2021-06-22, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
"Dr, Abdul Alim Mohammed" verkar ha rökt på. Det är ju självklart att spikprotein i sig inte sprids... Dessutom bildas inga spikprotein av vaccinen (i alla fall inte av mRNA-vaccinen, som skapar en liten DEL av ett spikprotein).

Du kanske skulle faktagranska lite innan du sitter och tittar på obskyra fantasier på videokanaler som totalt saknar trovärdighet.
Du måste tamefan hata vanligt folk såsom du håller på och främjar varenda ondskefull globalistagenda.

Pfizer skriver i egna dokument att vaccinerade sprider biverkningarna till ovaccinerade.
2021-06-22, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Dr. Abdul Alim Mohammed pratar om viruset, vaccinet och spikproteinet. De vaccinerade är nu de stora spridarna av spikproteinet och inte influensan.

Håll er undan från vaccinet och ev. vaccinerade in den grad det är möjligt.

https://www.bitchute.com/video/eEQ0sJVhe7Wu/

P.S. Tallbarrsté och te på tallbarrsskott ska tydligen skydda mot spikproteinet på grund av den höga c-vitaminhalten och terpentinet.

https://www.skogsskafferiet.se/tall/
https://www.dagsattplocka.se/tall
America's Frontline Doctors skriver också om detta. Problemet är att det inte står inklistrat på deras pannor att de är vaccinerade labbråttor/pestråttor. Vad ska man göra för att hålla sig undan dem?

Citat:
Can vaccinated people make the unvaccinated sick? Watch Dr Palevsky explain

“And so, what we’re seeing in women who get the injection is a very large, hundreds of percent, increase in miscarriages and stillborns of their baby, all being reported to Vaccine Adverse Event Reporting System.

“And now what we’re seeing is women who are around others who’ve been injected, are having the same experience, which has to raise the suspicion that not only does that messenger RNA make the body produce spike protein on an ongoing basis, but that spike protein is probably shedding out of the breath, the saliva, the skin, and who knows where else in the body it’s being shed from.

https://americasfrontlinedoctors.org/frontlinenews/can-vaccinated-people-make-the-unvaccinated-sick-watch-dr-palevsky-explain/

Citat:
America’s Frontline Doctors: COVID-vaccinated can ‘shed’ spike protein, harming unvaccinated

As these experimental vaccines create ‘spike proteins,’ vaccinated individuals ‘can shed some of these particles to close contacts’ causing disease in them, including in children

https://www.lifesitenews.com/news/americas-frontline-doctors-covid-vaccinated-can-shed-spike-protein-harming-unvaccinated
2021-06-22, 11:11
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
The cases are reported to UK Governments own site MHRA - Yellow Card scheme. The numbers reported are in the lower range considering adverse effects. Highly likely the true death cases due to the vaccines are very much higher.
Totalt trams... Vad är källan till den text du hänvisar till?
2021-06-22, 11:13
Medlem
En ung person jag känner sig som vaccinerat sig för 3 veckor sedan ligger nu inne med väldigt hög vilopuls som läkarna har svårt att få ner. Aldrig tidigare historik av hjärtproblem. Klart man undrar.
2021-06-22, 11:43
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld
Vi lyssnar på Reiner Fuellmich. Han vet hur man faktagranskar. Du, däremot, verkar ha stora problem med att dubbelkolla och filtrera i informationsflödet. Jag tror du litar alldeles för mycket på din egen världsbild. Släpp den nu.
Det spelar ingen roll vad du hänvisar till om du inte kan visa mig något som säger att mRNA-vaccinen skapar spikprotein och dessutom kan visa att spikprotein "smittar". Att så inte är fallet är väl dokumenterat sedan tidigare i en rad vetenskapliga rapporter.

