Som sagt, blir salut med champagnekorken när löfven och resterna av idioterna får kicken.
Följande är ett referat från
https://www.svtplay.se/video/30168836/agenda/agenda-13-juni-21-15?position=1379&id=jNwNqvy
Hehe, konstigt att hon i Agenda kallar Dam-berg för Dammberg. Ett berg av damer är nice. Ett berg av damm är inte nice, eller insinuerar hon att han är en tantmagnet och får berg av dammiga damer som hon? Hon verkar lite arg på den värdelösa inrikesministern som inte tycker att marknadshyror är en viktig fråga.
"Svenska folket har ingen förståelse, det finns ingen förståelse för att politiken kan misslyckas" - Damberg
Svenska folket förstår mycket väl att du, din chef, och dina kollegor har misslyckats. Din jävla nolla.
Ja det kommer att bli ett kaos när damberg och resten får kicken. Men det kaoset är inte något att oroa sig över. Det är som när ett illa skött företag får en ny ledning. Det kommer bli turbulens men ja, thats it.
Damberg som stoltserar med att knipa några ören från en av s importerad kriminell invandrare medans landet står i lågor i bakgrunden. Fin bild, "inrikesministern".
Dammberg återger återigen bilden av att svenska folket har låg iq.
Detta skulle cuckolden gjort för länge sedan, men antagligen var det inte rätt tid så han kunde göra en snygg exit och dra till Vitenamn och hänga med sina kommunistpolare där.
Haha, ny dyker han upp i klippet jag ser efter pausat videon. Att kolla på denne är som att se en komiker, man väntar bara på att få skratta.
Ja men det är Epic. Att V varit stödhjul åt S vet jag ju. Mina föräldrar la alltid en röst på S och en på V. Men att V kablas ut i Statsmedia som "dörrmatta" är anmärkningsvärt och i min mening, högst orespekterat. Man nämner inte sin samarbetspartner så även om verkningen av denne kan liknas så. Polarisering here we go.
Trodde han hette Jonas Sjöstedt, men han heter antagligen Sjösdedt, antagligen för att lyfta fram hans adelstitel samt arisk härkomst (j/k idioter).
Men han fick äran att lämna innan skiten gick i fläkten. Nu kan Sjöstedt chilla med sina kommunistkompisar i Vietnam och skryta med att han "nästan" fällde den av Trump (och resten av norden, världen, utskrattade regeringen).
Oj, fina bilder på Schyman, som fick frågan om hedersvåld av invandrarkvinnor vilka hon duckade för. Antagligen vill hon inte få halsen avskuren som resten av feministpacket, det är därför de inte vågar kritisera islam, men att fittpiska svenska män, tummen upp.
26:14 En politiker som är i position men som ändå tillåter förfallet av Sverige. Massinvation av invandrare och grogrund för kriminella invandrare som du och jag möter på gatan dagligen.
Du ljuger, och inom 11 timmar har du fått sparken. "det kan jag förstå i nån mening" ...
Det är slut på cirkusen och ni blir entledigade rätt snart efter 10:00 imorgon. Efter det kommer ni inte ha något att säga till om. Förstått?
Ja nu lär jag vara rökt för all framtid, min skärm (stationär oldschool från 25-30 år tillbaka) har flimrat till som när gamla nokia mobiler ringde vid datorn (för 25 år sedan och aldrig sen dess). Efter varje inlägg.
Signalspaningen ikväll är massiv.
Och kanske jag haffas pga det. Även om jag personligen inte anser att jag begått något speciellt brott med dessa inlägg. Regeringen måste avgå efter en usel insats. Det står jag fast vid.
Sverige är numer ett i Europa i dödsskjutningar. Tack för det Löfven.
Ja jag står för alla mina inlägg och om nån har frågor kring det så pratar vi om det.