Citat:
Idag har HD vaknat till på kontot med en mer oansenlig bild än flinet på burk-väninnans sida, en loggbild på nåt hon håller upp. SD verkar inte ha brytt sig om sina burkar en tid, han har fått påminnelse om underhåll och sen arkiverat:
12/15/2020
Hej HerrTeamDavidsson!
Som en del av mitt uppdrag som reviewer så har jag tittat på den här cachen och min bedömning är att den behöver någon form av åtgärd från dig som cacheägare. Att jag har tittat närmare på cachen beror på att cachen har varit avaktiverad en längre tid (riktlinjerna anger att en cache normalt ska fixas inom fyra veckor)."
2/13/2021
" PGA rådande COVID-19-situation ger vi dig ytterligare 60 dagar att åtgärda denna men vi påminner om punkt 3 i vår tidigare logg."
4/15/2021
" Hej HerrTeamDavidsson!
För ett tag informerade vi dig om att allt inte verkade stå rätt till med din cache och bad dig då ta reda på hur det stod till, samt åtgärda eventuella problem. Då det inte syns några tecken på att du gjort det, kommer jag nu att arkivera din cache.
Jag ber dig plocka in ev. rester av din cache så att de inte ligger kvar och skräpar ner."
https://www.geocaching.com/geocache/GC7X149_ar-bara-bullar?guid=7ec3d30f-4c28-4ee9-9bec-b7ae57e63a41
Kollade en cache till av de som HQ arkiverade och det var lika där.
Så från vintern verkar han inte bry sig mer?
11/19/2020
SD:
" I motsats till vad senaste loggarna antyder så finns cachen på plats och det är gott om plats på torr loggremsa. Dock är cachen inte längre i toppform, precis som skrevs vid senaste maintenance i juni 2020:
"Den här cachen är nu långt ifrån sina glansdagar. Det mesta har försvunnit från beachen, belysningen är borta och burken försvinner regelbundet. Nu finns ny burk på plats, och omgivningarna i Sjöparken är lika fina som tidigare. Dock kommer inte cachen att återskapa till fornstor glans. Välkommen hit ändå!"
Logga på!"
Sen är det 14 kommentarer fr februari om att remsa och burk saknas etc
Folk har även skickat bilder till honom.
https://www.geocaching.com/geocache/GC6J3VT
Senast redigerad av develi 2021-06-20 kl. 17:25.
Senast redigerad av develi 2021-06-20 kl. 17:25.