Reiner Fuellmich har sågats alla världens etablerade vetenskapsmedia och självklart är det denna "faktagranskare" som du hänvisar till.
2021-06-22, 11:45
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
Du måste tamefan hata vanligt folk såsom du håller på och främjar varenda ondskefull globalistagenda.

Pfizer skriver i egna dokument att vaccinerade sprider biverkningarna till ovaccinerade.
Är du dum, eller vad är det för agenda som du vill främja? Ge mig en enda länk till Pfizer där de säger att biverkningar sprider sig till ovaccinerade! En enda. Du hör själv hur dumt det låter, eller hur?

Att kalla mig globalist står dig fritt, men det förändrar knappast verkligheten och vetenskapliga fakta.
2021-06-22, 11:56
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DedMoroz
America's Frontline Doctors skriver också om detta. Problemet är att det inte står inklistrat på deras pannor att de är vaccinerade labbråttor/pestråttor. Vad ska man göra för att hålla sig undan dem?

https://americasfrontlinedoctors.org/frontlinenews/can-vaccinated-people-make-the-unvaccinated-sick-watch-dr-palevsky-explain/

https://www.lifesitenews.com/news/americas-frontline-doctors-covid-vaccinated-can-shed-spike-protein-harming-unvaccinated
Americas Frontline Doctors är en hemsida skapad av en rabiat förespråkare för att man ska använda antiparasitmedicin mot virus (d.v.s. klorokin, hydroxiklorokin och ivermectin). Man tjänar pengar på just detta.

De sprider rena lögner om vaccinen, speciellt om mRNA-vaccinen, och detta är den sida du hänvisar till? Det finns inget vetenskapligt stöd får något av påståendena om riskerna med vaccinen och inget för påståendena om fördelarna med antiparasitmedlen.

Självklart kan inte spikprotein "smitta" och dessutom finns inga spikprotein i de som är vaccinerade då det dels inte skapas några av vaccinen och dels för att de inte blir infekterade och sjuka i sådan grad att de, annat än i undantagsfall, kan sprida smittan (som i sig ger spikprotein).

Sluta sprida desinformation och rena lögner och försök titta på en vetenskaplig rapport från en vedertagen medicinsk institution i stället för rena fantasier i påståenden utan grund från någon som känner på att sälja medel mot inälvsmask till dig...
2021-06-22, 12:03
Bannlyst
Citat:
Är du dum, eller vad är det för agenda som du vill främja? Ge mig en enda länk till Pfizer där de säger att biverkningar sprider sig till ovaccinerade! En enda. Du hör själv hur dumt det låter, eller hur?

Att kalla mig globalist står dig fritt, men det förändrar knappast verkligheten och vetenskapliga fakta.

Försök inte trixa med ord nu när du säger "ge mig en länk till pfizer".
Här är en länk till deras dokument.

https://elcolectivodeuno.wordpress.com/2021/05/05/pfizer-document-admits-that-vaccinated-could-infect-the-unvaccinated/

8.3.5.3. Occupational Exposure (ladda ner dokumentet och gråt)

“An occupational exposure occurs when a person receives unplanned direct contact with a vaccine test subject, which may or may not lead to the occurrence of an adverse event. These people may include health care providers, family members, and other people who are around the trial participant.

When such exposures happen, the investigator must report them to Pfizer saftey within 24 hours of becoming aware of when they happened, regardless of whether or not there is an associated secondary adverse event. This must be reported using the vaccine secondary adverse event report form. SINCE THE INFORMATION DOES NOT PERTAIN TO A PARTICIPANT INVOLVED IN THE STUDY, THE INFORMATION WILL BE KEPT SEPARATE FROM THE STUDY.”
2021-06-22, 12:09
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Det spelar ingen roll vad du hänvisar till om du inte kan visa mig något som säger att mRNA-vaccinen skapar spikprotein och dessutom kan visa att spikprotein "smittar". Att så inte är fallet är väl dokumenterat sedan tidigare i en rad vetenskapliga rapporter.

