2021-06-22, 18:23
Medlem
Solituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaOlle
Gärningsmannen ska vara Erik Thunholm, samma person som för några år sedan själv blev torterad av en hittlerdyrkande islamist. Erik har själv gått ut med sitt namn i ett reportage i samnytt. Så den snyftande Erik som gick ut i Samnytt visade sig vara en misshandlare själv.

https://samnytt.se/hitlerdyrkande-islamist-torterade-tillfangataget-par-med-svard-tvingades-dra-tillbaka-valdtaktsanmal an/
Där ser man.

Verkar vara en wannabe-blatte som blev torterad av sina egna. Det räckte tydligen inte för att lägga ner blattefasonerna, utan han fortsätter nu bryta på svenska, attackerar folk och säger "gang gang", med sitt roliga babyface och lilla huvud.
Citera
2021-06-22, 18:48
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Gärningsmannen ska vara Erik Thunholm, samma person som för några år sedan själv blev torterad av en hittlerdyrkande islamist. Erik har själv gått ut med sitt namn i ett reportage i samnytt. Så den snyftande Erik som gick ut i Samnytt visade sig vara en misshandlare själv.

https://samnytt.se/hitlerdyrkande-islamist-torterade-tillfangataget-par-med-svard-tvingades-dra-tillbaka-valdtaktsanmal an/

Är det bara jag som reagerar på helkroppsbilderna Samnytt publicerat? Killen ser ju gravt anorektisk ut!
Citera
2021-06-22, 18:49
Medlem
Lingon_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarnFistare
Det var rätt åt han, det pågår sedan några veckor tillbaka en diskussion i en Facebookgrupp för främst bosatta i den aktuella byn där dom utpekar honom som pedofil eller åtminstone ha skickat dickpics till GMs lillasyster. Detta är fakta.

Han är ju ett barn själv ser det ut som.. Är väl bara en ursäkt för WT Erik att puckla på nån.
Citera
2021-06-22, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BarnFistare
Det var rätt åt han, det pågår sedan några veckor tillbaka en diskussion i en Facebookgrupp för främst bosatta i den aktuella byn där dom utpekar honom som pedofil eller åtminstone ha skickat dickpics till GMs lillasyster. Detta är fakta.

Och hur gammal är lillasystern då? Väldigt relevant fråga om man är svensk hela fall
Citera
2021-06-22, 19:17
Medlem
Probixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Tror ni inte fattar vad som hände.

När jag klickar på länken och kommer in på sidan läggs en delning automatiskt in med ett account på min iphone i min kalender.
Denne gör att det är schemalagda händelser rubricerade som varningar med länkar som pågår var 5:e sekund.
Och jag tog bort det genom att gå in på kalendern på inställningar och radera det tillagda accountet.

Man behöver inte klicka på länken som addar något. Bara att klicka bort det så kan man se filmen.
Citera
2021-06-22, 20:44
Medlem
Som vanligt är det gm som är det riktiga offret i de vänsterblivnas ögon?
Citera
2021-06-22, 21:06
Medlem
Detta borde uppmärksammas, vilken jävla fjant han såg ut som en pungkula 😂
Citera
2021-06-22, 21:58
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:

Våld föder våld
Citera
2021-06-22, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Blir nog svårt då han ändå fick närmare 6 år. Men det är klart, nån dag kommer han ju ut och adressen kan väll komma till användning då..
Fick gm som är i slutet av detta klipp 6 år?
Citera
2021-06-22, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krezz

Japp den där afrikanen åkte på 5 år och 6 månader. Men han är väll ute efter dryga 3.5 med tanke på 2/3.

Edit: han blev dömd till 5 år och 5 månader.
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2021-06-22 kl. 22:27.
Citera
2021-06-22, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krezz

Nej det där handlar om en annan händelse. Läs tråden.
Citera
2021-06-22, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av envispojke
Nej det där handlar om en annan händelse. Läs tråden.
Läs vem jag svarade på ditt stolpskott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in