Gärningsmannen ska vara Erik Thunholm, samma person som för några år sedan själv blev torterad av en hittlerdyrkande islamist. Erik har själv gått ut med sitt namn i ett reportage i samnytt. Så den snyftande Erik som gick ut i Samnytt visade sig vara en misshandlare själv.
Verkar vara en wannabe-blatte som blev torterad av sina egna. Det räckte tydligen inte för att lägga ner blattefasonerna, utan han fortsätter nu bryta på svenska, attackerar folk och säger "gang gang", med sitt roliga babyface och lilla huvud.
Gärningsmannen ska vara Erik Thunholm, samma person som för några år sedan själv blev torterad av en hittlerdyrkande islamist. Erik har själv gått ut med sitt namn i ett reportage i samnytt. Så den snyftande Erik som gick ut i Samnytt visade sig vara en misshandlare själv.
Det var rätt åt han, det pågår sedan några veckor tillbaka en diskussion i en Facebookgrupp för främst bosatta i den aktuella byn där dom utpekar honom som pedofil eller åtminstone ha skickat dickpics till GMs lillasyster. Detta är fakta.
Han är ju ett barn själv ser det ut som.. Är väl bara en ursäkt för WT Erik att puckla på nån.
Det var rätt åt han, det pågår sedan några veckor tillbaka en diskussion i en Facebookgrupp för främst bosatta i den aktuella byn där dom utpekar honom som pedofil eller åtminstone ha skickat dickpics till GMs lillasyster. Detta är fakta.
Och hur gammal är lillasystern då? Väldigt relevant fråga om man är svensk hela fall
När jag klickar på länken och kommer in på sidan läggs en delning automatiskt in med ett account på min iphone i min kalender.
Denne gör att det är schemalagda händelser rubricerade som varningar med länkar som pågår var 5:e sekund.
Och jag tog bort det genom att gå in på kalendern på inställningar och radera det tillagda accountet.
Man behöver inte klicka på länken som addar något. Bara att klicka bort det så kan man se filmen.