Reiner Fuellmich har sågats alla världens etablerade vetenskapsmedia och självklart är det denna "faktagranskare" som du hänvisar till.

Nu vill inte jag påstå att alla läkare och forskare med flera som går ut med kritik och oro över vaccinerna är pålitliga eller har rätt men jag ser ett mönster där så fort någon kritisk person dyker upp så blir det direkt karaktärsmord.

Jag tycker att det känns lite märkligt.

Å ena sidan har vi faktiskt data som visar, om inget annat att dessa vacciner åtminstone totalt knockar vanligt influensavaccin när det gäller biverkningar och dödsfall, vilket bara det borde göra att man tar det här på allvar.

Sedan å andra sidan så har vi personer, både offentliga och andra samt media och en massa annat som vill få oss övertygade om att vaccinerna är helt hundra procent säkra (Vilket är helt galet att påstå då ingen vet det ännu då det inte har gått tid nog att se på lång sikt) och som slår ner hårt så fort någon sticker ut med någon som helst kritik.

Det spelar ingen roll vem som kommer med kritik eller vilken kritik det är, hur mycket personen har till grund för det han eller hon säger eller vilken meritlista personen har.

Personen och kritiken blir direkt avvisad och personen framställs som en bluff, en lurendrejare, antivaxxer och konspirationsteoretiker.

Även om det är en person som förespråkar vaccin för övrigt men som bara är kritisk och orolig över dessa nya preparat och som har sett problem med dem så blir personen stämplad som antivaxxer.

Inte för att vara konspiratorisk nu men det känns nästan som om det finns en medveten strategi bakom det här. Vad vet jag dock? Det kanske är helt säkra vacciner och det kanske är fel på all data och statistik och alla läkare osv som varnar kanske bara är tokstollar varenda en av dem.
2021-06-22, 12:13
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
Försök inte trixa med ord nu när du säger "ge mig en länk till pfizer".
Här är en länk till deras dokument.

https://elcolectivodeuno.wordpress.com/2021/05/05/pfizer-document-admits-that-vaccinated-could-infect-the-unvaccinated/

8.3.5.3. Occupational Exposure (ladda ner dokumentet och gråt)

“An occupational exposure occurs when a person receives unplanned direct contact with a vaccine test subject, which may or may not lead to the occurrence of an adverse event. These people may include health care providers, family members, and other people who are around the trial participant.

When such exposures happen, the investigator must report them to Pfizer saftey within 24 hours of becoming aware of when they happened, regardless of whether or not there is an associated secondary adverse event. This must be reported using the vaccine secondary adverse event report form. SINCE THE INFORMATION DOES NOT PERTAIN TO A PARTICIPANT INVOLVED IN THE STUDY, THE INFORMATION WILL BE KEPT SEPARATE FROM THE STUDY.”
Ursäkta? Har det brunnit i luvan? Det där inte ett dokument från Pfizer, det är en text på ännu en uppenbar konspirationssida... Varje påstående i texten är direkt felaktigt.

Att du bara orkar hålla på och sprida ren och skär desinformation och dessutom fortsätta hävda att det är jag som försöker trixa. Ge mig länken till Pfizers uttalande om dessa risker så ska jag villigt ändra mig. Kan till och med ändra mig om du kan hänvisa till en ENDA vetenskapligt underbyggd artikel som säger just det du hävdar. Men du kommer inte kunna göra detta, helt enkelt eftersom du sitter och fabulerar.
2021-06-22, 12:21
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Nu vill inte jag påstå att alla läkare och forskare med flera som går ut med kritik och oro över vaccinerna är pålitliga eller har rätt men jag ser ett mönster där så fort någon kritisk person dyker upp så blir det direkt karaktärsmord.

Jag tycker att det känns lite märkligt.

Å ena sidan har vi faktiskt data som visar, om inget annat att dessa vacciner åtminstone totalt knockar vanligt influensavaccin när det gäller biverkningar och dödsfall, vilket bara det borde göra att man tar det här på allvar.

