2021-06-21, 17:05
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OwnersManual
Exakt, försiktighetsprincipen är ju ett lämpligt förhållningssätt till ett nytt vaccin. Att vaccinera sig utan utan tanke och reflektion bara för att alla andra gör det är för mig en gåta. Till och med de som redan haft covid vaccinerar sig. Jag förstår att de som är i riskgruppen gör det, inget konstigt med det.

Ren och skär idioti!
2021-06-21, 18:18
Medlem
Barbara777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Ryska vaccinet visade tydligen också på biverkningar. För att det skulle fungera på bästa sätt så bör man inte dricka alkohol de närmaste 2-3 månaderna.
I så fall måste Sputnik förbjudas i Sverige
2021-06-21, 18:57
Medlem
Farsan ringde nyss och berättade att en på hans jobb fick tillbaka extrem psoriasis några dagar efter vaccinationen.

Hade inte haft psoriasis på 8år men fick ett extremt utbrott och blev sjukskriven med omedelbar verkan.
2021-06-21, 19:20
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Farsan ringde nyss och berättade att en på hans jobb fick tillbaka extrem psoriasis några dagar efter vaccinationen.

Hade inte haft psoriasis på 8år men fick ett extremt utbrott och blev sjukskriven med omedelbar verkan.

Som sagt. Ingen kan veta någonting om oönskade sidoeffekter av dessa injektioner. Varken de omedelbara eller de långsiktiga. Rysk roulette.
2021-06-21, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FladderFarfar
Enkelt.

Vad gäller mina biverkningar av första dosen Pfizer...

Noll.

Men vad tror ni? Att du ska falla död ned efter 1 vecka? Vi talar om långtidsbiverkningar som kan komma från 6 mån till flera år i efterhand.
2021-06-21, 20:15
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrdelfin
Men vad tror ni? Att du ska falla död ned efter 1 vecka? Vi talar om långtidsbiverkningar som kan komma från 6 mån till flera år i efterhand.

Kan, är nyckelordet här.

Det är jävligt mycket som kan hända!!
2021-06-21, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FladderFarfar
Kan, är nyckelordet här.

Ja. Precis?
2021-06-21, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrdelfin
Ja. Precis?

Du "kan" dö av covid din mupp
2021-06-21, 20:43
Medlem
Återigen, effekterna kan komma om några år ! cancer, hjärt o kärl, demens osv och folk pratar om veckor ! det finns ju ingen evidens eller empiri överhuvudtaget på längre sikt..
2021-06-21, 20:54
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Återigen, effekterna kan komma om några år ! cancer, hjärt o kärl, demens osv och folk pratar om veckor ! det finns ju ingen evidens eller empiri överhuvudtaget på längre sikt..
Vad tyder ens på att vaccinet på lång sikt kan orsaka cancer, hjärt- och kärlsjukdomar eller demens? Folk verkar ju kunna påstå vad som helst om vaccinets biverkningar utan att ha något som helst belägg för det. Jag har hört att man kan bli en zombie av vaccinet. Själlös med livlös blick styrd av globalisterna som ligger bakom vaccinet.
2021-06-21, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Vad tyder ens på att vaccinet på lång sikt kan orsaka cancer, hjärt- och kärlsjukdomar eller demens? Folk verkar ju kunna påstå vad som helst om vaccinets biverkningar utan att ha något som helst belägg för det. Jag har hört att man kan bli en zombie av vaccinet. Själlös med livlös blick styrd av globalisterna som ligger bakom vaccinet.
Finns ingenting som tyder på det men vi vet ingenting just nu och det är min poäng och det förvånar mig att alla bara sväljer det som sägs.. Normalt krävs evidens och empiri efter flera år för ett godkännande...fas1, fas 2, fas 3 osv rigorösa kontroller.
2021-06-21, 21:13
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Finns ingenting som tyder på det men vi vet ingenting just nu och det är min poäng och det förvånar mig att alla bara sväljer det som sägs.. Normalt krävs evidens och empiri efter flera år för ett godkännande...fas1, fas 2, fas 3 osv rigorösa kontroller.
En process som kan ta tio år som ska vägas mot alternativet att covid fortsätter spridas i samhället med många döda som följd. Men gissningsvis kan forskarna redan nu utesluta rätt många av de fantasifulla biverkningar som viruset påstås kunna ge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in