2021-06-20, 17:22
Medlem
Är det någon som vet när MG ZS ev kommer levereras från hedin bil? Jag ringde min lokala hedin förra veckan, då var det lite oklart men skulle bli klarare denna veckan, men jag har förfarande inte hört något från dom.

Är det bara från hedin i Örebro eller gäller detta alla hedin som säljer MG? Är det någon här som fått ett datum eller kanske en vecka då leverans kommer ske?
Citera
2021-06-20, 20:16
Medlem
kyrkstockens avatar
Du vill köpa ett bilmärke som ägs av kinesiska staten?
Citera
2021-06-20, 23:30
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken

TS, vill veta när den kan levereras från Hedins Bil.
Citera
2021-06-21, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken

Ja.
Men mest vill jag veta när den kommer levereras.
Citera
2021-06-21, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slobbadan
Ja.
Men mest vill jag veta när den kommer levereras.

Kan inte din bilhandlare verkligen svara på detta?

Verkar skumt. Hedin brukar ju vara någorlunda seriösa. De borde kunna ge svar.
Citera
2021-06-21, 20:36
Medlem
ForzaLeons avatar
Hedins har noll koll går inte ens provköra bilen om man nu inte bor i Stockholm typ.

Hörde något om man valt någon av fula färgvalet vit, röd eller blå samt version Luxury.
Leverans eventuellt i augusti.
Citera
2021-06-21, 21:14
Medlem
PeterNosters avatar
Jag prenumererar på deras nyhetsbrev men det hjälpte inte.
Citera
2021-06-21, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Kan inte din bilhandlare verkligen svara på detta?

Verkar skumt. Hedin brukar ju vara någorlunda seriösa. De borde kunna ge svar.

Det borde de absolut, men åtminstone den hedin där jag beställt min bil är häpnadsväckande långsamma. Det verkar dock gälla hedin bil runt om i hela Sverige då ingen verkar veta när bilarna kommer levereras.
Citera
2021-06-21, 22:12
Medlem
Citat:
Det borde de absolut, men åtminstone den hedin där jag beställt min bil är häpnadsväckande långsamma. Det verkar dock gälla hedin bil runt om i hela Sverige då ingen verkar veta när bilarna kommer levereras.

Provat att ringa huvudkontoret för Hedin, om de lokala butikerna inte kan/orkar hjälpa dig?
Citera
2021-06-22, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Provat att ringa huvudkontoret för Hedin, om de lokala butikerna inte kan/orkar hjälpa dig?

Nej det har jag inte gjort än, det skulle jag ju såklart kunna göra. Jag har mejlat dom, och skrivit till dom på Facebook, men inget svar på snart 2 veckor, så nästa steg är väl att ringa hk.
Citera
2021-06-22, 08:21
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Nej det har jag inte gjort än, det skulle jag ju såklart kunna göra. Jag har mejlat dom, och skrivit till dom på Facebook, men inget svar på snart 2 veckor, så nästa steg är väl att ringa hk.

Om det är någon tröst så passerade jag en biltransport häromdagen som hade inte mindre än 4 stycken (3 svarta och 1 vit vill jag minnas) sådana bilar i lasten. Det låter skumt att handlare inte kan ge ens ett tidsintervall men hur som helst, bilar verkar finnas i landet.
Citera
2021-06-22, 09:41
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Om det är någon tröst så passerade jag en biltransport häromdagen som hade inte mindre än 4 stycken (3 svarta och 1 vit vill jag minnas) sådana bilar i lasten. Det låter skumt att handlare inte kan ge ens ett tidsintervall men hur som helst, bilar verkar finnas i landet.

Det ryms nog flera på ett lastfartyg från Kina så sannolikheten ökar att det kom fler samtidigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in