälpa andra människor till ett bättre liv är det inte mycket med.
Med det sagt så är ju jag införstådd med att det inte fungerar att Sverige tar emot alla som vill komma hit utan det krävs ett fördelningssystem som gör att ingen behöver lämna landet de är födda i. Hur det ska gå till i praktiken har jag inget svar på.
"Och den som inte vill hjälpa andra människor till ett bättre liv är det inte mycket med" ok, håller jag inte med om. Vidare så är det ju inte det som är asylsystemets syfte. Man ska få skydd från krig och flytta hem när kriget är slut.. (och många kommer varken fråg krig eller flyttat hem när det har lugnat ner sig). annars vill ju var och varannan från afrika eller indien komma till västvärlden. Vad folk gör med sina egna pengar är en sak men att använda andras pengar till "solidaritet" är ingen sann solidaritet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in