2021-06-20, 14:24
Bannlyst
Lät som om det var den psyksjuka Ann Tiberg som satt och skrek, värdelös journalist på TV4 👮🏽‍♀️
Citera
2021-06-20, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kralnor
Shit vad Dadgostar är bra. Väldigt professionell på presskonferensen. Synd att hon har idiotiska åsikter i övrigt, hade hon varit mer konservativ/åt höger hade hon kunnat göra mycket nytta.
Känns som de övriga lagen behöver byta laguppställning nu. Eller i alla fall byta medietränare.
Citera
2021-06-20, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Hahahaha, det blir sömntabletter för Stefan Löfvèn inatt. Det är kört. Annie Lööf kommer inte ge sig, hon är inte den typen. Har inte SD uttalat sig ännu?

Åkesson gick ut med att förtroendet fortfarande saknas.

Nu pågår ett chicken race mellan Nooshi o Lööf, vem ska blinka först och ge sig.
Citera
Medlem
De i panik skrikande journalisterna som halvt gråtandes tjöt ut sina frågor borde klippas ihop till en klassiker.
Citera
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Knock out av Nooshi Dadgostar!äntligen en politiker i Sverige med krut 👍

N.D. var väl formulerad och precis lagom mångordig för min smak. Väl putt.
Citera
Medlem
ariberts avatar
Dagostar klarade sig riktigt bra på presskonferensen som nu avslutats, trots journalisternas ständiga upprepande av i princip samma fråga.
Dagostar var klar och tydlig och inget svammel.
Citera
2021-06-20, 14:26
Avslutad
Samma sak med kråkan snor-Mellin. Det är VÄLDIGT uppenbart att hon är Lööfs största fan och älskar den här regeringen till varje pris.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Mmm..

Nooshi Dadgostar kommer nog att norpa några % soc-röster med detta tills nästa val. Detta gillar väljare..
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Alltså jag hatar kommunister och vill ha marknadshyror men Nooshi får ju nästan mig att bli motståndare till marknadshyror. Opinionsmässigt är det kört för JÖK'partierna även om MSM kör massiv propaganda för regimen.
Citera
Medlem
Har en liten känsla att sista ordet inte är sagt ännu, men jag hoppas Löfven går ut väldigt snart och levererar sitt beslut, kan inte kännas gött att bli bort plockad imorgon
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Skall sägas att jag är bosatt i Oslo, och här infördes marknadshyror 2010. Dyrare har det blivit efter att hyresvärdarna har då gjort "renoveringar".

Bodde i en liten etta på den tiden som kostade mig då ca 4,5-5k. Den går för 8,5-9k idag. Det vet jag ifrån initierade källor.

Lägenheten var absolut sliten (byggd på slutet av 60-talet) och behövde renoveras.., men det var målfärg, spackel, dörrkarmar och egentligen inget kostbart som gjordes. Renoveringen gjordes på mindre än 3 veckor.

Bättre att äga sitt boende och betala en större del till dig själv än att hyra och betala en fastighetsägare iaf på lång sikt. Att se hyresalternativet som en långsiktig lösning för sig själv är ett dåligt ekonomiskt val.
Citera
2021-06-20, 14:27
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jo, men det kommer sluta med att Lööf accepterar Vänsterpartiet och börjar samarbeta. Speciellt om MP ryker, då har hon inget val. Och hon har ju visat att hon är inte lika hård mot V längre, det visar om inte annat att hon i förmiddags gick dom delvis tillmötes

Förmiddagens utspel gick inte alls V till mötes. Enligt Dadgostar hade V dessutom redan gjort klart för Löfven innan presskonferensen att detta inte räckte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in