2021-06-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Hoppas verkligen att det blir ett nyval. Så kanske vi får lite upprensning i politiken eftersom ingen kommer att våga stödrösta.

dvs att L och MP (och om jag får drömma, KD) åker ut och vi får lite förändring

Du kommer få Löfven med C, V och MP som följeslagare. Ur askan i elden skulle jag kalla det för.
Citera
2021-06-20, 19:04
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribersborg
Håller helt med. Låt S och framförallt Annie förnedras lite nu dock.

Jaa, jag tror att det skall hanteras så.
Citera
2021-06-20, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Att han tar sitt förnuft till fånga och tackar för sig.

Du bör ta ditt förnuft till fånga och inse dina begränsningar avseende att förstå dig på verkligheten. De är tämligen omfattande nämligen. S/V/C/MP kommer att samsas om att inte släppa fram SD. Hur svårt ska det vara att förstå detta?
Citera
2021-06-20, 19:06
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Men Tiberg är inte den enda svenska kvinnan som uppträder lika ociviliserat som Donald Trump. Annie Lööf skrek och avbröt Jimmie Åkesson i valdebatt senaste valrörelsen. Gudrun Schyman satte det i system när hon var med i rikspolitiken. Av någon anledning accepteras att svenska kvinnor uppför sig som han.

Å andra sidan är det ganska ok. Folk ser vilka sjukhuvuden vi har att göra med. Det syns direkt i tv-rutan.
Citera
2021-06-20, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liksom-fb
Det jag svarade på rörde de parter som inträtt avtalet.

Ser ut som du inte förstod det. Kan du bekräfta det?

Och jag kommenterar helheten i parlamentet. Det är majoriteten som som bestämmer där. Inte Annie Lööf och hennes tillfälliga partners så länge de utgör en minoritet. Det är en viktig aspekt att ta i beaktande.

Kan du bekräfta att du förstår det?
Citera
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Fakta kan dom ju inte ta fram. Då skulle det framgå att Löfven och Lööf har rätt.
Hur skulle det se ut.

Då skulle ju alla förstå att det var en betydelselös fråga.

Ja, du verkar vara en kaosmänniska. Kaosblatte kanske.
Passar du bättre i fängelse kanske.

Nooshi har rätt, Löfven och Lööf fel.

N-n-n-n-n-n-n-nordkorea!!!
Citera
Medlem
Ingen som har Ann Tibergs skrik och utskällning på tuben?
Citera
2021-06-20, 19:10
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Och jag kommenterar helheten i parlamentet. Det är majoriteten som som bestämmer där. Inte Annie Lööf och hennes tillfälliga partners så länge de utgör en minoritet. Det är en viktig aspekt att ta i beaktande.

Kan du bekräfta att du förstår det?

Om du vill att liksom-fb ska förstå något så bör du inkludera färgglada och pedagogiska bilder som förmedlar ditt budskap. Text biter inte på honom.
Citera
2021-06-20, 19:11
Avslutad
Citat:
Fakta kan dom ju inte ta fram. Då skulle det framgå att Löfven och Lööf har rätt.
Hur skulle det se ut.

Då skulle ju alla förstå att det var en betydelselös fråga.

Ja, du verkar vara en kaosmänniska. Kaosblatte kanske.
Passar du bättre i fängelse kanske.
Om det är en betydelselös fråga, varför slåss då Lööf så hårt för den?
Citera
2021-06-20, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calvinclown
Jag är så taggad på imorgon kl 10 när de misstroende röstar. Antingen är V en dörrmatta och aldrig kan kriga kärnfrågor för vid ev missförtroende så hoppar de andra in på tåget. Så skriker de andra buhuu ni V springer blåbrun sörjas ärenden buu.

Har ytterst svårt att känna mig taggad när man bevittnat sandlådan såhär pass länge. Politiker ljuger, hycklar, tramsar och är rejäla opportunister. Om inte V, KD eller M backar ur i sista stund, så kommer troligen någon "deal" att ta form senare, och V kommer stoltsera med vad de har åstadkommit.

Men visst, det vore bra med ett val före det riktiga valet nästa år. Eftersom invandringskritiker tenderar att vara mer röstningsglada än övriga väljare. Så det skulle troligen gynna både SD och AfS.
Citera
2021-06-20, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Anti-SD naturligtvis, hur många ggr ska jag behöva skriva det?

Nu menar jag sakpolitiskt
Citera
2021-06-20, 19:17
Medlem
Stefan Löfven kommer inte att avgå frivilligt.Han har tidigare sagt att han måste bäras ut från riksdagen än avgå själv även vid en valförlust.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in