2021-06-20, 20:25
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
Personligen anser jag det vara lika sjukt.

Ok men uppenbarligen så tycker inte media der eftersom dom tillåter det ena man avbryter livesändningar för det andra

Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Men du kan väl tänka själv eller? Tycker du verkligen att det är lika viktigt att påpeka att vita medelåldersmän är roten till all ondska och judarna äger all media? Isåfall varför är detta viktigt?

Jag saknar tycke eller åsikt i frågan, jag förundras dock varför det ena tillåts men inte det andra? Båda är väl konspirationsteorier?
Citera
2021-06-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Fast det finns många vita idioter som äger media imperium. Robert Murdoch tänker jag på direkt i detta sammanhang.

Ja. Men då så. Vad är problemet?
Citera
2021-06-20, 20:35
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Är det olagligt att äga medier och föra sin agenda där? Jag ser inte problemet. Att vita idioter inte äger medier, utan istället premierar sin tid med massa dumheter, är inte judarnas fel. Vita idioter tycker det är bättre att suga kuk på PRIDE-parader, sola och supa på Mallorca osv.
Så du tycker vi ska acceptera att bli marinerade i judemedias propagandagift och lögner dagarna i ända?

Det judiska mediaoligopolet bedriver internationell kartellverksamhet och köper upp medier med hjälp av finanser genererade från ekonomiska bedrägerier. Går vi till botten med deras organiserade finansiella brottslighet så kan vi få bort dem från mediamakten också i sinom tid.
Senast redigerad av PK-befriad 2021-06-20 kl. 20:37.
Citera
2021-06-20, 20:44
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ja. Men då så. Vad är problemet?

Med vad menar du?
Citera
2021-06-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Så du tycker vi ska acceptera att bli marinerade i judemedias propagandagift och lögner dagarna i ända?

Det judiska mediaoligopolet bedriver internationell kartellverksamhet och köper upp medier med hjälp av finanser genererade från ekonomiska bedrägerier. Går vi till botten med deras organiserade finansiella brottslighet så kan vi få bort dem från mediamakten också i sinom tid.

Men är man mottaglig för skit, så är det inte judarnas eller någon annans fel. Det är vitas eget fel. Blir arg på vita undermänniskor istället.

Detta är biologi vi pratar om. De svaga går under, de starka skall överleva och föra bättre gener framåt. Judar, muslimer, araber, asiater och afrikaner har bättre gener helt enkelt verkar det som.
Citera
2021-06-20, 20:46
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
Du har ingen högre utbildning antar jag?

Man kan inte basera en debatt på vad du anser, hur du anser att hans ansikte ser ut. Utan på fakta. Jag kan tex anse att hans käklinje talar för att han kommer ifrån "insert valfritt land". Det är vad som står i hans födelsecertifikat som är relevant. Inte vad jag anser.

Förstår du nu?

Han moder hade väl efternamnet Gise innan hon fick smaka på Bezos pappa. Gise verkar vara ett judiskt namn efter googling. Lutar mot att han är av judisk börd.
Citera
2021-06-20, 20:49
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
O
Jag saknar tycke eller åsikt i frågan, jag förundras dock varför det ena tillåts men inte det andra? Båda är väl konspirationsteorier?

Ja båda är inte sanna. Dock så har den ena gruppen inte blivit utsatt för industrialiserat folkmord av den andra. Däri ligger mycket av din fråga om "varför".
Citera
2021-06-20, 20:50
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Varför är det ointelligent om det stämmer? Är det inte bättre att säga som det är?

Det tragiska är att du tror att judarna kontrollerar medierna samtidigt som de inte klarar att hantera optiken kring Palestina i något land i hela världen inkl. Israel.
Citera
2021-06-20, 20:50
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Men är man mottaglig för skit, så är det inte judarnas eller någon annans fel. Det är vitas eget fel. Blir arg på vita undermänniskor istället.

Detta är biologi vi pratar om. De svaga går under, de starka skall överleva och föra bättre gener framåt. Judar, muslimer, araber, asiater och afrikaner har bättre gener helt enkelt verkar det som.
Säg som det är istället, du har rökt så många paket Gul Blend att hela du blivit ett skrynkligt, negerfärgat russin som inte längre kan identifiera dig med den förträffliga vita folkstocken.

Självklart ska generalen få säga sitt. Att censurera håller inte i längden ändå, det gör bara folk mer nyfikna.
Citera
2021-06-20, 20:58
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det tragiska är att du tror att judarna kontrollerar medierna samtidigt som de inte klarar att hantera optiken kring Palestina i något land i hela världen inkl. Israel.

Det är för att alla judar inte är positiva till Israel. Judar är faktiskt oense om ganska mycket.

De är däremot överens om en sak och det är att underminera vita människor.
Senast redigerad av Cuckslayer 2021-06-20 kl. 21:02.
Citera
2021-06-20, 21:01
Bannlyst
Inte bara Frankrike men även Kina antyder vem som styr och ställer:

“Jews dominate finance, media and Internet sectors,” Zheng said. “So, do they have powerful lobbies like some say? Possibly.”

https://www.jpost.com/diaspora/antisemitism/chinese-media-us-supports-israel-because-of-wealthy-jews-668513
Citera
2021-06-20, 21:11
Medlem
Citat:
Är det olagligt att äga medier och föra sin agenda där? Jag ser inte problemet. Att vita idioter inte äger medier, utan istället premierar sin tid med massa dumheter, är inte judarnas fel. Vita idioter tycker det är bättre att suga kuk på PRIDE-parader, sola och supa på Mallorca osv.

Om du själv är vit så är det ett problem för dig eftersom det blir sikt kommer att leda till att vita människor (du och din familj alltså) kommer att utsättas för förföljelse och diskriminering påhejad av fientlig media. Om du trodde att Black Lifes Matters härjningar i USA var något så är det bara början...

Om du själv däremot är icke-vit så det fullt förståeligt att du gillar media som underminerar vita européer. Vänligen klargör detta först, för den fortsatta diskussionens skull.
Senast redigerad av chickenlegss 2021-06-20 kl. 21:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in