Sedan å andra sidan så har vi personer, både offentliga och andra samt media och en massa annat som vill få oss övertygade om att vaccinerna är helt hundra procent säkra (Vilket är helt galet att påstå då ingen vet det ännu då det inte har gått tid nog att se på lång sikt) och som slår ner hårt så fort någon sticker ut med någon som helst kritik.

Det spelar ingen roll vem som kommer med kritik eller vilken kritik det är, hur mycket personen har till grund för det han eller hon säger eller vilken meritlista personen har.

Personen och kritiken blir direkt avvisad och personen framställs som en bluff, en lurendrejare, antivaxxer och konspirationsteoretiker.

Även om det är en person som förespråkar vaccin för övrigt men som bara är kritisk och orolig över dessa nya preparat och som har sett problem med dem så blir personen stämplad som antivaxxer.

Inte för att vara konspiratorisk nu men det känns nästan som om det finns en medveten strategi bakom det här. Vad vet jag dock? Det kanske är helt säkra vacciner och det kanske är fel på all data och statistik och alla läkare osv som varnar kanske bara är tokstollar varenda en av dem.
Det finns en sådan tendens som du nämner, men det är bara naturligt eftersom de som kritiserar vaccinen allt som oftast helt saknar vetenskapliga belägg för sin kritik.

Det finns några få undantag, där man visat på faktiska problem med vaccinen (i synnerhet AZ och Janssens, med blodproppsproblematik och mRNA-vaccinen och kopplingar till hjärtmuskelinflammationer). Dessa har dessutom resulterat i varningar och ändrade direktiv i hur vaccinen ska användas.

Det jag vänder mig emot är trams som att "det bildas spikprotein som sprids till andra som i sin tur blir sjuka av spikproteinen" och andra uppenbart felaktiga påståenden (t.ex. att barn till vaccinerade mödrar blir sjuka, att det påverkar fertiliteten och så vidare). Dessa argument framförs gärna i kombination med uppmaningar att ta maskmedel i stället, för de är så säkra, och i kombination med idiotpåståenden att inga djurtester utförts/alla djur i testerna dog.

Sakligt framförd kritik, med vetenskapligt stöd, ska givetvis tas på stort allvar och det är min upplevelse att det är precis så man gör runt om i världen. Därav att man i Peru (som har absolut högst dödlighet i världen i C19) och Indien stoppat rekommendationer kring inälvsmaskmedel och antiparasitmedel (d.v.s. stoppat rekommendationerna att använda Ivermectin och Hydroxiklorikin).
2021-06-22, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursäkta? Har det brunnit i luvan? Det där inte ett dokument från Pfizer, det är en text på ännu en uppenbar konspirationssida... Varje påstående i texten är direkt felaktigt.

Att du bara orkar hålla på och sprida ren och skär desinformation och dessutom fortsätta hävda att det är jag som försöker trixa. Ge mig länken till Pfizers uttalande om dessa risker så ska jag villigt ändra mig. Kan till och med ändra mig om du kan hänvisa till en ENDA vetenskapligt underbyggd artikel som säger just det du hävdar. Men du kommer inte kunna göra detta, helt enkelt eftersom du sitter och fabulerar.

Du är 100% förutsägbar med ditt ordtrixande.
Det här är ett läckt dokument från pfizers egna undersökning.

Då sitter du och säger ge mig länken till pfizers uttalande.

Sen är ditt nästa steg att säga. Factcheck: Pfizer har inte gjort något uttalande om detta.
Slutsats: falsk.

Så trixar du med ord din lilla falska råtta.

https://media.tghn.org/medialibrary/2020/11/C4591001_Clinical_Protocol_Nov2020_Pfizer_BioNTech .pdf
Dokument från pfizer.

Trixa inte mer alla ser vad du håller på med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in