2021-06-20, 18:52
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-factory-x
Det lät som Ann Tiberg på TV4. Vi får kolla nyheterna nu kl 19. Hon lät otroligt aggressiv. Antagligen sosse eller miljöpartist själv.
Nu försöker hon spela ner det:

Ann Tiberg
@AnnTiberg
När man försöker ställa frågor på en presskonferens, avbryts av en pressekreterare som ger ordet till en annan frågeställare, och därför tvingas höja rösten. Tydligen tror då folk som lyssnar att man skriker. #vänsterpartiet #tv4nyheterna
https://twitter.com/AnnTiberg/status/1406607279999365124?s=20

Citera
2021-06-20, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
När argumenten tryter så dyker invektiven upp. Varför skrev du inte bara det från början? Du är uppenbarligen ytterst introvert.

Du skrev att Löfven naturligtvis kommer att fortsätta även om han röstas ner. Det var det dummaste jag läst på länge.

På vilket sätt är det självklart? Du har inte svarat på det än.
Citera
2021-06-20, 18:53
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
De har maktpositioner att förhandla med.

S kan medla mellan C och V om politik, men de kan ju inte kompromissa iom att de saknar position i någon fråga eller hur? Ingen bryr sig ju om vad sossarna tycker (allra minst sossar själva), de regerar endast.
Citera
2021-06-20, 18:54
Medlem
Sven Otto Littorin skriver bra om ämnet på facebook. Han tycker att det är bra att Nooshi slutar vara dörrmatta åt Löfven/lööf
Citera
Medlem
Alkolisten Lena Mellon på aftonbladet.se skyller allt på V, som gråsosse hon är.

Parterna ska alltså komma överens om marknadshyror, om de misslyckas inför marknadshyror. Vad fan trodde Lööf-skatan och den sk. Statsministern. Bort med skiten , ska fira med skumpa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Nu försöker hon spela ner det:

Ann Tiberg
@AnnTiberg
När man försöker ställa frågor på en presskonferens, avbryts av en pressekreterare som ger ordet till en annan frågeställare, och därför tvingas höja rösten. Tydligen tror då folk som lyssnar att man skriker. #vänsterpartiet #tv4nyheterna
https://twitter.com/AnnTiberg/status/1406607279999365124?s=20

Skitsnack av Ann Tiberg, hon skrek ut och avbröt partiledaren. Respektlöst och oförskämt beteende. Hade hon gjort så mot Löfven hade hon inte varit välkommen till riksdagen igen.
Citera
2021-06-20, 18:55
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Och lönsamt blir det också.

Fy fan, vilka fula fiskar. Hoppas någon gräver i detta.

Blir nog inte mycket av den varan är jag rädd för. Msm har ju fått det ena, efter det andra stats-stödet och man skiter inte där man ligger som bekant.

Nä, cred skall nog helhjärtat ges till (hör och häpna) till V´s Nooshi Dagostar. Verkar inte korrupt. Avslutningsvis skall jag säga att marknadshyror nog kommer att komma en dag. Passa på och köp en lägenhet innan dess.., för det blir mer bensin på bålet.
Citera
Medlem
Det enda man kan hoppas på nu är att folk till vänster om MP faktiskt nu överger Miljöpartiet till förmån för V. Miljöpartiet måste bort. Vi har ett extremistparti på 4% som håller låda i svensk politik. Och vi har alla sett hur det har gått.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ParkLane66
Ja SD synade V:s hot. V är väl trötta på att agera dörrmatta åt S dessutom får dom mest skit av Annie fast hon behöver dom. Detta stärker nog V inåt och kan ta lite från S. Det komiska i detta är ju att om regeringen faller är det på en fråga regeringen egentligen stöder.
Ja SDs snabba agerande tvingade V att bekänna färg, om de menade allvar med sitt 2,5 år gamla hot. När M och KD hängde på blev det snabbt allvar. SDs initiativförmåga och oräddhet bäddade för detta. Jag tror V vinner massor på detta och kan plocka både från S och SD. Många SD-röstare ligger åt vänster på vänster-högerskalan.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yayoi
Ja, har jag skrivit att det inte kommer bli så? Du är ju för fan inte läskunnig.

Jag diskuterar idioten PM Nilssons idéer om vad C bör göra och inte i detta läge. Det är inte så mycket de kan göra tycker jag annat än att stå fast vid sin politik så gott det går.

Tror du att jag läst allt du skrivit? Du skriver som en kråka så varför skulle jag intressera mig för dig mer än tillfälligt?

Förslagsvis kan Lööf (och sådana som du) gå ut och be svenska folket om ursäkt på era bara knän för all massinvandring av manliga analfabeter som hon/ni skyfflat in i landet.
Citera
2021-06-20, 18:57
Medlem
liksom-fbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Journalister verkar inte kunna lr vilja ta fram fakta om punkt 44.
Berör endast max 1% och endast nyproduktion säger Löfven och Lööf.
Marknadshyror som berör 3 miljoner hyresgäster säger Nooshi Dadgostar.
Varför finns inget intresse att ta fram fakta kring detta, så vanligt folk förstår vad det handlar om
Fakta kan dom ju inte ta fram. Då skulle det framgå att Löfven och Lööf har rätt.
Hur skulle det se ut.

Då skulle ju alla förstå att det var en betydelselös fråga.

Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Jag kände ett oerhört starkt behov av att bara ge den skrikande journalistkärringen en lavett på utsidan av näsroten.
Ja, du verkar vara en kaosmänniska. Kaosblatte kanske.
Passar du bättre i fängelse kanske.
Citera
2021-06-20, 18:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Du skrev att Löfven naturligtvis kommer att fortsätta även om han röstas ner. Det var det dummaste jag läst på länge.

På vilket sätt är det självklart? Du har inte svarat på det än.

Det är självklart för att det är enda alternativet? Hur skulle det kunna bli på något annat vis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in